Μικρός έπαιζε με DD, μετά ασχολήθηκε με ιμάντες και στο τέλος έμπλεξε με idler.
Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το παραπάνω project είναι πως ίσως να μην μπορώ να βγάλω καλώδιο βραχίονα λόγω τοποθέτησης του 5πινου σε γωνία 90 μοιρών από την SME. (Γιατί όπως κατάλαβες απέκτησα και έναν SME iv)
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
ATC and Garrard system
Re: ATC and Garrard system
Παναγιώτης
Re: ATC and Garrard system
Ενδιαφέρον και πληθωρικό φαίνεται το project για να δούμε.. Το πλατό μασίφ μεταλλικό να φανταστώ
Re: ATC and Garrard system
BityaBit wrote:Ενδιαφέρον και πληθωρικό φαίνεται το project για να δούμε.. Το πλατό μασίφ μεταλλικό να φανταστώ
Εμένα MDF μου φαίνεται...
Αλλά και χωρίς θέση για δεύτερο βραχίονα; Και πώς θα παίζουμε τις μονοφωνικές κεφαλές;
Re: ATC and Garrard system
Για το πλατώ που λείπει έγραψα, όχι το σασί που ήδη φαίνεται και σίγουρα είναι εν μέρει τουλάχιστον MDF (φαντάζομαι η δημιουργικότητα του δόκτωρ να μην περιορίστηκε εκεί).
Re: ATC and Garrard system
To πλατο που λείπει ειναι απο αλουμίνιο 6033 ενω ο πλίνθος ειναι απο MDF. Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα ανοίξω ενα νήμα για το πλατό καθώς η ιστορία του παει πίσω αρκετά χρόνια, το σχέδιο το έκανα οταν ήμουν 25.. φοιτητής, η υλοποίηση έγινε πριν 6-7 χρόνια.
Προς το παρον περιμενω τον Στελιο να δωσει ενα χερακι γιατι φοβαμαι μην κανω καμια ζημια στον καινουργιο βραχιονα. Λογω του "Γ" στο 5πινο μπαινει οριακα και ισως να μην εχω clearence για το καλωδιο, οποτε τα πραγματα θα δυσκολεψουν πολυ. Απλα ψοφάω να ακούσω τον SME IV και δεν έχω που αλλου να τον βαλω καθως το Garrard εχει στην θέση SME τον Kuzma 4point (που δεν κουνιέται) ενω στην βασικη θεση η μελετη ειναι για μεγαλες ιντσες (εκει που ειναι ο SAEC δλδ) και ισως να μην εχω αρκετά μικρη pivot to spindle αποσταση για 9". Επιπλεον εχω ενα αλλο θεματακι, θελω ο ενας βραχίονας να εχει αποσπωμενο headshell για να μπορώ να κανω πιο ευκολα τις δοκιμές μου (εχω 5-6 κεφαλες έτοιμες επανω στα αντίστοιχα headshell και οταν ερχετε κάποια νεα για δοκιμη την βάζω σε ενα απο τα άδεια headshell που υπάρχουν). Επίσης μεσω των διαφόρων headshell μπορω να ρυθμίσω λιγο και το αδρανειακο βαρος που βλεπει η κεφαλή (εχω απο πολυ ελαφρυα μεχρι βαριά)
Προς το παρον περιμενω τον Στελιο να δωσει ενα χερακι γιατι φοβαμαι μην κανω καμια ζημια στον καινουργιο βραχιονα. Λογω του "Γ" στο 5πινο μπαινει οριακα και ισως να μην εχω clearence για το καλωδιο, οποτε τα πραγματα θα δυσκολεψουν πολυ. Απλα ψοφάω να ακούσω τον SME IV και δεν έχω που αλλου να τον βαλω καθως το Garrard εχει στην θέση SME τον Kuzma 4point (που δεν κουνιέται) ενω στην βασικη θεση η μελετη ειναι για μεγαλες ιντσες (εκει που ειναι ο SAEC δλδ) και ισως να μην εχω αρκετά μικρη pivot to spindle αποσταση για 9". Επιπλεον εχω ενα αλλο θεματακι, θελω ο ενας βραχίονας να εχει αποσπωμενο headshell για να μπορώ να κανω πιο ευκολα τις δοκιμές μου (εχω 5-6 κεφαλες έτοιμες επανω στα αντίστοιχα headshell και οταν ερχετε κάποια νεα για δοκιμη την βάζω σε ενα απο τα άδεια headshell που υπάρχουν). Επίσης μεσω των διαφόρων headshell μπορω να ρυθμίσω λιγο και το αδρανειακο βαρος που βλεπει η κεφαλή (εχω απο πολυ ελαφρυα μεχρι βαριά)
Παναγιώτης
Re: ATC and Garrard system
Remains of the day..
