Page 6 of 9

Re: Idler wheel turntables

Posted: Mon Sep 11, 2017 7:24 pm
by Dr Pan K
Αυτή είναι η λογική. Τα idler tts σαν βασικό μειονέκτημα έχουν το σχετικά ψηλό για τα σημερινά standard λογο σήματος θορύβου, αποτέλεσμα του μεγάλου κινητήρα, του τρόπου μεταδωσης και του παλιομοδιτικου πηγαδιού. Στις σοβαρές εφαρμογές όπως τα επαγγελματικά Garrard ο κινητήρας κρέμεται από ελατήρια ενώ μέρος του θορύβου απορροφάται από το σασί. Ένα φρέσκο πηγάδι που διατηρεί όμως το drag και είναι σύμφωνο με την σχεδιαστική λογική του πικάπ μπορεί να βοηθήσει πολύ, είμαι αισιόδοξος.

Σκέφτομαι βέβαια να φτιάξω και ένα πηγάδι επάνω σε δικό μου σχέδιο και να λήξει το θέμα once and for all...

Re: Idler wheel turntables

Posted: Sun Dec 24, 2017 2:48 pm
by Dr Pan K
Άλλος ενας μυρωδιάς με Garrard..

karajan.jpg
karajan.jpg (4.61 KiB) Viewed 4887 times

Re: Idler wheel turntables

Posted: Sun Dec 24, 2017 2:52 pm
by Dr Pan K
Και επειδη ο μυθος δεν σταματησε, φωτο απο τον John Frusciante (RHCP Κτλ) με το 301 του

Frusciante.jpg
Frusciante.jpg (41.65 KiB) Viewed 4886 times

Re: Idler wheel turntables

Posted: Sat Jul 14, 2018 12:01 am
by Dr Pan K
20180712_223121.jpg
20180712_223121.jpg (608.72 KiB) Viewed 4812 times


Θα έπρεπε να ανοίξουμε νήμα ειδικά για μοτέρ πικάπ αλλά το βάζω εδώ για τώρα. Ο Θανάσης έφερε σπίτι μου το εξωτερικό μοτέρ που έφτιαξε για το 301 του. Σε σχέση με το δικό μου εξωτερικό μοτέρ έχει 2 ουσιαστικές διαφορές. Ο ενισχυτής εξόδου είναι σε Class D ενώ ο δικός μου είναι linear AB και ταυτόχρονα έχει και αισθητήρα με συνεχή διόρθωση της ταχυτητας περιστροφής. Το δικό μου δεν έχει καθόλου feedback.

Μετά από ένα πρόχειρο στήσιμο του αισθητήρα κάναμε μια γρήγορη ακρόαση και ηχητικά μου φάνηκε λίγο πολύ το ίδιο με το δικό μου. Δυστυχώς δεν είχαμε χρόνο για να μετρήσουμε wow με το Analog Magik αλλά θα υπάρξει και άλλη ευκαιρία.

20180712_223130.jpg
20180712_223130.jpg (749.85 KiB) Viewed 4812 times


20180712_220828.jpg
20180712_220828.jpg (601.79 KiB) Viewed 4812 times

Re: Idler wheel turntables

Posted: Thu Dec 06, 2018 12:10 pm
by Στέλιος Π.
Ερωτηση μιας και το σκεφτομουνα αυτο τον καιρο.

Γιατι τα υπολοιπα consumer idler δεν ετυχαν της ιδιας αναγνωρισης με λ.χ τα lenco? (αφηνω εξω τα Garrard μιας και ειναι profesional)

Τι ουσιαστικες διαφορες εχει για παραδειγμα ενα Perpetuum Ebner ή η σειρα idler της Dual?

Re: Idler wheel turntables

Posted: Thu Dec 06, 2018 12:31 pm
by Dr Pan K
Τα Lenco χαίρουν μεγάλης εκτίμησης γιατί είχαν πουληθεί άπειρα από δαύτα και αποτελούν την εύκολη και φτηνή εισαγωγή στα idler. Επίσης λόγω του μεγάλου όγκου υπάρχει ενδιαφέρον για ανταλλακτικά, κάτι που βρίσκεις εύκολα μόνο για τα L75, 78 και τα Garrard 301 & 401. Ανταλλακτικά για Commonwealth πχ δεν κυκλοφορούν και κάνεις δεν ασχολείται να αντιγράψει. Στην Αμερική που λόγω Ραδιοφώνου έπαιζαν πολλά Rusco, Gates κτλ υπάρχουν κάποια ανταλλακτικά.

