Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Σύστημα MichaelV

MichaelV
Posts: 29
Joined: Wed Apr 26, 2017 10:45 am

Σύστημα MichaelV

Unread post #1 by MichaelV » Fri Apr 28, 2017 12:49 am

Η Διαδρομή
Όλα ξεκίνησαν το 1969, όταν πηγαίνοντας (16χρονος) στο δισκάδικο της Λάρισας να αγοράσω το 45ρι «Paint in Black” των Rolling Stones για να το παίξω στο “ραδιο-πικάπ” του πατέρα μου (μονοφωνικό, εκείνο που έπαιρνε 10 δίσκους μαζί και τους έπαιζε αυτόματα σε sequence-ποιό VTA και κουραφέξαλα-συνδεδεμένο σε ραδιόφωνο που είχε έναν υποτυπώδη λαμπάτο ενισχυτή), άκουσα τον ιδιοκτήτη να κομπάζει ότι είχε φέρει (προς πώληση) την πρώτη στερεοφωνική κεφαλή! Την επόμενη, η κεφαλή είχε αγοραστεί (λεφτά από τη γιαγιά) είχε μπεί όπως-όπως (με κόλλα, δεν ταίριαζαν οι βίδες-ποιά αζιμούθια;) στον «βραχίονα», το (στερεοφωνικό) σήμα απ’ τη κεφαλή το πήρα με δυό «πινέ» καλώδια που έκοψα από ένα πορτατίφ και τα πέρασα εξωτερικά του βραχίονα κολλημένα πάνω του με σελοτέιπ, «δανείστηκα» και ακόμα ένα μονοφωνικό λαμπάτο ραδιόφωνο-ενισχυτή απ’ τη θειά μου, και άκουσα για πρώτη φορά «στερεοφωνικά»!! Ανάθεμα δηλ. κι αν ήξερα τι άκουγα! Το σαράκι όμως είχε ήδη αρχίσει να δουλεύει!
Φοιτητής αργότερα (1971-76), πιο φουριόζος, έφτιαξα ένα πικάπ DIY από ένα κιτ της LENCO πάνω σε μια ξυλόκασσα (plinth!), με κεφαλή μια φτηνή ELAC (που λεφτά για την ονειρική τότε Standon 681 με το βουρτσάκι), με έναν μεταχειρισμένο απ’ το Μοναστηράκι Phillips ολοκληρωμένο (15 ολόκληρα Watt) και ηχεία (ο θεός να τα κάνει δηλ.), DIY με σχέδιο και cross-over από την τότε Τεχνική Επιλογή (περιοδικό για ηλεκτρονικούς Ντιούιδες), όπου άκουγα Moody Blues, Yes και Genesis (ή έτσι νόμιζα, μιάς κι ο ήχος ήταν επιεικώς απαράδεκτος και για τα τότε δεδομένα).

Διαβάζοντας όμως το «Ήχος και Hi Fi» που άρχισε να βγαίνει κάπου στο 1973, άρχισα να ψιλοψάχνομαι, αλλά που λεφτά για τέτοια εκείνα τα χρόνια. Όμως, σχεδόν καθημερινά, σχολώντας απ’ το ΕΜΠ, αντί να πάρω την Πατησίων προς Κεφαλληνίας (όπου έμενα) ανέβαινα προς πλατεία Εξαρχείων και ξεροστάλιαζα έξω από τη βιτρίνα της Lyric Hi-Fi ορεγόμενος (μετά ονειρώξεων) το εξωτικό τότε κασετόφωνο Nakamichi 700 (αν θυμάμαι κόστιζε ~100.000 δρχ. ενώ εγώ έπαιρνα μηνιάτικο απ’ τους γονείς μου 750 δρχ.!!) τους θεϊκούς (τότε) Mark Levinson, και πίσω απ΄τη βιτρίνα τα ηχεία της Heil και τα «παραβάν» (τότε) Tympani της Magneplanar! Σκεπτόμενος αν ποτέ θ’ αξιωθώ κι εγώ ποτέ στη ζωή μου να ακούσω, και πολύ περισσότερο να αποκτήσω ένα τέτοιο θεϊκό σύστημα!
Μια «αποφράδα» μέρα με λυπήθηκαν προφανώς, που με έβλεπαν επί μήνες να ξεροσταλιάζω καθημερινά και με φώναξαν μέσα να ακούσω!! Τι το ‘θελαν!!!

