Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
Posted: Tue Apr 23, 2024 8:52 am
Ελεγα εχθες στον Χρηστο οτι αυτη ειναι χαρακτηριστικη εικονα απο ενεργειακο decay σε tweeter λογω off axis τοποθετηση του μικροφωνου και καθως οι μετρησεις εγιναν για να περασει η ωρα δεν θα τους εδινα καμια σημασια.
Παραθετω ενα τυπικο γράφημα για off axis response στο οποιο μπορειτε να δειτε πως ενω ο χαρακτηρας του tweeter παραμενει ο ιδιος η ενεργεια μειωνεται για καθε 15 μοιρες.
Επισης να προσθεσω πως ο χωρος παιζει μικρο ρολο στην ενεργεια του tweeter καθως οσο αυξανονται οι συχνοτητες η διασπορα του ηχου γινεται ολο και πιο κατευθυντικη. Χαζα παραδειγματα: Δεν φωναζουμε για να μας δουν στο δασος, σφυριζουμε .. Επισης οταν αεροπλανο σπαει το φραγμα του ηχου ολοι κοιτουν σαν χαζοί στον ουρανο γιατι δεν μπορουν να καταλαβουν απο που ηρθε. Σε πρακτικο επιπεδο η τοποθετηση του sub-woofer δεν παιζει μεγαλο ρολο γιατι ειναι σχεδον παντοκατευθυντικη η μεταδοση σε τοσο χαμηλες συχνοτητες ενω αν εχουμε ενα tweeter που σκουζει δεν στηνουμε τριγωνο στα αυτια μας αλλα το βαζουμε off axis για να το ακουμε λιγοτερο.
Ο Χαρης ειπε κατι σωστο, αν το παρακανουμε και ανοιξουμε πολυ τις πλευρες του τριγωνου (οποτε πεφτει πολυ πισω μας) τοτε ναι μεν δεν ακουμε τοσο πολυ τις "κουραστικες" ψηλες συχνοτητες αλλα δημιουργειτε και τρυπα στην σκηνη.
Παραθετω ενα τυπικο γράφημα για off axis response στο οποιο μπορειτε να δειτε πως ενω ο χαρακτηρας του tweeter παραμενει ο ιδιος η ενεργεια μειωνεται για καθε 15 μοιρες.
Επισης να προσθεσω πως ο χωρος παιζει μικρο ρολο στην ενεργεια του tweeter καθως οσο αυξανονται οι συχνοτητες η διασπορα του ηχου γινεται ολο και πιο κατευθυντικη. Χαζα παραδειγματα: Δεν φωναζουμε για να μας δουν στο δασος, σφυριζουμε .. Επισης οταν αεροπλανο σπαει το φραγμα του ηχου ολοι κοιτουν σαν χαζοί στον ουρανο γιατι δεν μπορουν να καταλαβουν απο που ηρθε. Σε πρακτικο επιπεδο η τοποθετηση του sub-woofer δεν παιζει μεγαλο ρολο γιατι ειναι σχεδον παντοκατευθυντικη η μεταδοση σε τοσο χαμηλες συχνοτητες ενω αν εχουμε ενα tweeter που σκουζει δεν στηνουμε τριγωνο στα αυτια μας αλλα το βαζουμε off axis για να το ακουμε λιγοτερο.
Ο Χαρης ειπε κατι σωστο, αν το παρακανουμε και ανοιξουμε πολυ τις πλευρες του τριγωνου (οποτε πεφτει πολυ πισω μας) τοτε ναι μεν δεν ακουμε τοσο πολυ τις "κουραστικες" ψηλες συχνοτητες αλλα δημιουργειτε και τρυπα στην σκηνη.