Το ταπεινό μου σύστημα
Posted: Thu Apr 21, 2016 11:12 pm
Καλησπέρα σε όλους,
Το σύστημά μου μπορεί να μην ανήκει στην υψηλή κατηγορία τιμής, έχει όμως στηθεί μετά από αρκετή προσπάθεια και αλλαγές μηχανημάτων, πάντα λαμβάνοντας υπόψη τον "μεγάλο εχθρό", που είναι ο περιορισμένος χώρος στον οποίο είναι τοποθετημένο. Αποφάσισα λοιπόν να σας το παρουσιάσω ως δείγμα μιας κατηγορίας συστημάτων παθιασμένων μουσικόφιλων, που, για διάφορους λόγους ο καθένας, δεν επένδυσαν "τρελά" ποσά στα εν λόγω συστήματα. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Πικάπ : Rega P5 με Rega TT PSU, Groovetracer subplatter, Clearaudio turboweight, Acromat, Rega white belt και Denon DL-103 (με βαριδάκια και βαριές βίδες για τους γνωστούς λόγους...)
Phono stage : Musical Surroundings Phonomena II
Προενισχυτής : Rogue Audio Metis (2X NOS 6SN7 Sylvania Chrome Dome)
Τελικός ενισχυτής : Rogue Audio Atlas (4X K77 Golden Lion (cryoset), 2X JAN 12AU7 Philips, 2X NOS 12AX7 Mazda)
CD Player : Marantz 6000 KIS
DAC Beresford TC-7520 (αναβαθμισμένο)
Ηχεία : Merlin TSM mme
Καλώδια : Audience Au24 (ηχείων και κύρια interconnects) και συμπληρωματικά interconnects Kimber, Van Den Hull, Audio Technologies, Qued.
Για το ρεύμα : Tsakiridis Hercules, Omicron Magic Dream, πολύμπριζο και καλώδια ρεύματος Audio Agile.
Rack και βάσεις ηχείων : Exelixis
Και μερικές φωτογραφίες
Το σύστημά μου μπορεί να μην ανήκει στην υψηλή κατηγορία τιμής, έχει όμως στηθεί μετά από αρκετή προσπάθεια και αλλαγές μηχανημάτων, πάντα λαμβάνοντας υπόψη τον "μεγάλο εχθρό", που είναι ο περιορισμένος χώρος στον οποίο είναι τοποθετημένο. Αποφάσισα λοιπόν να σας το παρουσιάσω ως δείγμα μιας κατηγορίας συστημάτων παθιασμένων μουσικόφιλων, που, για διάφορους λόγους ο καθένας, δεν επένδυσαν "τρελά" ποσά στα εν λόγω συστήματα. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Πικάπ : Rega P5 με Rega TT PSU, Groovetracer subplatter, Clearaudio turboweight, Acromat, Rega white belt και Denon DL-103 (με βαριδάκια και βαριές βίδες για τους γνωστούς λόγους...)
Phono stage : Musical Surroundings Phonomena II
Προενισχυτής : Rogue Audio Metis (2X NOS 6SN7 Sylvania Chrome Dome)
Τελικός ενισχυτής : Rogue Audio Atlas (4X K77 Golden Lion (cryoset), 2X JAN 12AU7 Philips, 2X NOS 12AX7 Mazda)
CD Player : Marantz 6000 KIS
DAC Beresford TC-7520 (αναβαθμισμένο)
Ηχεία : Merlin TSM mme
Καλώδια : Audience Au24 (ηχείων και κύρια interconnects) και συμπληρωματικά interconnects Kimber, Van Den Hull, Audio Technologies, Qued.
Για το ρεύμα : Tsakiridis Hercules, Omicron Magic Dream, πολύμπριζο και καλώδια ρεύματος Audio Agile.
Rack και βάσεις ηχείων : Exelixis
Και μερικές φωτογραφίες
![hello [wavegreen]](./images/smilies/wavegreen.gif)
![music [musicphones]](./images/smilies/listening.gif)
![beer [beer]](./images/smilies/drinkingcheers.gif)