Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Βέβαια, ο Audiomods δεν έχει αποσπώμενα headshells, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, και ειδικά στη μονοφωνικη κεφαλή, δεν με βλέπω να έχω συχνές αλλαγές.
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Ό Jelco είναι από τους λίγους βραχίονες που δημοσιεύει μετρήσεις και εγγυάται την ποιότητα του, και ο ισως μόνος στη κατηγορία τιμής ου συζητάμε. Αυτός ειναι και ο λογος που προμηθευει ΟΕΜ εταιριες οπως η Ortofon, Acoustic Solid, Sumiko κτλ.
Οι βραχίονες του Jeff είναι βαριά τροποποιημένοι Rega και παρότι στο τέλος δεν μένει σχεδόν τίποτα εκτός του armtube δεν πλησιάζουν ούτε κατά διάνοια τους SME. Είναι τέτοια η διαφορά που δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να τα εξηγήσω, δεν έχει νόημα.
Εγώ θα πήγαινα σε Jelco αλλά σε αυτή την κατηγορία τιμής και ο Audiomods V είναι καλή εναλλακτική.
Οι βραχίονες του Jeff είναι βαριά τροποποιημένοι Rega και παρότι στο τέλος δεν μένει σχεδόν τίποτα εκτός του armtube δεν πλησιάζουν ούτε κατά διάνοια τους SME. Είναι τέτοια η διαφορά που δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να τα εξηγήσω, δεν έχει νόημα.
Εγώ θα πήγαινα σε Jelco αλλά σε αυτή την κατηγορία τιμής και ο Audiomods V είναι καλή εναλλακτική.
Παναγιώτης
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Κρίμα που δεν μπορείς να βαλεις 12" Jelco γιατι παίζει ενας στο ebay με λιγότερο απο 400 ευρω καινούργιος (ευκαιριαρα)
Παναγιώτης
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Λοιπόν, τώρα που ακούω με μεγαλύτερη άνεση, θεωρώ ότι η προηγούμενη εκτίμησή μου για τη βελτίωση που επετεύχθη (περίπου 10%) ήταν μάλλον πολύ "συγκρατημένη" και αυστηρή. Τώρα ακούω το (γνωστό) άλμπουμ "Mister Heartbreak" της Laurie Anderson και παρατηρώ λεπτομέρειες στον ήχο, που δεν είχα προσέξει ποτέ μέχρι τώρα (από το 1983! και τότε τα αυτιά μου άκουγαν καλύτερα). Τώρα υπάρχει μια σημαντικά μεγαλύτερη διακριτότητα μετά των οργάνων και των φωνών από ό,τι με τον original πλίνθο.
Οι ακροάσεις θα συνεχιστούν με δίσκους του Neil Young, που έχω ακούσει εκατοντάδες (αν όχι χιλιάδες;;) φορές. Για να δούμε...
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η αναβάθμιση του πλίνθου άξιζε δίχως καμία αμφιβολία.
Οι ακροάσεις θα συνεχιστούν με δίσκους του Neil Young, που έχω ακούσει εκατοντάδες (αν όχι χιλιάδες;;) φορές. Για να δούμε...
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η αναβάθμιση του πλίνθου άξιζε δίχως καμία αμφιβολία.
Αναβάθμιση Roksan Xerxes original
Μετά την αλλαγή του πλίνθου σε Hi-Fi Inspire, η προσπάθεια αναβάθμισης συνεχίζεται:
Τώρα στο στόχο έχουν μπει τα εξής:
1) Καλύτερη στήριξη του μοτέρ στον κάτω πλίνθο. Έχει ήδη παραγγελθεί βάση πυκνωτή που θα χρησιμοποιηθεί για το σκοπό αυτό. Η στήριξη πρέπει να είναι τέτοια που να επιτρέπει τον έλεγχο της τάσης του ιμάντα, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι αυτή η παράμετρος μπορεί να παίξει αρκετά σημαντικό ρόλο στον ήχο.
2) Κάποιο ματ για το πλατώ
3) Αλλαγή του πηγαδιού με κάποιο aftermarket. Προς το παρόν το πηγάδι είναι το αυθεντικό, κατασκευής γύρω στο 1987-1988 (υπολογίζω). Σημειωτέον ότι ο άξονας είναι ενσωματωμένος με το πλατώ και κατά συνέπεια το πηγάδι είναι "θηλυκό". Παραθέτω κάποια σχήματα από το πηγάδι και τη γενικότερη κατασκευή.
Τώρα στο στόχο έχουν μπει τα εξής:
1) Καλύτερη στήριξη του μοτέρ στον κάτω πλίνθο. Έχει ήδη παραγγελθεί βάση πυκνωτή που θα χρησιμοποιηθεί για το σκοπό αυτό. Η στήριξη πρέπει να είναι τέτοια που να επιτρέπει τον έλεγχο της τάσης του ιμάντα, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι αυτή η παράμετρος μπορεί να παίξει αρκετά σημαντικό ρόλο στον ήχο.
