Χωρίς τον Χρήστο μάλλον θα παρακολουθούσα ακόμα βιντεάκια στο LencoHeaven και στο Youtube για το πώς γίνεται το καθετί. Με τον Χρήστο είχα συμπυκνωμένη γνώση κι εμπειρία, πότε όλα τα θεματάκια ξεπεράστηκαν άμεσα. Άλλωστε η χρονιά του 1967 έχει βγάλει τα καλύτερα μοντέλα . Κι από ό,τι φαίνεται, η γενιά του 1967 αργά η γρήγορα καταλήγει σε idler.
Βέβαια, καθόλη τη διαδικασία είχαμε και θεατές, που παρακολουθούσαν τι κάναμε, αλλά δεν ήταν αφοσιωμένοι συνεχώς...
- IMG_8956.jpeg (1.46 MiB) Viewed 1304 times
Αφότου έφυγε χθες ο Χρήστος (γύρω στις 16:00; ), άφησα το πικάπ να παίζει μέχρι το βράδυ (23:00) για να στρώσουν όλα τα εξαρτήματα, κατά κύριο λόγο το έδρανο (πηγάδι), το ροδάκι (idler wheel) και ο controller. Πού και πού έριχνα καμιά ματιά στην ταχύτητα που έδειχνε το ταχύμετρο. Απόλυτη σταθερότητα, χωρίς καμία απόκληση. Το βράδυ αποσύνδεσα το πικάπ από τον controller και τα μετέφερα και τα δυο σε προστατευμένο χώρο, γιατί έχουμε κάποιους 'υπνοβάτες', που μασάνε καλώδια (και πολλά άλλα) κατά τη διάρκεια της νύχτας. Δεν θα ήθελα να έχω καμιά δυσάρεστη έκπληξη στο ξύπνημα.
Σήμερα το πρωί, έκανα κάποιες μικρές δουλίτσες, όπως βερνίκωμα του καπλαμά με σατινέ διαφανές βερνίκι πολυουρεθάνης (δυο χέρια, με ενδιάμεσο τρίψιμο με 600άρι γυαλόχαρτο του πρώτου χεριού). Ο καπλαμάς πήρε μια ελαφριά γυαλάδα και το χρώμα έγινε ελαφρώς πιο σκούρο.
- IMG_8959.jpeg (569.03 KiB) Viewed 1304 times
- IMG_8960.jpeg (503.54 KiB) Viewed 1304 times
Επίσης έκανα ένα τρίψιμο στο χάλκινο ματ (180άρι γυαλόχαρτο, διότι το 600άρι που δοκίμασα αρχικά δεν έφερνε καλό αποτέλεσμα). Κατόπιν ψέκασα ένα διαφανές ακρυλικό για να προστατεύσω το χάλκινο ματ από οξείδωση (που είναι αναπόφευκτη).
- IMG_8952.jpeg (1.26 MiB) Viewed 1304 times
Επίσης έτριψα και το πλατώ του Lenco, αλλά δυστυχώς είναι πολύ ταλαιπωρημένο και δεν φτάχνει η όψη του, ό,τι κι αν κάνει κανείς. Ο Χρήστος πρότεινε επινικέλωση, κάτι που θα σκεφτώ, αρκεί να μην επηρεαστεί΄ η κάτω πλευρά, όπου εφάπτεται το ροδάκι.
Οπότε η τελική όψη είναι η εξής, μόνο με το μαύρο Achromat...
- IMG_8957.jpeg (534.47 KiB) Viewed 1304 times
και με το χάλκινο ματ από πάνω από το Achromat...
- IMG_8958.jpeg (554.43 KiB) Viewed 1304 times
Και μερικές φωτογραφίες κάτω από το πλατώ...
Φαίνεται ο βραχίονας ρύθμισης της ταχύτητας, που έχει τυλιχτεί με χαρτοταινία για να μην κουδουνίζει. Βέβαια η ταχύτητα θα ρυθμίζεται αποκλειστικά από τον controller.
- IMG_8953.jpeg (487.29 KiB) Viewed 1304 times
Επίσης, παρακάτω φαίνεται και η τοποθέτηση του αισθητήρα της ταχύτητας, που βλέπει μια μικρή μαύρη ταινία, τοποθετημένη στην εσωτερικό περιφέρεια του πλατώ για να μπορεί να μετράει. Ο αισθητήρας κολλήθηκε σε ένα λεπτό κομμάτι φελιζόλ και στερεώθηκε με θερμοκόλλα πάνω στο corian.
- IMG_8954.jpeg (655.19 KiB) Viewed 1304 times
Συνεχίζουμε να αναμένουμε τον βραχίονα...