Τα υπόλοιπα τα λένε καλύτερα οι Eagles στο τελευταίο κουπλέ του “Hotel California”:
"Relax" said the night man,
"We are programmed to receive.
You can check-out any time you like,
But you can never leave!"

Για να περιγράψω μετά απ’ αυτό, το τι πέρασε από τα “Rack” μου όλ’ αυτά τα χρόνια, θα χρειαστούν πολλές σελίδες και είναι κρίμα!

Στην αρχή οι αγορές γινόταν σχεδόν στα τυφλά, πάντα ανάλογα με τις «ονειρώξεις» που κατάφερναν να μας δημιουργούν οι εκάστοτε reviewers ελληνικών (αρχικά) και ξένων (μετέπειτα) περιοδικών! Και που συνήθως, αφού καταφέρναμε (μετά από αιματηρές οικονομίες) να αποκτήσουμε το εκάστοτε νέο αντικείμενο του πόθου, όχι σπάνια, ανακαλύπταμε με συντριβή πως «άνθρακες ο θησαυρός»! Το μόνο καλό απ’ όλο αυτό είναι ότι σιγά-σιγά αποκτήθηκε (έστω και αιματηρά!) επαρκής ακουστική εμπειρία και ανάλογος ειρμός που, σε συνδυασμό με ακροάσεις ζωντανής μουσικής σε κάθε ευκαιρία, βοήθησε στο ν’ αρχίσω ν’ αμφισβητώ τα όποια γραφόμενα reviews ή να τ’ αποκωδικοποιώ, πίσω από τους εκάστοτε αλαλαγμούς ενθουσιασμού των «reviewers”, από κάποιο δε σημείο και μετά, η «φιλοσοφία» μου για τις όποιες επιλογές μου στηριζόταν μόνο σε τρείς πυλώνες:
1. Επιλογή μόνο μετά από ΜΑΚΡΑ δοκιμή, δηλ. Trail & error,
2. Hearing is believing και
3. Τα ATC, ως performers, αλλά και ως «ορός της αλήθειας» για ότι δοκιμαζόταν.
Σημείωση: Με τα ATC “συζούμε” από το 1985!
Τα 20ρια παθητικά στην αρχή (πήραν τη θέση των Spendor SP1), με τα 50ρια ενεργά από το 1992 (αρχικά με τα Vifa tweeters και από το 2004 με τα Seas).
Και από το 2008 με τα 100ρια ενεργά (discrete amps & cross) towers (είναι ακριβώς αυτά που είχε φέρει ο Bop Polley της ATC στο Athens Hi-Fi Show του 2009 στο Imperial, και τα οποία μετά το Show δεν πήγαν ποτέ στου Θέμη, αλλά ήρθαν κατ’ ευθείαν Λάρισα για δοκιμή και δεν ματακουνήθηκαν…)

Στο σήμερα
1. Γενική άποψη του συστήματος
Γενική άποψη συστήματος.jpg
Γενική άποψη συστήματος.jpg (785.82 KiB) Viewed 4542 times

Γενική άποψη Front End
Γενική Άποψη Frond End.jpg
Γενική Άποψη Frond End.jpg (819.48 KiB) Viewed 4542 times


2. Αναλογικές Πηγές
Πλατό: VPI 5 Hot Rod turntable
Τροφοδοτικό μοτέρ: SDS motor power supply,
Βραχίονας: VPI JMW 12,5 tonearm, Unipivot,
Κεφαλή: Lyra Titan,
Καλώδιο Phono: Furutech Ag12 RCA, 1,20m,
Phono Preamp: TEAD Groove Plus SRX
VPI Hot Rod 5-JMW 12,5 Tonearm.jpg
VPI Hot Rod 5-JMW 12,5 Tonearm.jpg (812.29 KiB) Viewed 4542 times
Lyra Titan Cartridge.jpg
Lyra Titan Cartridge.jpg (713 KiB) Viewed 4542 times

SDS-VPI Motor Power Supply.jpg
SDS-VPI Motor Power Supply.jpg (714.42 KiB) Viewed 4542 times

Groove Plus Phono Stage.jpg
Groove Plus Phono Stage.jpg (657.45 KiB) Viewed 4542 times