Κάτι που διαφοροποιεί τα Lenco από τα Garrard είναι πως τα πρώτα τα αγοράζεις φτηνά αλλά για να φτάσεις σε σοβαρό πικάπ πρέπει να ασχοληθείς, να αλλάξεις κάποια μέρη, να αναβαθμίσεις κάποια αλλά κτλ ενώ στα Garrard (και στα ΕΜΤ, Thorens 124) παίζεις κατευθείαν.

Re: Idler wheel turntables

Posted: Thu Dec 06, 2018 12:51 pm
by Dr Pan K
Νομίζω πρέπει να τονίσω το θέμα των ανταλλακτικών. Τα πικάπ έχουν κινητά μέρη τα οποία φθείρονται, είναι θέμα χρόνου πριν χρειαστούν αλλαγή. Πολλές φορές έφτασα κοντά στο να αγοράσω ένα από τα κορυφαία Micro Seiki αλλά αυτό που με είχε αποτρέψει ήταν ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά πηγάδια και χωρίς φρέσκο πηγάδι το πικάπ είναι άχρηστο. Σε πολλά πικάπ τα πηγάδια δεν επισκευαζονται λόγω σχεδίου. Στα Garrard και στα Lenco μπορούν να γίνουν καινούργια αλλάζοντας τα bushings και τα thrust plates.

Επίσης δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά κυκλώματα για να καούν. Κάποιοι έχουν Technics SP10 και τα κοιτάνε ή έχουν αγοράσει αλλά (aftermarket και ίσως υποδεέστερα) κυκλώματα για να επαναλειτουργήσουν.

Αυτά ισχύουν και για τα παλαιά idler, αγοράζουμε ότι μπορεί να συντηρηθεί, ιδανικά και με λογικό κόστος. Τα ΕΜΤ συντηρούνται από εξειδικευμένους μάστορες στο εξωτερικό αλλά το κόστος ανέρχεται σε χιλιάδες ευρώ ανάλογα με τις εργασίες. Ένα Lenco 75 το βαζει κάτω οποιοσδήποτε και με λίγες δεκάδες ή έστω εκατοντάδες ευρώ το κάνει καινούργιο. Μαθαίνει επάνω του χωρίς να πουλήσει ένα νεφρό και στο τέλος έχει idler με μπαμπατσικο χαμηλό.

Re: Idler wheel turntables

Posted: Thu Dec 06, 2018 12:59 pm
by Στέλιος Π.
Ναι ρε συ, αλλά γιατι τα idler της lenco και οχι λ.χ. τα idler της Dual (ειπα εξ' αρχης οτι εξαιρω τα garrard, emt και λοιπα pro).

Μπορει καποιος να πειραξει ενα Perpetuum (σασι κλπ.) και να εχει εφαμιλη αποδοση με ενα πειραγμενο lenco?

Και αν οχι, ειναι μονο λογω των ανταλλακτικων ή ειναι και κατι άλλο;

Παντα σε idler υλοποιησεις αναφερομαι.

Re: Idler wheel turntables

Posted: Thu Dec 06, 2018 2:59 pm
by Dr Pan K
Γιατί Lenco έχουν πουληθεί άπειρα και μόλις άρχισαν να τα χεριαζουν οι πρωτοι ήταν εύκολο να ακολουθησουν και αλλοι.

Κάποια πιο σπάνια idler ενδέχεται να είναι και ανώτερα των Lenco. Ειδικά κάποια αμερικανικά (Rek o Kut, Rusco, Gates) είναι πολύ απλά στον μηχανισμό και μπορούν να αποδώσουν υπο προϋποθέσεις εξαιρετικά. Εχεις δει ποτε τι κανει ο Ιταλος της Torqueo?

ZEBRANO-GRANDE-MK20312-copia.jpg
ZEBRANO-GRANDE-MK20312-copia.jpg (966.53 KiB) Viewed 4710 times

Re: Idler wheel turntables

Posted: Thu Dec 06, 2018 3:13 pm
by pankon
Αυτό το ΘΕΛΩ! [blueobey]