Chris1967 wrote:Γεια σου Παναγιώτη!
Εύχομαι υγεία νάχεις και όρεξη πάντα να χαίρεσαι τα Αγγλοσαξονικά σου συστήματα!!
Τα μηχανήματα αυτά τα διάβαζα και τα είχα υπόψι μου όταν και εγώ αγόρασα το πρώτο σύστημα αξιώσεων τέλος της δεκαετίας του 80 αρχές του 90. Εμένα με κέρδισαν τότε τα: Linn Sondek LP12, Ενισχυτικά Musical Fidelity, ψηφιακά της Meridian, και ηχεία της TDL. Από αυτά δεν έχει μείνει τίποτε πια από τα αρχικά τότε μηχανήματα στο σύστημα μου.
Εγώ είμαι ο Χρήστος στην φωτογραφία και έχω δύο Lenco L75. Το μικρό είναι συναρμολογούμενο προς το παρών αλλά το μεγάλο παίζει στο σύτημα μου το οποίο μπορείς να δεις εδώ:
viewtopic.php?f=18&t=12Τα πικάπ που αντικατέστησε ήταν ένα Linn Sondek LP12 ( upgraded bearing, latest spec ac motor, HerculesII, Inspire full upgrade kit: armboard/bottom board/subchassis, black latest spec plinth, Newest spec spring/gromet, Ekos Mk1, Van Den Hul 501 silver hybrid), και ένα Oracle Delphi Mk2, full upgrade to Mk3 spec, Audio Innovation PSU, Rega RB900 silver litz rewire).
Απλά καμία επαφή ακόμα και το "μικρό" Lenco πόσο βέβαια και το μεγάλο.
Η απόφαση σου να πάρεις ένα του Peter είναι καλή, βέβαια αν θες κάτι έτοιμο και δεν θες να μπεις στα βαθιά με diy, όπως εγώ.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά ανώτερο από το αρκετά καλό Roxanne Xerxes που έχεις.
Αυτά από μένα καλή συνέχεια στις αναζητήσεις σου!!!
Γεια σου Χρήστο,
ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Κατ' αρχήν, αν καταλαβαίνω καλά από το Username σου, προέρχεσαι κι εσύ από την "ένδοξη" γενιά του 1967. Τι σύμπτωση! -))
Ωραία φωτό από το Μόναχο, που ανέβασε ο συνονόματός μου στο νήμα. Τον Peter τον αναγνωρίζω, τον Παναγιώτη επίσης, εσύ ποιος από τους άλλους δυο είσαι;
Όσον αφορά τα "αγγλοσαξωνικά", έπρεπε απλά να δώσω ένα όνομα στο σύστημά μου. Εκτός αυτού δεν έχω κάποιο κόλλημα όσον αφορά την προέλευση των μηχανημάτων μου (αν κι έχω μια σχετική αδυναμία στον Croft). Έχω κι εγώ ένα ζευγάρι τελικούς ενισχυτές Musical Fidelity MA50 (monoblocks), που "ξεκουράζονται" εδώ και καιρό (πρέπει κάποια στιγμή να τα βγάλω σε μια αγγελία, ώστε να βρουν ένα νέο οικοδεσπότη, που θα τους αξιοποιεί).
Το Roksan Xerxes μου το είχα παροπλισμένο για αρκετά χρόνια, ώσπου κάποια στιγμή (2-3 χρόνια πριν) αποφάσισα να το αναστήσω. Αντικατέστησα τον παλιό Rega RB300, που είχε με έναν χειροποίητο βραχίονα Audiomods του Jeff Spall, άλλαξα τα blobs (λαστιχάκια έδρασης) με νέα, αυθεντικά της Roksan, άλλαξα τον ιμάντα με νέο της Origin Live, έβαλα νέο λάδι στο έδρανο, κι αναβάθμισα τoν ελεγκτή του μοτέρ με το Advanced της Origin Live.
Last but not least, έβαλα και μια νέα κεφαλή και συγκεκριμένα την Music Maker III του Len Gregory, αντικαθιστώντας μια παλιότερη Dynavector DV10x4 MKIV, που είχε παραδώσει το πνεύμα.
Μετά από όλα τα παραπάνω, και φυσικά έχοντας αλλάξει και τις λάμπες του προενισχυτή μου Croft SuperMicroII για το phono stage στις εξαιρετικές Tesla E83CC, τότε κατάλαβα γιατί κάποιοι επιμένουν στην ανωτερότητα του δίσκου σε σχέση με το CD. Απλά θεωρώ ότι χρειάζεται ένα άνω του μετρίου (ή και παραπάνω) πικάπ για να μπορέσει να φανεί αυτή η ανωτερότητα σε σχέση με ένα μέτριο CD player.
Γυρνώντας στο θέμα του idler, πραγματικά αναρωτιέμαι πόσο εμφανής μπορεί να είναι η βελτίωση σε σχέση με την ποιότητα που λαμβάνω ήδη από το πικάπ μου. Δυστυχώς δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο (και τις γνώσεις) στο να καθίσω και να φτιάξω ένα DIY. Μάλλον θα προτιμήσω αρχικά την αγορά μιας ολοκληρωμένης λύσης (όπως το PTP του Peter). Παρόλο που υπάρχουν τα διαφορετικά flavors του idler (π.χ. Garrard vs. Lenco), από κάπου πρέπει να ξεκινήσω το ταξίδι στα idler.
Και παράλληλα βέβαια, μπορεί να αρχίσω να ασχολούμαι και με ένα DIΥ. Μου φαίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα ενασχόληση. Βέβαια, θα προτιμούσα να μην πρέπει να βασίζομαι αποκλειστικά και μόνο στην ακουστική αξιολόγηση, αλλά να έχω και τη δυνατότητα κάποιων μετρήσεων, ώστε να καταλαβαίνω πώς η κάθε αλλαγή επηρεάζει τον ήχο (και τις μετρήσεις). Ως μηχανικός (σε εκπαίδευση), έχω μαία τάση να θέλω να γνωρίζω το cause & effect.
Αυτά προς το παρόν, και είναι προφανές ότι αν θελήσω να μάθω (πολλά) περισσότερα για τα idler (και όχι μόνο), ξέρω πού να απευθυνθώ.
Ευχαριστώ για τις ευχές κι αντεύχομαι ατελείωτη μουσική ικανοποίηση.