Groove PS.jpg
Groove PS.jpg (788.92 KiB) Viewed 4542 times


3. Ψηφιακές Πηγές:
DAC/CD Transport: Sim Audio, Moon evolution 650D
Μοντέλο μετά το 2013 με την βελτιωμένη είσοδο USB. Παρ’ όλ’ αυτά, το Inteface EVO 1 της M2Tech, έστω και με το (πολύ καλό) πακάκι τροφοδοτικό του EVO 2 παίζει καλύτερα! Ψιλοξύνομαι για δοκιμή με το γραμμικό τροφοδοτικό EVO 2 PS (όχι το αντίστοιχο EVO1 PS, που ήταν με μπαταρία και έκοβε δυναμικά) που έχει 3 εξόδους 9V, οπότε μπορεί να τροφοδοτεί συγχρόνως και το 9V ifi micro USB3.0!
Moon 650D CD-DAC.jpg
Moon 650D CD-DAC.jpg (412.48 KiB) Viewed 4542 times


4. Άυλες πηγές:
TP Link Archer D9 Modem Router,
Vovox Textura Ethernet Cable,
Giso GB Ethernet Galvanic Filter-Isolator,
Sony Vaio i5 Laptop, που μέ 3 πιατάκια (από κώνους) τιτανίου από κάτω του, πατάει πάνω σε ένα «ταπεινό» Rack Ikea (κόστος 4,99 €!!), το οποίο (ντρέπομαι που το λέω) κάνει άριστα τη δουλειά του!
Wireworld Starlight USB 3.0 Cable,
ifi USB3.0 micro, τροφοδοτούμενο από το ifi iPower
AudioQuest Diamond USB 2.0 Cable,
M2Tech Evo1 Interface
To Evo1 Interface είναι «καρφωμένο πλάτη με πλάτη (λόγω του μικρού του βάρους) στην είσοδο AES/EBU του Moon DAC, μέσω ενός αντάπτορα AES/EBU male-female της Neutric. Αυτή η σύνδεση απεδείχθη η καλύτερη δυνατή, συγκρινόμενη με συνδέσεις μέσω αρκετά ακριβών και ονομαστών ψηφιακών καλωδίων, είτε AES/EBU, είτε S/PDIF!
TP-Link Archer D9 Modem-Router.jpg
TP-Link Archer D9 Modem-Router.jpg (616.8 KiB) Viewed 4542 times

Vovox Textura Lan Cable-Giso Galvanic Isolator & Lan filter.jpg
Vovox Textura Lan Cable-Giso Galvanic Isolator & Lan filter.jpg (627.03 KiB) Viewed 4542 times

Laptop-Wireworld USB3.0-ifi micro USB3.0-AQ Diamond USB2.0.jpg
Laptop-Wireworld USB3.0-ifi micro USB3.0-AQ Diamond USB2.0.jpg (809.81 KiB) Viewed 4542 times

EVO M2Tech Interface, Back to back with DAC.jpg
EVO M2Tech Interface, Back to back with DAC.jpg (670.13 KiB) Viewed 4542 times


5. Preamp: Sim Audio Moon Evolution 740P
Moon 740P Preamp.jpg
Moon 740P Preamp.jpg (508.43 KiB) Viewed 4542 times


6. Power supply for both Preamp-DAC: Sim Audio Moon Evolution 820S.
Moon 820S. Power Supply for Pre & DAC.jpg
Moon 820S. Power Supply for Pre & DAC.jpg (700.13 KiB) Viewed 4542 times


7. Power Amp-Loudspeakers (τα καμάρια μου!): ATC Active SCM 100 ATSL (discrete active crossover and amps).

ATC SCM 100 ATSL Active.jpg
ATC SCM 100 ATSL Active.jpg (671.37 KiB) Viewed 4429 times


8. Interconnects: Παντού AudioQuest Niagara XLR (RCA μόνο μεταξύ TEAD phono προς preamp).

9. AC Cables: Virtual Dynamics Master με Furutech gold plated pure copper terminals.

10. Πολύμπριζο: DIY, παντού με σούκο Furutech gold plated pure copper. Το πολύμπριζο τροφοδοτείται με μία dedicated φάση αποκλειστικά για το στέρεο, απ’ ευθείας από τον μετρητή ΔΕΗ (χωρίς καμία ενδιάμεση διακοπή), με καλώδιο Virtual Dynamics, με δυνατότητα ρύθμισης του θωράκισής του (βαρύτερη-ελαφρότερη) με DIY ποτενσιόμετρο αντιστάσεων που παρεμβάλλονται μεταξύ θωράκισης και γης.

