Τα Audio Spectrum τα ειχαν εκθειάσει συστηματικά αλλα δεν μπορώ να πω οτι με ειχαν εντυπωσιάσει τοσο πολυ. Δύσκολα ηχεια, ΟΚ ηχος και κατι φίλους να με πρήζουν οτι σαν τους Ερμηδες δεν υπήρχε αλλο ηχείο στον κόσμο. Μου πήρε καποιο χρονο να καταλάβω το γιατι τόσοι διθύραμβοι.....
Για πρώτο ή εστω πρώιμο συστημα μια χαρα μηχανηματαρες παντως Θοδωρή.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Τα πρώτα μας συστήματα
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
Παναγιώτης
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
Ευχαριστω Παναγιωτη φιλε μου,
φαντασου οτι αυτες οι αγορες πρεπει να εγιναν γυρω στο 92-93 και τα ενισχυτακια ακομα παιζουν καλουτσικα αν εξαιρεσεις ενα ελαφρυ βομβο που ακουγετε στα αναλυτικα σημερινα ηχεια μου,
βασικα με ενα καλο σερβις λαμπων και πυκνωτων πιστευω θα παιξουν αξιοπρεπως για τα σημερινα δεδομενα,
το σιντι δεν χρειαζεται να πω οτι λειτουργει αψογα σαν transport και τωρα,
τι εννοεις για τα AS και τους διθυρουμβους ενημερωσε μας δεν τα ξερω αυτα,γιατι οντως μια εποχη και την πετρα να σηκωνες θα εβρισκες σε καθε νημα και μια αναφορα
φαντασου οτι αυτες οι αγορες πρεπει να εγιναν γυρω στο 92-93 και τα ενισχυτακια ακομα παιζουν καλουτσικα αν εξαιρεσεις ενα ελαφρυ βομβο που ακουγετε στα αναλυτικα σημερινα ηχεια μου,
βασικα με ενα καλο σερβις λαμπων και πυκνωτων πιστευω θα παιξουν αξιοπρεπως για τα σημερινα δεδομενα,
το σιντι δεν χρειαζεται να πω οτι λειτουργει αψογα σαν transport και τωρα,
τι εννοεις για τα AS και τους διθυρουμβους ενημερωσε μας δεν τα ξερω αυτα,γιατι οντως μια εποχη και την πετρα να σηκωνες θα εβρισκες σε καθε νημα και μια αναφορα
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
farflung wrote:το σιντι δεν χρειαζεται να πω οτι λειτουργει αψογα σαν transport και τωρα,
Το CD το γνωριζω γιατι μετα τα προαναφερθεντα εισαγωγικα Pioneer κατεληξε στα χερια μου ενα PD 7100 το οποιο ηταν φτιαγμενο σαν τανκ, με εξαιρετικο μηχανικο transport και φυσικα R2R DAC, οπτικη και coaxial εξοδο κτλ (κοστος του 1989 >500.000δρχ). Ειχα πια αρχησει να εχω συμπαθητικο ηχο (Marantz, Rega/ Goldring 1012GX, Pioneer PD7100 και Ιταλικά καλώδια)
farflung wrote: τι εννοεις για τα AS και τους διθυρουμβους ενημερωσε μας δεν τα ξερω αυτα,γιατι οντως μια εποχη και την πετρα να σηκωνες θα εβρισκες σε καθε νημα και μια αναφορα
Θα σου απαντήσω έμμεσα. Τις προάλλες ειπα σε ενα Ιταλικό facebook group οτι το ταδε Ιταλικό ηχειο παιζει μέτρια (παίζει χάλια για να λεμε την αλήθεια) και φυσικά οι ντόπιοι φιλοι του σχεδιαστή μου την έπεσαν οτι δεν ξερω να ακούω, οτι δεν ειμαι έμπειρος, οτι δεν μπορώ να κρίνω γιατι δεν εχω σύστημα κτλ (δεν ξέρουν τι σύστημα εχω και καθοτι Ιταλοί δεν πολυσκαμπαζουν απο Αγγλικά).
Παναγιώτης
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 640
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
Μεχρι το 1987 ακουγα για πολλα χρονια απο ενα Dual επιπλο που υπηρχε στο σπιτι του παππου (δυο οροφους πιο κατω..)
Καπου στο 1982 πηρα ενα συστημα no name (πικαπ, ενισχυτης και ηχεια)
Το πρωτο σοβαρο συστημα ηρθε το 1987, αγορασμενο απο την τοτε SPZ, ενας προ musical fidelity preamp 3a, δυο μονοπλοκ musical fidelity MA50 , πικαπ Walker circle και ηχεια SD Acoustics ανοιχτης μπαφλας στα μεσαια και υψηλα...
