Page 1 of 1

H Γαλλική ραδιοφωνία πουλάει την συλλογή δίσκων της

Posted: Wed May 11, 2016 6:38 pm
by Dr Pan K
radio-france.png
radio-france.png (560.92 KiB) Viewed 3873 times


Ενα μέρος των δίσκων της Γαλλικης ραδιοφωνίας (Radio France) βγαίνουν σε πλειστηριασμό. Το πρωτο batch θα ειναι 8000 δισκοι χωρισμένοι ανα περίοδο, καλλιτέχνη κτλ με προβλεπόμενες τιμές να κυμαίνονται απο 25 ευρω εως κάποιες εκατοντάδες. Ο καταλογος εχει αναρτηθει στο διαδυκτιο απο τον οικο Art Richelieu και οποίος ενδιαφέρεται μπορει να δηλωσει ηδη την προσφορά του.

http://www.art-richelieu.fr/flash/index ... 372&lng=fr

Θα ακολουθησουν και άλλες δημοπρασίες στην εδρα του σταθμού (Maison de la Radio HQ), εν τούτοις η Γαλλική ραδιοφωνία δεν θα μείνει χωρίς βινύλια καθώς η συλλογή αποτελείτε απο περίπου 1.5 εκατ δίσκους....

bond.png
bond.png (1.24 MiB) Viewed 3873 times


canvas.png
canvas.png (1.29 MiB) Viewed 3873 times

Re: H Γαλλική ραδιοφωνία πουλάει την συλλογή δίσκων της

Posted: Wed May 11, 2016 9:21 pm
by BityaBit
Έξυπνοι οι Γάλλοι. Αφου τα βινύλια πουλάνε σαν τρελλά γιατί να μην πουλήσουνε οι ίδιοι τα διπλά και τριπλά ή δευτερεύοντα κομμάτια της συλλογής τους αντί να τα δώσουν μπιρ μπαρα στους παλιατζήδες ή την ανακύκλωση όπως γινόταν κάποτε;..

Kαι χώρο και εργατοώρες απο την διευθέτηση θα εξοικονομήσουν και θα βάλουν στο ταμείο φρέσκο χρήμμα εν μεσω κρίσης αφου το βινύλιο τραβάει πλέον επισήμως και στις νεότερες γενιές τρελλά (=πολύ μεγάλη πελατεία)

Πιστεύω οτι θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες στο μέλλον. Χαρά στους βινυλιόφιλους! ..εεεχμμ και έχοντες κάποια οικονομική άνεση..

Re: H Γαλλική ραδιοφωνία πουλάει την συλλογή δίσκων της

Posted: Wed May 11, 2016 10:30 pm
by Jim
χμμμμ ..
καλή περίπτωση ...
βλέπω κάτι Lot με αρκετό ενδιαφέρον ..

Re: H Γαλλική ραδιοφωνία πουλάει την συλλογή δίσκων της

Posted: Wed May 11, 2016 10:37 pm
by Dr Pan K
Jim wrote:χμμμμ ..
καλή περίπτωση ...
βλέπω κάτι Lot με αρκετό ενδιαφέρον ..


Δεν ξερω τις τιμες που θα κλειδωσουν.. Αυτες που αναφέρονται είναι ενδεικτικές και αν γίνει προσφορά απ οτι εχω καταλάβει δεν θα ειναι δεσμευτική, την ημερα του πλειστηριασμού στα γραφεία του σταθμού μπορει να γίνουν νεες πρόσφορες. Αν χτυπήσεις τπτ μας κρατάς ενήμερους Δημήτρη

Re: H Γαλλική ραδιοφωνία πουλάει την συλλογή δίσκων της

Posted: Wed May 11, 2016 10:43 pm
by Jim
Αν παίξω θα είναι κάπου στα Lot 95-110
αλλά βλέπω κι άλλα ωραία προς το τέλος, χρειάζεται λίγη μελέτη ...

Re: H Γαλλική ραδιοφωνία πουλάει την συλλογή δίσκων της

Posted: Thu May 12, 2016 11:03 am
by Στέλιος Π.
Τι κι άλλα...

131 Nina Simone
Apo to 150 και μετα μερικα blues που σπερνουν
Στο ~200 Fela Kuti
228-240 Stones, hendrix, bowie
255-258 Αμερικανικη ψυχεδελεια
Στο 300 ξεκιναει το Garage/Punk
316-358 εχει κλασσικη (που βεβαια δεν εχω ιδεα)


ουφφφφφ...