2) Κάποιο ματ για το πλατώ
3) Αλλαγή του πηγαδιού με κάποιο aftermarket. Προς το παρόν το πηγάδι είναι το αυθεντικό, κατασκευής γύρω στο 1987-1988 (υπολογίζω). Σημειωτέον ότι ο άξονας είναι ενσωματωμένος με το πλατώ και κατά συνέπεια το πηγάδι είναι "θηλυκό". Παραθέτω κάποια σχήματα από το πηγάδι και τη γενικότερη κατασκευή.
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Μόλις κατέφθασαν (από την Κίνα) οι βάσεις πυκνωτή, που θα χρησιμοποιηθούν για τη στήριξης του μοτέρ (φωτό).
Τώρα πρέπει να σκεφτώ πώς θα το στηρίξω στον πλίνθο...
Τώρα πρέπει να σκεφτώ πώς θα το στηρίξω στον πλίνθο...
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Σημειωτέον, το μοτέρ πρέπει να στηριχθεί στον κάτω πλίνθο του πικάπ, αλλά ειδικότερα στη θέση που αυτή τη στιγμή είναι η... τρύπα, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.
Προς τα παρόν η στήριξη του μοτέρ έχει υλοποιηθεί με έναν πολύ άκομψο τρόπο, όπως φαίνεται παρακάτω...
Προς τα παρόν η στήριξη του μοτέρ έχει υλοποιηθεί με έναν πολύ άκομψο τρόπο, όπως φαίνεται παρακάτω...
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Εμένα η άποψη μου είναι ότι (και στην είχα πει νομίζω σε άλλη ενότητα), τα μοτέρ πρέπει να αναρτούνται από το πάνω μέρος τους.
Αυτό βοηθά ώστε η ελαφριά κίνηση που μπορεί να έχει το μοτέρ, ειδικά αν έχεις βάλει και ελαστικές ροδέλες, μειώνει κραδασμούς που μεταφέρονται.
Στο γρήγορο διάγραμμα που σου έφτιαξα δείχνω πως μπορείς να το επιτύχεις, φτιάχνοντας ένα πλακάκι σε μηχανουργείο. Η σύνδεση με την βάση του πλίνθου γίνεται με μακριές βίδες. Το μοτέρ βιδώνει στο πλακάκι με τρεις βίδες στις οποίες μπορείς να παρεμβάλεις ελαστικές ροδέλες.
Η βάση πυκνωτή κατά την άποψη μου κάνει σύζευξη των κραδασμών του μοτέρ με το σημείο εφαρμογής του στον πλίνθο ή στην βάση του πλίνθου.
Συγνώμη αν περιπλέκω τα πράγματα αλλά πιστεύω ότι αυτό που σου λέω είναι καλύτερο.
Αυτό βοηθά ώστε η ελαφριά κίνηση που μπορεί να έχει το μοτέρ, ειδικά αν έχεις βάλει και ελαστικές ροδέλες, μειώνει κραδασμούς που μεταφέρονται.
Στο γρήγορο διάγραμμα που σου έφτιαξα δείχνω πως μπορείς να το επιτύχεις, φτιάχνοντας ένα πλακάκι σε μηχανουργείο. Η σύνδεση με την βάση του πλίνθου γίνεται με μακριές βίδες. Το μοτέρ βιδώνει στο πλακάκι με τρεις βίδες στις οποίες μπορείς να παρεμβάλεις ελαστικές ροδέλες.
Η βάση πυκνωτή κατά την άποψη μου κάνει σύζευξη των κραδασμών του μοτέρ με το σημείο εφαρμογής του στον πλίνθο ή στην βάση του πλίνθου.
Συγνώμη αν περιπλέκω τα πράγματα αλλά πιστεύω ότι αυτό που σου λέω είναι καλύτερο.
Χρήστος
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Ευχαριστώ πολύ, Χρήστο. Καταλαβαίνω τι εννοείς και κατά πιθανότητα έχεις δίκιο.
Νομίζω ότι μπορώ να δοκιμάσω και τις δυο προσεγγίσεις και να δω τι δουλεύει καλύτερα. Αλλά διαισθητικά κι εγώ αναμένω ότι η πρότασή σου θα δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Νομίζω ότι μπορώ να δοκιμάσω και τις δυο προσεγγίσεις και να δω τι δουλεύει καλύτερα. Αλλά διαισθητικά κι εγώ αναμένω ότι η πρότασή σου θα δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Re: Αναβάθμιση πλίνθου Roksan Xerxes original
Τόσο το διάγραμμα όσο και το σημειωματάριο τα σπάνε! Παναγιώτη, πότε θα σου κλείσει επίσκεψη ο Χρήστος;
Άγγελος