Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Tonearm designs

User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 7873
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Tonearm designs

Unread post #31 by Dr Pan K » Sat Feb 18, 2017 1:13 pm

leonidasgr wrote:Για καιρό εχω βάλει στο μάτι το sme v και τον triplanar έχουν κάτασκευει που δείχνει να εχει κάποιο σκοπό . Με τα λίγα που ξέρω . Μακάρι η αγγκλικη εταιρία να αντέξει και να μην γίνει οπως η sonus faber που με τον καίρο χάνει αυτο που την έκανε ξεχωριστή .



Triplanar


Triplanar U-12.jpg
Triplanar U-12.jpg (118.39 KiB) Viewed 2615 times


Η Triplanar κανει επισης σοβαρή δουλεια εχοντας εξελίξει το αρχικο σχέδιο σε σημεια κλειδι. Αν εχω μια μικρη αντίρρηση ειναι για τον τροπο που κατεβάζει το κεντρο του βαρους των counterweights στο επιπεδο αναγνωσης (κατι που πρεπει να γινει ιδανικα για να μην δημιουργουνται πλαγια διανύσματα κατα την ανάγνωση τα οποια ως αποτέλεσμα εχουν το καλύτερο tracking. O Kuzma 4point και λιγοι αλλοι βραχιονες ειναι επισης σχεδιασμένοι κατ αυτο τον τροπο). Αυτο που δεν μου αρέσει ειναι οτι "σπαει" την μηχανικη συνέχεια του armtube αλλα δεν ειμαι σίγουρος κατα πόσο τελικά επηρεάζεται το αποτέλεσμα.

Σίγουρα ειναι πολυ καλος βραχίονας, με κορυφαίο φινίρισμα και αντίστοιχα καλο ηχο. Εχει και αυτος μπάνιο σιλικονης και ρύθμιση VTA on the fly. Τιμες απο 6.Κ ευρω

http://www.triplanar.com/tonearm.html
Παναγιώτης
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 7873
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Tonearm designs

Unread post #32 by Dr Pan K » Sun Feb 19, 2017 4:27 pm

SAT


SAT.JPG
SAT.JPG (663.77 KiB) Viewed 2597 times


Εκει που το High end κατανταει ηλιθιο για καποιους, εκει υπαρχει ο βραχιονας του Marc Gomez, o Swedish Analog Technologies tonearm κατασκευασμενος απο συμπιεσμένες ινες άνθρακα (κατι σαν το carbon block της Audio Tekne) με κοστος στις $28.000...

Ο Fremer (που πηρε εναν) λεει οτι ειναι ο καλύτερος βραχίονας αυτη την στιγμή. Κάκος δεν μπορεί να ειναι γιατι ο νεαρός που τον σχεδίασε γνωρίζει πολυ καλα το θεμα τον υλικων, κραδασμών, μεταφοράς και απόσβεσης ενέργειας. Να πω την αλήθεια σαν φινίρισμα θα μπορουσε να ειναι και καλύτερος, ειδικα το mounting pillar και το counterweight δείχνουν σχεδον φτηνα για την κατηγορία χρημάτων που συζητάμε. Στο λιγο που τον εχω περιεργαστει και ακουσει μπορω να πω οτι αποτελει κορυφαία επιλογή αλλα δεν ξερω αν η τιμη ειναι ανάλογη του αποτελέσματος. Ιδιαιτερα βαρύς βραχίονας, πλήρεις σε ρυθμίσεις, με αρκετά απλό (παραδοσιακό αν θέλουμε) σχέδιο.

Η οποία τιμή ειναι η πονεμένη ιστορία που έλεγα πιο νωρις. Ο Gomez ειχε εμφανιστεί πριν μερικά χρόνια στο Vinyl Engine και μεταξυ σοβαρού και αστείου μας ειχε πει για τον επερχόμενο βραχίονα. Η μελέτη μου έμοιαζε πολυ καλή και ειχα κανει μια κίνηση να τον ρωτήσω για τιμη, αλλα ηταν εκτος των οριων μου καθως ζητούσε τοτε 8-9Κ ευρω, ποσο που προφανώς μου ειχε φανει εξωφρενικό. Στο άρθρο του TNT o SAT εμφανίζεται να κοστίζει 11.200 ευρω (το 2013). Το πως σήμερα έφτασε (το ιδιο ακριβώς προϊόν) να κοστίζει 28Κ είναι η πονεμένη ιστορία αυτού του χομπι.

SAT case.jpeg
SAT case.jpeg (1.01 MiB) Viewed 2597 times


http://www.swedishat.com/
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 1495
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Tonearm designs

Unread post #33 by Chris1967 » Thu Feb 23, 2017 11:35 am

Από τους βραχίονες Rega έχω τις καλύτερες εντυπώσεις, με συντρόφεψαν για χρόνια επάνω σε διάφορα πικάπ.

