Page 1 of 2
Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Wed Apr 17, 2019 1:37 pm
by Dr Pan K

- Audiohub 3 yo.jpg (27.47 KiB) Viewed 8321 times
Το Audiohub.gr σημερα έκλεισε τα 3 χρονια λειτουργίας !!! Μου φαινεται σαν εχθες που το συζηταγαμε με τον Χρηστο και τον Αντωνη...
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Wed Apr 17, 2019 2:46 pm
by Chris1967

- original-happy-birthday-messages-FT.gif (335.44 KiB) Viewed 8317 times
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Wed Apr 17, 2019 5:09 pm
by andreasecon

- hqdefault.jpg (22.23 KiB) Viewed 8313 times
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Thu Apr 18, 2019 7:36 am
by BityaBit

- maxresdefault.jpg (664.39 KiB) Viewed 8259 times
....And Thank You!! O καιρός περνάει σαν νεράκι..
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Thu Apr 18, 2019 8:54 am
by AthanasiosL
Χρόνια πολλά
![beer [beer]](./images/smilies/drinkingcheers.gif)
και καλή συνέχεια
![thumbsup [thumbup]](./images/smilies/thumbup.gif)
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Thu Apr 18, 2019 9:43 am
by Στέλιος Π.
Ελα ρε, περασαν κιολας 3 χρονια, καλο!
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Thu Apr 18, 2019 5:29 pm
by angpsi
Ναι, αλλά να το συζητήσουμε κιόλας, να το βελτιώσουμε λίγο, ίσως αλλαγή στην τροφοδοσία, στους πυκνωτές,... κάτι βρε παιδί μου, όχι έτσι αμάσητο! (χρόνια πολλά Audiohub!)
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Thu Apr 18, 2019 5:30 pm
by angpsi
Κι αυτό καλό είναι για runner-up! (αλλά από ήχο χάλια)
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Thu Apr 18, 2019 7:07 pm
by Sonorus
Χρόνια πολλά παιδιά.
Να τα εκατοστήσετε!!!
Re: Κλείσαμε τα 3 !!!
Posted: Thu Apr 18, 2019 11:45 pm
by Jazzer
Χρόνια πολλά και καλές ακροάσεις !