Καπου στο 1982 πηρα ενα συστημα no name (πικαπ, ενισχυτης και ηχεια)
Το πρωτο σοβαρο συστημα ηρθε το 1987, αγορασμενο απο την τοτε SPZ, ενας προ musical fidelity preamp 3a, δυο μονοπλοκ musical fidelity MA50 , πικαπ Walker circle και ηχεια SD Acoustics ανοιχτης μπαφλας στα μεσαια και υψηλα...
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
andreasecon wrote:Μεχρι το 1987 ακουγα για πολλα χρονια απο ενα Dual επιπλο που υπηρχε στο σπιτι του παππου (δυο οροφους πιο κατω..)
Καπου στο 1982 πηρα ενα συστημα no name (πικαπ, ενισχυτης και ηχεια)
Το πρωτο σοβαρο συστημα ηρθε το 1987, αγορασμενο απο την τοτε SPZ, ενας προ musical fidelity preamp 3a, δυο μονοπλοκ musical fidelity MA50 , πικαπ Walker circle και ηχεια SD Acoustics ανοιχτης μπαφλας στα μεσαια και υψηλα...
Τι είπες Αντρέα!!! Αυτούς τους τελικούς είχα κι εγώ, και τους έχω ακόμα (θέλουν ένα μικρό service βέβαια). Ψήνεις άνετα ομελέτα πάνω στους MA50...
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
farflung wrote: τι εννοεις για τα AS και τους διθυρουμβους ενημερωσε μας δεν τα ξερω αυτα,γιατι οντως μια εποχη και την πετρα να σηκωνες θα εβρισκες σε καθε νημα και μια αναφορα
Dr Pan K wrote:Θα σου απαντήσω έμμεσα. Τις προάλλες ειπα σε ενα Ιταλικό facebook group οτι το ταδε Ιταλικό ηχειο παιζει μέτρια (παίζει χάλια για να λεμε την αλήθεια) και φυσικά οι ντόπιοι φιλοι του σχεδιαστή μου την έπεσαν οτι δεν ξερω να ακούω, οτι δεν ειμαι έμπειρος, οτι δεν μπορώ να κρίνω γιατι δεν εχω σύστημα κτλ (δεν ξέρουν τι σύστημα εχω και καθοτι Ιταλοί δεν πολυσκαμπαζουν απο Αγγλικά).
Μα γιατι δεν εγινε και στα ροιστερ η στα πιο προσφατα του φιλου Νικου τα geometrik
Και αλλα ελληνικα προιοντα του ειδους μπορω να πω πολλες μαρκες
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
farflung wrote:farflung wrote: τι εννοεις για τα AS και τους διθυρουμβους ενημερωσε μας δεν τα ξερω αυτα,γιατι οντως μια εποχη και την πετρα να σηκωνες θα εβρισκες σε καθε νημα και μια αναφοραDr Pan K wrote:Θα σου απαντήσω έμμεσα. Τις προάλλες ειπα σε ενα Ιταλικό facebook group οτι το ταδε Ιταλικό ηχειο παιζει μέτρια (παίζει χάλια για να λεμε την αλήθεια) και φυσικά οι ντόπιοι φιλοι του σχεδιαστή μου την έπεσαν οτι δεν ξερω να ακούω, οτι δεν ειμαι έμπειρος, οτι δεν μπορώ να κρίνω γιατι δεν εχω σύστημα κτλ (δεν ξέρουν τι σύστημα εχω και καθοτι Ιταλοί δεν πολυσκαμπαζουν απο Αγγλικά).
Μα γιατι δεν εγινε και στα ροιστερ η στα πιο προσφατα του φιλου Νικου τα geometrik
Και αλλα ελληνικα προιοντα του ειδους μπορω να πω πολλες μαρκες
Ειμαστε οff topic αλλα ποιος είπε ότι δεν έγινε; και γίνεται ακόμα..
Παναγιώτης
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
andreasecon wrote:Μεχρι το 1987 ακουγα για πολλα χρονια απο ενα Dual επιπλο που υπηρχε στο σπιτι του παππου (δυο οροφους πιο κατω..)
