Page 1 of 2

Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:12 pm
by spyhar66
Καλησπέρα σε όλους,

Το σύστημά μου μπορεί να μην ανήκει στην υψηλή κατηγορία τιμής, έχει όμως στηθεί μετά από αρκετή προσπάθεια και αλλαγές μηχανημάτων, πάντα λαμβάνοντας υπόψη τον "μεγάλο εχθρό", που είναι ο περιορισμένος χώρος στον οποίο είναι τοποθετημένο. Αποφάσισα λοιπόν να σας το παρουσιάσω ως δείγμα μιας κατηγορίας συστημάτων παθιασμένων μουσικόφιλων, που, για διάφορους λόγους ο καθένας, δεν επένδυσαν "τρελά" ποσά στα εν λόγω συστήματα. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Πικάπ : Rega P5 με Rega TT PSU, Groovetracer subplatter, Clearaudio turboweight, Acromat, Rega white belt και Denon DL-103 (με βαριδάκια και βαριές βίδες για τους γνωστούς λόγους...)
Phono stage : Musical Surroundings Phonomena II
Προενισχυτής : Rogue Audio Metis (2X NOS 6SN7 Sylvania Chrome Dome)
Τελικός ενισχυτής : Rogue Audio Atlas (4X K77 Golden Lion (cryoset), 2X JAN 12AU7 Philips, 2X NOS 12AX7 Mazda)
CD Player : Marantz 6000 KIS
DAC Beresford TC-7520 (αναβαθμισμένο)
Ηχεία : Merlin TSM mme
Καλώδια : Audience Au24 (ηχείων και κύρια interconnects) και συμπληρωματικά interconnects Kimber, Van Den Hull, Audio Technologies, Qued.
Για το ρεύμα : Tsakiridis Hercules, Omicron Magic Dream, πολύμπριζο και καλώδια ρεύματος Audio Agile.
Rack και βάσεις ηχείων : Exelixis

Και μερικές φωτογραφίες

P1030332.JPG
Overview
P1030332.JPG (1.29 MiB) Viewed 7633 times

P1030329.JPG
Rega 1
P1030329.JPG (1.04 MiB) Viewed 7633 times

P1030331.JPG
Rega 2
P1030331.JPG (1003.86 KiB) Viewed 7633 times

P1030333.JPG
Rogue Audio Metis
P1030333.JPG (1.17 MiB) Viewed 7633 times

P1030324.JPG
Rogue Audio Atlas
P1030324.JPG (1.13 MiB) Viewed 7633 times

P1030336.JPG
Marantz 6000 KIS
P1030336.JPG (1.25 MiB) Viewed 7633 times

P1030335.JPG
dac, phono stage, TT psu
P1030335.JPG (1.24 MiB) Viewed 7633 times

P1030327.JPG
Merlin 1
P1030327.JPG (977.72 KiB) Viewed 7633 times

P1030328.JPG
Merlin 2
P1030328.JPG (1.07 MiB) Viewed 7633 times

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:22 pm
by Chris1967
Όλα πολύ ωραία!! να το χαίρεσαι και να απολαμβάνεις τις μουσικές σου!! [thumbup] [wavegreen]

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:26 pm
by BityaBit
Πέρα απο κουκλί το σύστημα σου, κρίνοντας απο τις επιλογες αλλα και το εμφανές μεράκι που έχεις βάλει είμαι σίγουρος οτι θα παίζει υπέροχα. Τα σέβη μου! [wavegreen]

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:32 pm
by andreasecon
Πολύ ωραία πράγματα, εεεε όχι και τόσο ταπεινό..... [wavegreen]

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:40 pm
by spyhar66
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, να 'στε πάντα καλά [musicphones]

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:43 pm
by Gojakla
Δεν υπαρχει ταπεινο. Υπαρχει αγαπη για τη μουσικη.
Συγχαρητηρια για το σεταπ!

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:50 pm
by spyhar66
Φίλε Gojaka συμφωνώ απόλυτα ότι πάνω απ' όλα είναι η μουσική και η αγάπη γι' αυτή [thumbup]

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:51 pm
by Dr Pan K
Υπάρχουν διάφοροι τροποι για να κρίνει καποιος ενα σύστημα και η λιανική τιμη είναι μονο ενας. Εγώ δίνω βάση στην διαδρομή και σέβομαι περισσότερο κάποιον που αλλαξε 30 μηχανήματα για να βρει αυτο που του ταιριάζει παρα τον εκάστοτε εύπορο που έσκασε 300Κ σε ενα κορυφαίο σύστημα απλα για να εντυπωσιάσει τους φίλους του χωρίς να εχει ζήσει την διαδρομή.

Ως εκ τουτου και έχοντας γνωρίσει μολις πριν λιγες ήμερες απο κοντα τον Σπυρο ξερω οτι η διαδρομή ηταν απο μονη της προορισμός και το αποτέλεσμα εχει αλλη γευση. Συγχαρητήρια για το "ταπεινό" σύστημα και τις μουσικές επιλογές (που θα πρεπει να παρουσιάσεις κάποια στιγμή και στους φίλους του audiohub)

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Fri Apr 22, 2016 12:01 am
by spyhar66
Παναγιώτη ήταν μεγάλη χαρά να σε γνωρίσω και να πούμε και από κοντά δυο κουβέντες για το πάθος που έχουμε με τη μουσική. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την ευκαιρία που μου έδωσες να ακούσω ένα εξαιρετικό σύστημα. Όσο για τις μουσικές επιλογές μου, μετά χαράς θα παρουσιάσω κάποιες από αυτές [beer]

Re: Το ταπεινό μου σύστημα

Posted: Fri Apr 22, 2016 11:05 pm
by johnVO
Βλέπω πολύ μεράκι και αγάπη...απαραίτητα συστατικά για το hobby μας! Μπράβο!