Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Direct-drive vs idler-drive

User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1324
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: Direct-drive vs idler-drive

Unread post #11 by pankon » Tue Jun 13, 2017 8:36 am

Στο πρόσφατο τεύχος του Ήχου (Μάιος-Ιούνιος 2017) διάβασα για το πικάπ Reed 2C (εκ Λιθουανίας!), το οποίο το χαρακτηρίζει το περιοδικό ως ως direct-drive, αλλά με μια ματιά βλέπει κανείς ότι πρόκειται για μια άλλου τύπου idler προσέγγιση.

Reed2C-outside.jpg
Reed2C-outside.jpg (363.48 KiB) Viewed 1672 times


Reed2C-isnide.jpg
Reed2C-isnide.jpg (542.45 KiB) Viewed 1672 times


Γνωρίζει κάποιος κάτι για το Reed; Ή ακόμα καλύτερα μήπως κάποιος τυχερός το έχεις ακούσει; Σαφώς και δεν είναι φτηνό (13Κ λιανική), αλλά από ένα σημείο και πέρα ποιο καλό πικάπ είναι φθηνό;

Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη!
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 7870
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Direct-drive vs idler-drive

Unread post #12 by Dr Pan K » Tue Jun 13, 2017 11:50 am

Δεν ξέρω ποιος υπογράφει το άρθρο αλλά μάλλον δεν το έχει με πικάπ. Το 3C μπορεί να μετατραπεί από idler σε belt αλλα οχι σε direct. To 2C είναι η μικρή έκδοση του 3C. Δεν θελει και πολυ να καταλαβεις οτι ενα πικαπ μονο direct drive δεν μπορει να είναι αφού έχει δύο κινητήρες εκτός του κεντρικού πηγαδιού, στο πλάι..

Είχαμε γνωρίσει τον σχεδιαστή στο Μόναχο, πέρυσι με τον Χρήστο. Ο ίδιος προτιμάει την λειτουργία friction, λέει ότι έχει εμπνευστεί από τα κλασσικά Garrard. Προσεγμένες κατασκευές και ενδιαφέροντες βραχίονες επίσης.
Παναγιώτης
User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1324
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: Direct-drive vs idler-drive

Unread post #13 by pankon » Tue Jun 13, 2017 11:54 am

Dr Pan K wrote:Δεν ξέρω ποιος υπογράφει το άρθρο αλλά μάλλον δεν το έχει με πικάπ. Το 3C μπορεί να μετατραπεί από idler σε belt αλλα οχι σε direct. To 2C είναι η μικρή έκδοση του 3C.

Είχαμε γνωρίσει τον σχεδιαστή στο Μόναχο, πέρυσι με τον Χρήστο. Ο ίδιος προτιμάει την λειτουργία friction, λέει ότι έχει εμπνευστεί από τα κλασσικά Garrard. Προσεγμένες κατασκευές και ενδιαφέροντες βραχίονες επίσης.


Ενδιαφέρον, Παναγιώτη. Όντως φαίνονται προσεγμένες κατασκευές. Μήπως είχατε την ευκαιρία να το ακούσετε με τον Χρήστο;

Αναρωτιέμαι επίσης πώς θα συγκρινόταν το Reed με το (αναμενόμενο) νέο idler πικάπ του Peter Reinders (PTP), το οποίο φαντάζομαι ότι μάλλον θα είναι φθηνότερο από το Reed, όταν θα παρουσιαστεί (αν και δεν ξέρω γιατί το φαντάζομαι αυτό...)
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 7870
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Direct-drive vs idler-drive

Unread post #14 by Dr Pan K » Tue Jun 13, 2017 11:59 am

Το έχω ακούσει (3C) και ήταν μια χαρά, τουλάχιστον όσο μπορώ να κρίνω σε σύστημα που δεν είναι το δικό μου. Του Peter θα είναι πιο φτηνό αλλά αργεί πολύ, μιλάμε για μια σκέψη ακόμα, ο σχεδιασμός δεν έχει καν ξεκινήσει.
Παναγιώτης

Return to “Αναλογικός ήχος”



Login · Register