Το πρώτο μου σοβαρό πικάπ ένα Rega Planar 2 (βραχίονας rb250) και κεφαλή Goldring Epic.
rega-planar-2.jpg
rega-planar-2.jpg (592.01 KiB) Viewed 2579 times

Ακολούθησε ένα Rega Planar 3 (βραχίονας rb300) με κεφαλή A&R Cabridge P77.
rega3-tt.jpg
rega3-tt.jpg (88.78 KiB) Viewed 2579 times

Στο μεγάλο άλμα αναβάθμισης ένα A&R The Legend (αρχικά με Linn Basik Plus, αλλά πολύ σύντομα με rb300), και κεφαλή Goldring Eroica L, (και stepup Fidelity Research XF-1).
acoustic_research_ar_the_turntable-4.jpg
acoustic_research_ar_the_turntable-4.jpg (103.44 KiB) Viewed 2579 times

DSCN0758.jpg
DSCN0758.jpg (1.2 MiB) Viewed 2579 times

Τέλος ένας Rega RB900 με συντρόφεψε μέχρι πρόσφατα επάνω στο Oracle Delphi Mk2 (μετά από ένα γρήγορο φλερτ επάνω σε ένα Linn Sondek LP12) με κεφαλές Audio Technica AT-OC9 και Benz Micro L2 Wood.
dsc5166m.jpg
dsc5166m.jpg (1.07 MiB) Viewed 2579 times
dsc5126.jpg
dsc5126.jpg (1.06 MiB) Viewed 2579 times




Δεν ξέρω εάν ήταν μια συνήθεια, ή μια ιδέα, αλλά δεν είχα ποτέ μα ποτέ παράπονο, εύκολο σετάρισμα, πολύ καλά έδρανα ακόμα και με κακομεταχείριση, δούλεψαν καλά με μεγάλο εύρος κεφαλών.

Πιστεύω ότι είναι ίσως ο καλύτερος budget βραχίονας ever για αυτούς που δεν χρειάζονται ρυθμίσεις και μπορούν να συνδυαστούν και με πολύ σοβαρά πλατώ.
Χρήστος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 7873
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Tonearm designs

Unread post #34 by Dr Pan K » Thu Feb 23, 2017 11:08 pm

H αλήθεια ειναι οτι ενα απλο αλλα καλοφτιαγμένο σχεδιο λειτουργεί προσφέροντας το 90% του ηχου με το 10% της δυσκολίας του στησίματος. Η λογική ειναι οτι σε εναν εισαγωγικό βραχίονα ο χρήστης δεν θα εχει παραπάνω απο μια κεφαλή, αρα δεν θα θελει αποσπωμενα headshell, και πιο σημαντικό δεν θα ξερει να κανει ολες τις απαραίτητες ρυθμίσεις, ουτε καν VTA, οπότε γιατι να τον μπερδέψεις;

Αποτελεσμα, οι περισσότεροι αναλογικαριοι εχουν δοκιμάσει κάποια στιγμή ενα πικάπ με βραχίονα Rega.

Η δικια μου ρεγκα ειναι τωρα στα χερια του Jazzer και εχει κανει μακροχρονιες επισκέψεις σε πολλούς αλλους φίλους. Δουλεύει μια χαρα16 χρόνια μετα την αγορά.
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 1495
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Tonearm designs

Unread post #35 by Chris1967 » Mon Feb 27, 2017 2:05 pm

Ο πιο πρόσφατος βραχίονας μου είναι ο Jelco 750.

Δεν μπορώ να εκφράσω πόσο πολύ ευχαριστημένος είμαι.

Η σκέψη ήταν να τον ταιριάξω με την Denon 103R, και να είναι ο "βασικός" και "καθημερινός" βραχίονας μου, ώστε να μην γράφω πολλές ώρες στην ZYX Yatra II που επίσης έχω (επάνω στον MG-1).

Η απόφαση αυτή ήταν πολύ σωστή.

Από τις πρώτες ώρες λειτουργίας έδειξε ότι ο συνδυασμός είναι ιδανικός ξεπερνώντας σε μουσική απόλαυση τους προηγούμενους συνδυασμούς κεφαλών/βραχιόνων που είχα. Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι ότι η "σκληρή" ανάρτηση της Denon ταιριάζει απόλυτα στην μεγάλη μάζα του 750, αλλά και η ποιότητα κατασκευής του 750 στα σημεία που είναι σημαντικά (έδρανα, πολύ καλή συναρμογή των επιμέρους τμημάτων, ποιοτικό βαρίδι, μπάνιο ελαίου σιλικόνης) κάνει το πακέτο αυτό Jelco750/Denon103R πολύ δύσκολο να το συναγωνιστεί κανείς με άλλα προϊόντα χωρίς να δώσει πολλαπλάσια χρήματα.

Θα συμφωνήσω λοιπόν για άλλη μια φορά με τον Πάνο, ότι ο βραχίονας αυτός είναι ίσως το καλύτερο value for money, και σίγουρα μαζί με την Denon 103R ένας πολύ καλός συνδυασμός.

