Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
HiFi Do treasures
Re: HiFi Do treasures
Εταιρία που άφησε το στίγμα της στο high end και κατα κάποιο τρόπο ακομα το κανει παρότι δεν υφίσταται πια. Ο λόγος για την Threshold, αμερικάνικη εταιρία που ειχε ιδρύσει ο γνωστός Nelson Pass το 1974 λανσάροντας την σειρα ενισχυτών Stasis.
The term stasis means a state of equilibrium and balance among various forces. Threshold amplifiers always delivered on this implied stability. STASIS, however, was also a technology in motion. In a world where the only constant is change, the name STASIS has meant continuing research, evolution, and improvement. Advances occurred with each new STASIS model, including the famous 400A (1970s), the SA3 and S/500 (1980s), and the e series flagship, the SA12/e (early 1990s). Threshold also made some well regarded preamplifiers, including the FET 10/e, which although not a STASIS design, was a mainstay of the Stereophile Magazine Recommended Component List for many years.
H λίστα προϊόντων ειναι πολυ μεγάλη και κάποια απο αυτα ακομα σήμερα θεωρούνται αξιολογότατα. To phono stage πχ ειναι άψογο και για τα σημερινά δεδομένα. Οι τελικοι ηχαν ζεστο ηχο, πολλα σχέδια ηταν σε καθαρη ταξη Α ενω η ποιότητα κατασκευής ηταν πολυ καλη για την εποχή.
http://www.threshold-audio.com/discontinued.html
Παναγιώτης
Re: HiFi Do treasures
Υπάρχουν καποια εικονικά μηχανήματα που έπιασαν cult status λογω πωλήσεων και ήχου. Ο απολυτα επιτυχημενος ενισχυτης πρεπει να ειναι ο NAD 3020, o οποίος δεν εχει το prestige κάποιων κλασσικών Marantz, Αudio Research ή Mark Levinson αλλα ακριβώς επειδή η τιμή του ηταν απόλυτα προσιτή εγινε ενα απο τα μεγαλυτερα blockbuster ολων των εποχων. Και ναι, τον ειχα παρει μεταχειρισμένο σαν φοιτητης (3020Β), ο πρώτος ενισχυτής που ειχα αγοράσει και ο μόνος που εχω μετανιώσει που έδωσα. Έπαιζε πολύ καλα, γλυκά αλλα οχι αναιμικά πάρα το σχετικά περιορισμένο βαταζ. Ειχε αυτο το soft clipping οποτε και οταν τον έσπρωχνες στα άκρα του δεν σκλήραινε απότομα.
Ειχε και αλλες αρετές, πχ μπορούσες να χρησιμοποιήσεις μόνο το στάδιο προενισχυσης ή το στάδιο εξόδου. Επίσης ειχε κορυφαίο για την κατηγορία Phono stage ενω ηταν σταθερός σε δύσκολα φορτία, κατι πρωτόγνωρο για Αγγλικο μηχάνημα. Να πω οτι ηταν και σκυλι του πολέμου, άντεχε την κακομεταχειρηση όπως λιγοι άλλοι.
Η NAD εχτισε όνομα επανω στον 3020 οποτε ακολούθησαν πολλά αλλα μοντελα με παραπλήσιο κωδικό μεχρι τον σημερινό class D 3020. Ο γνήσιος ειχε πουλήσει πάνω απο 1 εκατ. κομματια, μακραν ο πιο εμπορικός ενισχυτής.
https://en.wikipedia.org/wiki/NAD_3020
http://www.theabsolutesound.com/article ... amplifier/
Παναγιώτης
Re: HiFi Do treasures
Πoλύ τίμιο μηχάνημα με καλό ήχο. Είχα και τον 3020Β και αργότερα τον 3020e. Αναμνήσεις από φοιτητικά χρόνια.