11. Racks: Finite Elemente Pagode Master Reference, 3 tier Rack, με πόδια τις CeraBases.

12. Turntable Rack: Finite Elemente Pagode Master Reference, Platform με πόδια τις CeraBases. Χωριστή βάση από τον Μιχαλιό της Tandem για το μοτέρ-flywheel.

13. Acoustical Treatment: RPG (diffusers, abfusers, ceiling clouds and bass traps) in a ~140 m3 room.

RPG συννεφάκια στην οροφή.JPG
RPG συννεφάκια στην οροφή.JPG (718.76 KiB) Viewed 4542 times

RPG treatment πίσω από τη θέση ακρόασης.JPG
RPG treatment πίσω από τη θέση ακρόασης.JPG (772.43 KiB) Viewed 4542 times

Bass Traps (4 pcs, One in each corner).jpg
Bass Traps (4 pcs, One in each corner).jpg (517.36 KiB) Viewed 4429 times


14. Σύστημα Εξοχικού:
Ολοκληρωμένος ραδιοενισχυτής: Magnum Dynalab MD-208, πάνω σε ρουστίκ τραπέζι τραπεζαρίας (με αποτέλεσμα να τρώνε όλοι στο «πόδι»!
Ψηφιακή πηγή: Pioneer Universal Player
Ηχεία: Παθητικά ATC 40 (Πρώτης γενιάς)
Interconnect: Generic
Καλώδιο ηχείων (διπλοκαλωδίωση): Townshend

Το ταπεινό στέρεο του εξοχικού.jpg
Το ταπεινό στέρεο του εξοχικού.jpg (886.69 KiB) Viewed 4542 times

Magnum Dynalab Πλοκληρωμένος-Tuner, Pioneer Universal Player.jpg
Magnum Dynalab Πλοκληρωμένος-Tuner, Pioneer Universal Player.jpg (55.95 KiB) Viewed 4542 times


15. Κι επειδή «γρατσουνάμε» και καμιά χορδή:
Ηλεκτροακουστική Κιθάρα Ibanez AEL30 SE, με ενισχυτή ZAR A-40R και καλώδια Ibanez.
Ηλεκτρική Κιθάρα Ibanez AS73T Archtop (σκαφάτη), Πενταλιέρα BOSS GT-6, Ενισχυτής Fender Princeton 65 και καλώδια Ibanez.
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 7873
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #2 by Dr Pan K » Fri Apr 28, 2017 1:02 am

Καταπληκτική παρουσίαση!

Θα επανέλθω με ερωτήσεις και ιδέες Μιχάλη
Παναγιώτης
MichaelV
Posts: 29
Joined: Wed Apr 26, 2017 10:45 am

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #3 by MichaelV » Fri Apr 28, 2017 1:09 am

Dr Pan K wrote:Καταπληκτική παρουσίαση!

Θα επανέλθω με ερωτήσεις και ιδέες Μιχάλη


Παναγιώτη thanks!
Θα χαρώ πολύ να συζητήσουμε γιά τα πάντα (επί μέρους σημεία, ή το όλον)...
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #4 by Gojakla » Fri Apr 28, 2017 1:55 am

Ωραιο "οδοιπορικο".
Μια πρωτη ερωτησης... η φροντιδα του χωρου συνοδευεται και με μετρησεις;
Υπαρχει εικονα του "πριν" και του "μετα"?
Ποσο βοηθησε το room treatment και σε ποια σημεια;

Και παλι καλως μας ηλθες. Εντυπωσιακη εισοδος!
leonidasgr
Posts: 93
Joined: Thu Jun 30, 2016 4:38 pm

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #5 by leonidasgr » Fri Apr 28, 2017 10:51 am

bravo!!!!!!
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 1495
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #6 by Chris1967 » Fri Apr 28, 2017 12:23 pm

Καλώς όρισες Μιχάλη, και συγχαρητήρια για το(α) συστήμα(τα) και την παρουσίαση... μπράβο!!

Σου εύχομαι καλοάκουστα με υγεία!! [wavegreen]
Χρήστος
dapost
Posts: 460
Joined: Fri May 06, 2016 12:50 pm
Location: Athens

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #7 by dapost » Fri Apr 28, 2017 1:33 pm

Ωραίο οφθαμόλουτρο! Καλωσήλθες Μιχάλη!!!
Δημήτρης
MichaelV
Posts: 29
Joined: Wed Apr 26, 2017 10:45 am

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #8 by MichaelV » Fri Apr 28, 2017 6:05 pm

Gojakla wrote:Ωραιο "οδοιπορικο".
Μια πρωτη ερωτησης... η φροντιδα του χωρου συνοδευεται και με μετρησεις;
Υπαρχει εικονα του "πριν" και του "μετα"?