Καπου στο 1982 πηρα ενα συστημα no name (πικαπ, ενισχυτης και ηχεια)
Το πρωτο σοβαρο συστημα ηρθε το 1987, αγορασμενο απο την τοτε SPZ, ενας προ musical fidelity preamp 3a, δυο μονοπλοκ musical fidelity MA50 , πικαπ Walker circle και ηχεια SD Acoustics ανοιχτης μπαφλας στα μεσαια και υψηλα...
Aντρέα βλέπω απο παλιά ήσουν σταθερά θιασώτης του ..ζεστου.. κυριολεκτικά ήχου..
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
Εδώ αν έχετε όρεξη, έχω μεγάλη ιστορία να σας πω.
Λοιπόν ξεκίνησα να ακούω δίσκους σε ένα αυτόματο πικάπ με ενισχυτή και ηχείο Ferguson, εν έτη 1974.
Τα 45ρια της μαμάς και του μπαμπά. Ήμουν μαγεμένος με το να παρακολουθώ την περιστροφή των δίσκων, και την μουσική που έβγαινε σχεδόν μαγικά από τα αυλάκια. Τα 33ρια ακολούθησαν φυσικά και πάλι τα γούστα των γωνιών.
Περίπου το '77 ο πατερας μου αγόρασε το πρώτο στερεοφωνικό ένα Sanyo όλα σε ένα κουτί (μας το έφερε φίλος ναυτικός).
Η μαγεία συνεχιζόταν με τον στερεοφωνικό ήχο που, και ακολούθησαν τα πρώτα LP. BoneyM Abba και τα συναφή της εποχής.
(Αυτό το μηχάνημα υπάρχει ακόμα στο εξοχικό στο χωριό της μητέρας μου, και έχει "αναβαθμιστεί" με κεφαλή Stanton. Δυστυχώς το κασετόφωνο παρέδωσε πνεύμα).
Μερικά χρόνια αργότερα το (κατόπιν δικής μου γκρίνιας και παραίνεσης) ήρθε και το πρώτο σύστημα πραγματικά υψηλής πιστότητας το οποίο αποτελούταν από:
Πικάπ Technics SLQ2
Stanton 981S
Ενισχυτή Kenwood KA-501
Ηχεία KLH
Τα ηχεία αυτά εθεωρείτο ότι είναι μεγάλη τεχνολογική καινοτομία, διότι είχαν έναν ηλεκτρονικό ισοσταθμιστή ο οποίος "διόρθωνε" τα μπάσα του ηχείου, αν αυτά ήταν τοποθετημένα κοντά σε τοίχο ή αν έπαιζε η κασέτα. Έκανε πραγματικά διαφορά προς το καλύτερο.
Κασσετόφωνο Aiwa δεν θυμάμαι μοντέλο αλλά είχε Dolby, bias adjustment και Χρωμίου/Μετάλλου.
Tuner Sanyo επίσης δεν θυμάμαι μοντέλο.
Αγορασμένα από την Κινοτεχνική, τότε στην Στουρνάρα στο Πολυτεχνείο. Τότε μας είχε δώσει και καλώδια ηχείων Mission, κάτι που επίσης για την εποχή ήταν προχωρημένο.
Επειδή σαν πιστσιρικάς στο λύκειο έκανα τα πάρτυ μου και έπαιζα δυνατά (ήρθαν και οι Pink Floyd, Scorpions, AC/DC, Dire Straits κλπ κλπ) ο Kenwood μας έκανε νερά από την υπερθέρμανση και το ανταλλάξαμε με τους Benyton/Marubeni X-Caliber προ και τελικό (μηχανήματα ουσιαστικά Carver).
Ο προενισχυτής έπαιρνε πολλαπλά πικάπ και είχε και phono mc. Επίσης είχε και ρύθμιση αντίστασης και χωρητικότητας (δεν ήξερα τι ήταν τότε αλλά και εδώ άκουγα διαφορές αν πείραζα τις ρυθμίσεις). Εϊχε και ένα ισοσταθμιστή που τον έλεγαν "acoustic expander", αυτό άνοιγε την σκηνή αλλά μπέρδευε τον ήχο. Πολύ δύναμη για την εποχή εκείνη.
Η απόδοση του συστήματος αυτού ήταν πολύ καλή για την εποχή, είχα αρχίσει να γίνομαι χαιφιντελάς και καταλάβαινα ήδη ότι πολλά από τα άλλα συστήματα που άκουγα σε σπίτια φίλων κλπ, δεν είχαν την ίδια ποιότητα. Μαζί με τα rock άρχισαν και τα κλασσικά οι Τέσσερις εποχές, το ντουέτο κιθάρας Ευάγγελος και Λίζα, τα πρώτα συμφωνικά έργα, οι κασέτες έδιναν και έπαιρναν και ανταλλάσσαμε μουσικές. Τώρα άναβε και το κόκκινο λαμπάκι στο tuner αφού άρχισαν να εμφανίζονται και κάποιοι στέρεο σταθμοί στα FM.