Χρήστος
Re: HiFi Do treasures
Sony 1 Series
Κάποια στιγμη η Sony έπρεπε να δείξει τι ειναι ικανο να προσφέρει το SACD σαν format, οποτε έβαλε τα καλα της (οπως η Sony μονο ξερει) και λανσαρε μια κορυφαια σειρα προιοντων με πολυ μεγαλο συχνοτικο εύρος και ποιότητα κατασκευής τέτοια που να μην χαλανε ουτε μετα απο πτωση απο τον ψηλότερο ουρανοξύστη του Τοκυο. Η σειρα ειχε προενισχυτη, τελικό και φυσικα SACD player. Λιγα ηχεια ομως μπορούσαν να αποδωσουν το τεράστιο συχνοτικο ευρος των SACD και των ενισχυτών της Sony οποτε ακολούθησε και σχετικο ηχειο με super tweeter. Και εδω η ποιότητα κατασκευής ηταν άπιαστη για τους Ευρωπαίους χαλιενταδες της εποχης με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Δινω τα specs του τελικου απλα για να παρουμε μια ιδεα..
Gain : 28dB
4 Ohm output power : 2x 400W
8 Ohm output power : 2x 200W
Load impedance : 4...16 Ohm
THD : 0,005% (10W / 8 Ohm)
Damping factor : over 150
S/N ratio : over 115dB
Frequency response : 5Hz...300Khz (±0 / -1dB)
Weight : 70kg.
Enjoy
Παναγιώτης
Re: HiFi Do treasures
B&W
Matrix 800 speakers
Three-way, reflex-loaded loudspeaker with line-level bass equalizer
Drive-units: two 12" polymer-cone bass, two 5" Kevlar-cone midrange, one 1.25" ferrofluid-cooled, metal-dome tweeter
Frequency response: 23Hz–20kHz, ±2dB free-field
Impedance: 4 ohms nominal (3 ohms minimum)
Sensitivity: 93dB for 2.83V at 1m
Recommended power: 150W–800W.
Dimensions: 75.375" H by 19.25" W by 23.25" D. Weight: 240 lbs.
Prices: $15-18,000/pair depending on finish
Matrix 800 speakers
Three-way, reflex-loaded loudspeaker with line-level bass equalizer
Drive-units: two 12" polymer-cone bass, two 5" Kevlar-cone midrange, one 1.25" ferrofluid-cooled, metal-dome tweeter
Frequency response: 23Hz–20kHz, ±2dB free-field
Impedance: 4 ohms nominal (3 ohms minimum)
Sensitivity: 93dB for 2.83V at 1m
Recommended power: 150W–800W.
Dimensions: 75.375" H by 19.25" W by 23.25" D. Weight: 240 lbs.
Prices: $15-18,000/pair depending on finish
To μεγαλυτερο, πιο εντυπωσιακο, πιο επιβλητικο ηχειο της B&W. Την εποχη που κυκλοφορησε σχεδον δεν ειχε ανταγωνισμό σε διαστασεις αλλα για καποιο λογο που μου διαφεύγει η B&W εχασε το τρενο του high end δημιουργοντας εκτοτε ηχεια φυσιολογικων διαστασεων καθως ακομα και το εντυπωσιακό Nautilus ειναι σχετικα μαζεμένο για τα σημερινα δεδομένα.
Το 800 Matrix δηλώνει 93dB ευαισθησία αλλα αυτο δεν πρεπει να ξεγελαει, ηταν παντελώς αναίσθητο κυριως λογω του crossover. Τα 150W προτεινόμενη ισχυ ηταν ενα αστειο της εποχης, ας πουμε πως κατι γινοταν με 300 πραγματικά βατ...
Οσον αφορα το σχεδιο, μοιαζει αλλα δεν ειναι D'Appolito καθως το tweeter ειναι πανω απο τα 2 mid και οχι αναμεσα τους.
Σημερα το βρίσκουμε με 5-8Κ αλλα μαλλον δεν τα αξιζει γιατι εχει γραψει αρεκτα χρονια στην πλατη του ενω η εκταση στις ψηλες ειναι μαλλον "vintage" επιπεδου. Ελπιζω συντομα να εχουμε συνεχεια, η B&W χρειάζεται ενα μεγαλο ηχειο τωρα που ο καθε μυρωδιάς πουλαει διμετρα γομαρια και ζηταει 300Κ για την πλακα του θέματος.
Παναγιώτης
Return to “Γενική θεματολογία”