Σαν μειονεκτήματα θα πρέπει να αναφέρω ότι το κολάρο στήριξης του βραχίονα δεν είναι ότι καλύτερο και πολλοί έχουν παραπονεθεί ότι δεν έχει πολύ καλή σταθερότητα όταν σφιχτεί καλά η βίδα ρύθμισης του VTA, με αποτέλεσμα αλλοίωση του αζιμουθίου όταν αλλάζεις VTA. Το έχω παρατηρήσει και εγώ ότι έχει μια ασάφεια αλλά εμένα κάθεται σφιχτά και σταθερά. Στο εμπόριο υπάρχουν aftermarket βάσεις που στηρίζουν τον βραχίονα καλύτερα. Γενικά αν έχει πιάσει κανείς στο χέρι του βραχίονες άλλης κατηγορίας τιμής, ο Jelco έχει μια αίσθηση λιγότερου βάρους (πχ αρκετά λιγότερο από τον Linn Ekos Mk1 που αντικατέστησε στο πικάπ μου) και μου φάνηκε σαν "πλαστικούρα" σε πρώτη εντύπωση. Ευτυχώς η ηχητική απόδοση έσβησε τους όποιους ενδοιασμούς μου.
Χρήστος
leonidasgr
Posts: 93
Joined: Thu Jun 30, 2016 4:38 pm

Re: Tonearm designs

Unread post #36 by leonidasgr » Thu Sep 07, 2017 2:31 pm

Το μόνο που έμεινε να αλλάξω στο σύστημα είναι ο βραχίονας. Όσο πετάει ο καιρός εκτιμώ το αναλογικό ποιο πολύ .
Σε κάθε περίπτωση τα ψηφιακά αρχεία είναι το μέλλον και αργότερα μπορεί να τα εξερεύνησω.
Η επιλογή βραχίονα γίνετε ανεξάρτητα από το πλατό ?
Το cleraudio master solution που έχω νομίζω ότι είναι αρκετά καλό και εφαρμόζει πολλά από τα τρικ της . Ό βραχίονας που έχω είναι ο εισαγωγικός της.
Δεν σκοπεύω να αλλάξω πλατό αν και η εμφάνιση δεν είναι του γούστου μου θεωρώ ότι είναι αξιοπρεπέστατο.
Υπάρχει απόλυτοςπεριορισμός με κάποιους βραχίονες ?
είναι αδύνατον να δοκιμάσω επιτόπου διαφορετικούς όποτε θα είναι Κάτι που θα πρέπει να αγοράσω ποιο πολύ εμπειρικά.
Τι θα κάνατε στην θέση μου .?
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 7873
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Tonearm designs

Unread post #37 by Dr Pan K » Tue Jun 05, 2018 9:44 pm

SAT.png
SAT.png (122.17 KiB) Viewed 2317 times


O Marc Gomez έστειλε ενα γραμμα στον Matej για τις επιλογες του σε θεματα γεωμετριας βραχιονα. Με λιγα λογια προτιμα τους 9" απο τους 12" γιατι οι πιο κοντοι βραχιονες εχουν μεγαλυτερη δυσκαμψια (κατ αντιστοιχια κατασκευης/ υλικων) ενω θεωρει οτι το οφελος απο το χαμηλοτερο σφαλμα αναγνωσης δεν ειναι τοσο σημαντικό. Παρολαυτα με τα νεα μοντελα βραχιόνων που λάνσαρε εβγαλε και 12" βραχιονες..

Πολυ σωστά αναφέρει οτι οι 12" χρειάζονται και αυτοί antiskate ενω θα συμφωνήσω και στην επιλογή του για null points.

Tα null points που χρησιμοποιούνται ευρέως (και βάσει αυτών καθορίζεται το ποσό και το σημείο της ελάχιστης και μεγίστης παραμόρφωσης κατα την ανάγνωση) ειναι στανταρ (υπαρχουν διαφορα: IEC, DIN, JIS) αλλα τα στάνταρ αυτα ειναι σε γενικές γραμμές λάθος. Πηγάζουν απο τις θεωρητικές διαστάσεις των long play δίσκων και απο μια εποχη που οι δισκογραφικές πάσχιζαν να βαλουν οσο περισσότερη μουσική γίνετε μεσα σε μια πλευρα. Προσωπικά εδω και χρονια σχεδιάζω τις γεωμετρίες μου με τροποποιημενα Null points και απ'οτι διάβασα το ιδιο κανει και ο Gomez, ο λογος ειναι οτι σπανια οι δισκοι εχουν περιεχομενο βαθια μεσα στην καθε πλευρα, οποτε μπορούμε να σπρώξουμε το innner null point πιο εξω. Η SAT χρησιμοποιεί Loefgren με 80 & 126mm.

https://www.monoandstereo.com/2018/06/s ... pects.html
Παναγιώτης

Return to “Αναλογικός ήχος”



Login · Register