Page 1 of 1
The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Mon Oct 02, 2017 11:43 pm
by angpsi
Καλησπέρα σε όλους, αναρωτιέμαι αν έχει κανείς εμπειρία με το εν λόγω πόνημα της Resonessence. Τα έχω δει να εμφανίζονται σε κάποιες εκθέσεις, αλλά δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να τα ακούσω καθώς είναι μόλις πρόσφατα που ξαναμπήκα στο σιρκουί του εξοπλισμού (το ξέρετε άλλωστε).
Σε κάθε περίπτωση ακόμα δεν έχει τύχει να πέσω σε κακή κριτική για κανένα από τα Resonessence, και η θετική τοποθέτηση του Part Time Audiophile για το Concero HD μου κίνησε το ενδιαφέρον. Εκ πρώτης όψεως το βλέπω απέναντι στο Mojo, με το τελευταίο να παραμένει οικονομικότερη πρόταση σαν δεύτερο χέρι. Δεδομένης της πρόσφατης εμπειρίας μου με το Mojo, θα το εκτιμούσα αν έδινε την γνώμη του συγκριτικά κάποιος που έχει ακούσει και τα δύο.
Βρείτε τις τεχνικές προδιαγραφές
εδώ.
Κριτική του John Grandberg στο Part Time Audiophile

Re: The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Mon Oct 02, 2017 11:51 pm
by angpsi
Φωτό από το Concero HP που είναι DAC/amp, όχι από το Concero HD που είναι σκέτο DAC. Ας διορθωθεί παρακαλώ από τους admin, εγώ δεν έχω πια την δυνατότητα να παρέμβω.
Re:The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Tue Oct 03, 2017 12:16 am
by Dr Pan K

- Concero-HD-Three-stack-smaller1.jpg (41.42 KiB) Viewed 4498 times
To Concero HD ειναι αυτό χωρίς pot. Αλλα δεν ξέρω κατα πόσο εχει νοημα να μιλαμε για DAC με 5+ χρόνια στην πλατη τους. Ενα σαυρακι ειναι, τπτ παραπάνω.
Re: The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Tue Oct 03, 2017 8:33 am
by Chris1967
Συμφωνώ, παλαιότερα απουσία άλλων τσιπακίων τα Sabre 9018 κυριαρχούσαν, ήταν μεγάλη μόδα.
Δυστυχώς δεν έχω ακούσει καμία υλοποίηση τους που με κάλυψε επαρκώς.
Re: The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Tue Oct 03, 2017 11:12 am
by dapost
To μικρό herus ήταν απρόσμενα καλό για το κόστος του και το τσιπ που χρησιμοποιούσε. Ακόμη και σε σύγκριση με το mojo.
Re: The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Tue Oct 03, 2017 11:24 am
by Dr Pan K
Εγώ θα κοίταζα σοβαρά αυτό..
viewtopic.php?p=7699#p7699Αν και απ ότι έμαθα μάλλον θα πρέπει να γινει διαδυκτιακα η αγορα.
Re: The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Tue Oct 03, 2017 2:28 pm
by angpsi
dapost wrote:To μικρό herus ήταν απρόσμενα καλό για το κόστος του και το τσιπ που χρησιμοποιούσε. Ακόμη και σε σύγκριση με το mojo.
Όπα;!; Θέλω να μάθω περισσότερα, μεγάλη κουβέντα είπες...
Re: The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Tue Oct 03, 2017 2:28 pm
by angpsi
Dr Pan K wrote:Εγώ θα κοίταζα σοβαρά αυτό..
viewtopic.php?p=7699#p7699Αν και απ ότι έμαθα μάλλον θα πρέπει να γινει διαδυκτιακα η αγορα.
Ενδιαφέρον Παναγιώτη, θα το κοιτάξω περισσότερο.
Re: The Resonessence Labs Concero HD
Posted: Tue Oct 03, 2017 3:04 pm
by Chris1967
angpsi wrote:dapost wrote:To μικρό herus ήταν απρόσμενα καλό για το κόστος του και το τσιπ που χρησιμοποιούσε. Ακόμη και σε σύγκριση με το mojo.
Όπα;!; Θέλω να μάθω περισσότερα, μεγάλη κουβέντα είπες...
Ναι μεγάλη κουβέντα...