Ποσο βοηθησε το room treatment και σε ποια σημεια;

Και παλι καλως μας ηλθες. Εντυπωσιακη εισοδος!


Παιδιά Thanks σε όλους για τα καλά σας λόγια και την υποδοχή !

Η απάντηση στο ερώτημα είναι πολύ μεγάλη και «πονεμένη» ιστορία! Κι αν είναι να βγουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα, δύσκολο να συντμηθεί!

Όλα τα RPG tools που φαίνονται στις συνημμένες photos, αλλά και κάποια άλλα (όπως abffusers, eco flutters, ορυκτοβάμβακας, κλπ), αρχικά εφαρμόστηκαν στην προηγούμενη κατοικία μου (1981-2008), όπου η ακουστική του χώρου ακροάσεων (4Χ4,2m, πολύ μικρός και τετράγωνος) πριν το treatment ήταν επιεικώς απαράδεκτη, με πολλά στάσιμα (modes), βουητά, κροταλισμούς και eco! Ότι κι αν έβαζες από συσκευές ήχου, απλά απαξιώνονταν δραματικά! Ευτυχώς κατάλαβα σχετικά γρήγορα ότι ήταν θέμα ακουστικής χώρου κι όχι κακών στερεοφωνικών (ένα μεγάλο αλλά σύνηθες στο Hi End λάθος!)
Εκεί λοιπόν όλα έγιναν με μελέτη ακουστικού μηχανικού εξ Αθηνών και με ηχοβολές του, με ανάλυση από ειδικό πρόγραμμα σε computer. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο χώρος ήρθε εξαιρετικά στα «ίσα» του απ’ όλα τα παραπάνω, τα δε ATC 50 ALS (τότε με Theta GenV DAC/Transport, BAT 51 SE Preamp) έδωσαν ένα εκπληκτικό soundstage σε βάθος και τοποθετήσεις οργάνων, χροιές, κλπ, χωρίς καθόλου στάσιμα, κλπ! Και οι νέες ηχοβολές τα επιβεβαίωναν όλ’ αυτά.
Όμως στην πράξη, όπου το (εξασκημένο) αυτί πιάνει πολύ περισσότερα (δυστυχώς, ή ευτυχώς) κι από τα πιο sophisticated όργανα και προγράμματα, ο χώρος έγινε πάρα πολύ dead κάτι σαν ανηχοϊκός θάλαμος (too much of a good thing!), που μπορεί μεν να είναι καλό για monitoring studios (όπου "ανατρέφονται" συνήθως όλοι οι ακουστικοί μηχανικοί), όχι όμως για domestic Hi End ακροάσεις, όπου (μαζί με όλα τα θετικά παραπάνω) αποζητάς τα μεσο-υψηλά σου να έχουν φρεσκάδα και δροσιά και να υπάρχει μια κάποια ελαχίστη αντήχηση (τόσο-όσο).

