Kεφαλή ΖΥΧ Ρ100Η
Posted: Wed Mar 21, 2018 11:31 pm
Τελικά το αποφάσισα να αποχωριστώ την Zyx μου λόγω οτι μου δημιουργήθηκε μια επιθυμία να επιστρέψω σε mm λόγω αλλαγής φιλοσοφίας και προσέγγισης όσον αφορά το βινύλιο και του τί ζητάω απο αυτό μεταξύ άλλων.
Η κεφαλή είναι η ΖΥΧ-100 Η (0,6mv)
Η κεφαλή έχει δεν έχει 500 ώρες στην πλάτη περίπου δηλαδή είναι ουσιαστικά σαν καινούρια, ας σημειωθεί οτι όλες οι ώρες παιξίματος της είναι με δίσκους πλυμένους σε πλυντήριο δίσκων και γενικά οτι είμαι πολύ σχολαστικός με την καθαριότητα.
Υπάρχει η πλήρης αυθεντική συσκευασία και το βιβλιαράκι του κατασκευαστή με της μετρήσεις της κεφαλής.
Επίσης μέχρι νεωτέρας η κεφαλή είναι ακόμα στημένη στο πικάπ μου οπότε οποιοσδήποτε σοβαρά ενδιαφερόμενος μπορεί να την ακούσει καιι μόνος του να βγάλει τα συμπεράσματα του (ο νοών νοείτω).
Επίσης επιφυλάσσομαι και της γνωριμίας μου με τον δημιουργό της ιστοσελίδας τον Παναγιώτη ο οποίος με γνωρίζει προσωπικά και έχει ιδίαν πείρα. Απο την συγκεκριμένη και την αξιοπιστία του προσώπου μου.
Η τιμή που ζητάω είναι 450 ευρώ με τα ταχυδρομικά έξοδα για αποστολή εκτός Αττικής καλυμμένα απο εμένα φυσικά.
Παρακαλώ όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ένα προσωπικό μύνημα για τα παιρεταίρω αλλα μόνο σοβαρές προτάσεις όχι ανταλλαγές.
Εχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Πέτρος.
Η κεφαλή είναι η ΖΥΧ-100 Η (0,6mv)
Η κεφαλή έχει δεν έχει 500 ώρες στην πλάτη περίπου δηλαδή είναι ουσιαστικά σαν καινούρια, ας σημειωθεί οτι όλες οι ώρες παιξίματος της είναι με δίσκους πλυμένους σε πλυντήριο δίσκων και γενικά οτι είμαι πολύ σχολαστικός με την καθαριότητα.
Υπάρχει η πλήρης αυθεντική συσκευασία και το βιβλιαράκι του κατασκευαστή με της μετρήσεις της κεφαλής.
Επίσης μέχρι νεωτέρας η κεφαλή είναι ακόμα στημένη στο πικάπ μου οπότε οποιοσδήποτε σοβαρά ενδιαφερόμενος μπορεί να την ακούσει καιι μόνος του να βγάλει τα συμπεράσματα του (ο νοών νοείτω).
Επίσης επιφυλάσσομαι και της γνωριμίας μου με τον δημιουργό της ιστοσελίδας τον Παναγιώτη ο οποίος με γνωρίζει προσωπικά και έχει ιδίαν πείρα. Απο την συγκεκριμένη και την αξιοπιστία του προσώπου μου.
Η τιμή που ζητάω είναι 450 ευρώ με τα ταχυδρομικά έξοδα για αποστολή εκτός Αττικής καλυμμένα απο εμένα φυσικά.
Παρακαλώ όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ένα προσωπικό μύνημα για τα παιρεταίρω αλλα μόνο σοβαρές προτάσεις όχι ανταλλαγές.
Εχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Πέτρος.