Page 1 of 1
iTunes τέλος!
Posted: Sat Jun 01, 2019 1:37 pm
by Dr Pan K

- apple-itunes-shut-down-end-discontinue.png (659.24 KiB) Viewed 3627 times
Μετά από περίπου 20 χρόνια η Apple ετοιμάζεται να καταργήσει την εφαρμογή iTunes. Κάποιοι θα την θεωρούν θρυλική και σίγουρα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μουσικής αναπαραγωγής του 2000 αλλά εμένα προσωπικά ποτέ δεν μου άρεσε, δεν με βόλεψε και ήταν ο λόγος για τον οποίο ποτέ δεν ήθελα κινητό της Apple. Το ότι έπρεπε ντε και καλά να περνάνε όλα μέσω αυτής της αηδίας και μάλιστα τα αρχεία ήχου ήταν στο κλειστό φορμάτ της εταιρίας για εμένα και πολλούς άλλους ήταν αποτρεπτικό. Στα τσακίδια λοιπόν και πάμε για κάτι πιο ανοιχτό, ανοιχτόμυαλο και ευέλικτο.
Re: iTunes τέλος!
Posted: Sat Jun 01, 2019 1:48 pm
by Gojakla
Ανοικτο και Apple και δεν ξερω αν συμβαδιζουν.
Ουτε εμενα με βολεψε ποτε παντως.
Re: iTunes τέλος!
Posted: Sat Jun 01, 2019 2:00 pm
by Dr Pan K
Βόλεψε; αχαχχαχαχαχ
![vomit [vomit]](./images/smilies/svomit_100-122.gif)
Re: iTunes τέλος!
Posted: Sat Jun 01, 2019 4:07 pm
by Chris1967
Καιρός ήταν, ίσως ο σημαντικότερος λόγος που εκτός από ένα iphone δεν αγόρασα ποτέ ξανά προιόν τους.
Re: iTunes τέλος!
Posted: Sat Jun 01, 2019 4:37 pm
by angpsi
Re: iTunes τέλος!
Posted: Sat Jun 01, 2019 5:53 pm
by Dr Pan K
Απίθανο ντιζάιν Άγγελε. Τρίζουν τα κόκαλα του Jobs μέσα στον τάφο..