Εκεί πλέον ανέλαβα εγώ τα ηνία, και με το αυτί, τόσο το δικό μου, όσο και κάποιων φίλων της Hi End παρέας μας, αρχίσαμε να αφαιρούμε σιγά-σιγά και προσεκτικά (trial & error) κάποια υλικά (κυρίως ορυκτοβάμβακα με τον οποίο – βάσει της μελέτης - είχαμε «τιγκάρει» την ηχοπερατή ψευδοροφή πάνω από τα clouds, αλλά και ότι άλλο απορροφητικό υπήρχε από RPG). Το τελικό αποτέλεσμα ήταν να επιτύχουμε ένα πολύ καλό fine tuning του χώρου!
Όταν λοιπόν to 2008 μετακόμισα (άνευ συζύγου, άρα ουδέν πρόβλημα με WAF ή lifestyle!) στην μονοκατοικία μου (πατρικό) όπου ο χώρος είναι στενόμακρος στυλ shoe box (3,75Χ7,50m, με πρόσθετο διπλανό χώρο 5,75Χ3,75m), προ του treatment τα πράγματα δεν ήταν μεν τόσο τραγικά όσο στον untreated προηγούμενο, όμως υπήρχαν κι εδώ μερικά πολύ έντονα στάσιμα χαμηλά (τόσο σε μουσική, όσο και σε σαρώσεις με σήματα από 20 Hz-20 KHZ από ειδικά CDs test), όπως και μεγάλοι χρόνοι αντήχησης! Σε τέτοιο μάλιστα βαθμό, που κάποιοι «καλοί» φίλοι της Hi End παρέας μας στοιχημάτιζαν ότι δεν πρόκειται να καταφέρω να ξαναστήσω ποτέ σύστημα αξιώσεων! (Κάτι που πολύ με πείσμωσε!)
Εδώ λοιπόν, με όλη την αποκτηθείσα από τα προηγούμενα εμπειρία, άρχισε μια κοπιαστική και σε μεγάλο βάθος χρόνου διαδρομή πειραματισμών και συγκριτικών ακροάσεων (τόσο με μουσική, όσο και με σαρώσεις με σήματα από 20 Hz-20 KHZ), με προσθαφαιρέσεις και μετακινήσεις των ήδη υπαρχόντων ακουστικών tools της RPG και με πολύ φειδωλή προσθήκη πλακών ορυκτοβάμβακα πάνω από τα clouds. Που οδήγησε σ’ ένα κατά τη γνώμη μου πολύ ισορροπημένο (αν και εύθραυστο) αποτέλεσμα .
Όμως το πολυετές «μπαρουτοκάπνισμα» με το «άθλημα», εμένα προσωπικά με έπεισε ότι το σωστό acoustical treatment του χώρου ακρόασης είναι μεν απόλυτα ΑΝΑΓΚΑΙΑ συνθήκη για ανάδειξη ενός συστήματος, αλλά δυστυχώς όχι από μόνη της ικανή! Παίζει ρόλο να βελτιώνονται μαζί παράλληλα και σταδιακά και όλες οι υπόλοιπες γνωστές καθοριστικές παράμετροι του Hi End (ρεύμα, τροφοδοτικά, επαφές, στηρίξεις, καλώδια, στήσιμο, κλπ). Που πρέπει να συμπληρώνονται με πολύ προσεκτική (ακουστική!!) επιλογή ακόμα και των υφασμάτων επίπλων, χαλιών, φλοκατών, ακόμα και των κουρτινών (ναι, «παίζουν» κι αυτές!).
Για το τελικό (αν και στο Hi End πρέπει να απαγορεύεται η λέξη «τελικό»), πολύ ικανοποιητικό ΙΜΟ αποτέλεσμα, τα μόνα που μπορώ να πω είναι τα εξής:
1. Ότι έστω και το μικρό άσπρο φλοκατάκι που βρίσκεται μπροστά από τα ηχεία μου (βλέπε photo «Γενική διάταξη Συστήματος») να βγάλω απ’ το δωμάτιο, διαταράσσεται η εύθραυστη ισορροπία και αρχίζει να εμφανίζεται μια ανεπαίσθητη μεν, αλλά ικανή να τρελάνει έναν «γνήσιο» χαϊεντά, αντήχηση! Το ίδιο και πιο έντονα, αν βγάλω μία μόνο πλάκα ορυκτοβάμβακα (από τις 4) από το πάνω μέρος των clouds! Ακριβώς δε το αντίθετο αν προσθέσω ακόμα μία πλάκα! Το ίδιο ισχύει με το υλικό ή το πάχος του πέλους του χαλιού! Μετά από πολύ ψάξιμο και συγκριτικά, κατέληξα σε μια …κουρελού που είχε η σχωρεμένη η μάνα μου στην αποθήκη, τρέμω δε στην ιδέα ότι μπορεί να μου ξεφτίσει απ’ την πολυκαιρία!
2. Ότι εδώ και μερικά χρόνια έχω σταματήσει να «ψάχνομαι» με το χώρο, κάτι που για όσους με γνωρίζουν καλά σημαίνει πως είτε είμαι κλινικά dead, ή ότι πιθανώς κάτι αρκετά καλό-ή, έστω πολύ του γούστου μου- έχει επιτευχθεί επί του θέματος!
Γεγονότα που μεταξύ άλλων σημαίνουν (γιά να αστειευτώ) ότι κάποιοι της παρέας, έχασαν πανηγυρικά εκείνο το στοίχημα που είχαν βάλει για το σύστημά μου το 2008!
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #9 by Gojakla » Fri Apr 28, 2017 6:32 pm

[beer]
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: Σύστημα MichaelV

Unread post #10 by BityaBit » Fri Apr 28, 2017 8:45 pm

Ωραια παρουσιαση! Να τα χαιρεσαι όλα!..

Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”



Login · Register