Πολλές, κουραστικές ωρες μετά και αυτό που ειχα στο μυαλό μου δεν βγήκε. Ηθελα στο μαυρο πικαπ να βαλω τον SME IV με την Air Tight PC-7 (θα ηταν θεϊκός συνδυασμός, ειμαι βέβαιος) αλλα δεν εχω αρκετό χώρο απο κατω για το καλώδιο λογω της τοποθέτησης σε 90 μοιρες του σχετικού 5πινου.
Και στην παρούσα διαταξη ο SME δεν μπορεί να μπει ουτε επάνω στο Garrard γιατι υπάρχει παραπλήσιο θεμα και εκει. Οποτε εχω ενα εξαιρετικό βραχίονα που δεν μπορώ να αξιοποιήσω. Πρέπει να αλλάξει ο ενας απο τους δυο πλίνθους για να τον πάρει..
Στην συνέχεια εβαλα την Air Tight επανω στον SAEC, εκανα το 99% των ρυθμισεων και ακουσαμε λιγο μουσικη με τον Στελιο. Η κεφαλή ειναι πολυ καλη, δεν ειναι τυχαίο το όνομα που εχει χτίσει ο Miura ολα αυτα τα χρόνια. Θα ακολουθήσει διεξοδική αναφορά στις επόμενες ημέρες.
Αυριο θα στήσω με προσοχή το μαύρο πικαπ με τον SME 3009 S2 Imp που έχω και ισως να βάλω επανω την Sumiko Talisman Alchemist S, για σήμερα τα εχω φτύσει.
Παναγιώτης
Re: ATC and Garrard system
Παρέλαβα το νέο bearing και πρέπει να είναι το απόλυτο vfm σε αναβάθμιση. Μεγάλη διαφορά στον ήχο του Garrard, εύκολα αντιληπτή από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Ήχος πιο λεπτομερείς, ολογραφικος, δεν μπορώ να το πιστέψω (αλλά έχω μάρτυρες..). Έπεσε και ο θόρυβος επιφανείας!
Η κατασκευή αρκετά απλή αλλά μηχανολογικα άρτια, το μέγεθος μεγαλύτερο από αυτό του 401.
Η κατασκευή αρκετά απλή αλλά μηχανολογικα άρτια, το μέγεθος μεγαλύτερο από αυτό του 401.
Παναγιώτης
Re: ATC and Garrard system
Dr Pan K wrote:Παρέλαβα το νέο bearing και πρέπει να είναι το απόλυτο vfm σε αναβάθμιση. Μεγάλη διαφορά στον ήχο του Garrard, εύκολα αντιληπτή από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Ήχος πιο λεπτομερείς, ολογραφικος, δεν μπορώ να το πιστέψω (αλλά έχω μάρτυρες..). Έπεσε και ο θόρυβος επιφανείας!
Η κατασκευή αρκετά απλή αλλά μηχανολογικα άρτια, το μέγεθος μεγαλύτερο από αυτό του 401.
Συγχαρητήρια! Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από αναβάθμιση των υφιστάμενων συσκευών, ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται από VfM αναβαθμίσεις...
Enjoy!
Re: ATC and Garrard system
Tnx Παναγιώτη. Η διαφορά είναι τεράστια, πραγματικά πετυχημενο το νέο πηγάδι. Εκεί που λες "το αναλογικό έχει τερματίσει, τι άλλο να περιμένω από το Garrard " κοτσαρεις επάνω το νέο πηγάδι και ανακαλύπτεις στα αυλάκια ακόμα περισσότερη λεπτομέρεια..
Παναγιώτης
Re: ATC and Garrard system
ωραία πράγματα !!
μπράβο Πάνο ..
λες να πάρω κι εγώ ένα για το λενκο ?
μπράβο Πάνο ..
λες να πάρω κι εγώ ένα για το λενκο ?
Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”