Έτος 1984, έφτασε η ώρα να φύγω από το σπίτι, φοιτητής στο εξωτερικό. Τι θα έκανα από ήχο?
Συνεχίζεται...
Λοιπόν ξεκίνησα να ακούω δίσκους σε ένα αυτόματο πικάπ με ενισχυτή και ηχείο Ferguson, εν έτη 1974.
Τα 45ρια της μαμάς και του μπαμπά. Ήμουν μαγεμένος με το να παρακολουθώ την περιστροφή των δίσκων, και την μουσική που έβγαινε σχεδόν μαγικά από τα αυλάκια. Τα 33ρια ακολούθησαν φυσικά και πάλι τα γούστα των γωνιών.
Περίπου το '77 ο πατερας μου αγόρασε το πρώτο στερεοφωνικό ένα Sanyo όλα σε ένα κουτί (μας το έφερε φίλος ναυτικός).
Η μαγεία συνεχιζόταν με τον στερεοφωνικό ήχο που, και ακολούθησαν τα πρώτα LP. BoneyM Abba και τα συναφή της εποχής.
(Αυτό το μηχάνημα υπάρχει ακόμα στο εξοχικό στο χωριό της μητέρας μου, και έχει "αναβαθμιστεί" με κεφαλή Stanton. Δυστυχώς το κασετόφωνο παρέδωσε πνεύμα).
Μερικά χρόνια αργότερα το (κατόπιν δικής μου γκρίνιας και παραίνεσης) ήρθε και το πρώτο σύστημα πραγματικά υψηλής πιστότητας το οποίο αποτελούταν από:
Πικάπ Technics SLQ2
Stanton 981S
Ενισχυτή Kenwood KA-501
Ηχεία KLH
Τα ηχεία αυτά εθεωρείτο ότι είναι μεγάλη τεχνολογική καινοτομία, διότι είχαν έναν ηλεκτρονικό ισοσταθμιστή ο οποίος "διόρθωνε" τα μπάσα του ηχείου, αν αυτά ήταν τοποθετημένα κοντά σε τοίχο ή αν έπαιζε η κασέτα. Έκανε πραγματικά διαφορά προς το καλύτερο.
Κασσετόφωνο Aiwa δεν θυμάμαι μοντέλο αλλά είχε Dolby, bias adjustment και Χρωμίου/Μετάλλου.
Tuner Sanyo επίσης δεν θυμάμαι μοντέλο.
Αγορασμένα από την Κινοτεχνική, τότε στην Στουρνάρα στο Πολυτεχνείο. Τότε μας είχε δώσει και καλώδια ηχείων Mission, κάτι που επίσης για την εποχή ήταν προχωρημένο.
Επειδή σαν πιστσιρικάς στο λύκειο έκανα τα πάρτυ μου και έπαιζα δυνατά (ήρθαν και οι Pink Floyd, Scorpions, AC/DC, Dire Straits κλπ κλπ) ο Kenwood μας έκανε νερά από την υπερθέρμανση και το ανταλλάξαμε με τους Benyton/Marubeni X-Caliber προ και τελικό (μηχανήματα ουσιαστικά Carver).
Ο προενισχυτής έπαιρνε πολλαπλά πικάπ και είχε και phono mc. Επίσης είχε και ρύθμιση αντίστασης και χωρητικότητας (δεν ήξερα τι ήταν τότε αλλά και εδώ άκουγα διαφορές αν πείραζα τις ρυθμίσεις). Εϊχε και ένα ισοσταθμιστή που τον έλεγαν "acoustic expander", αυτό άνοιγε την σκηνή αλλά μπέρδευε τον ήχο. Πολύ δύναμη για την εποχή εκείνη.
Η απόδοση του συστήματος αυτού ήταν πολύ καλή για την εποχή, είχα αρχίσει να γίνομαι χαιφιντελάς και καταλάβαινα ήδη ότι πολλά από τα άλλα συστήματα που άκουγα σε σπίτια φίλων κλπ, δεν είχαν την ίδια ποιότητα. Μαζί με τα rock άρχισαν και τα κλασσικά οι Τέσσερις εποχές, το ντουέτο κιθάρας Ευάγγελος και Λίζα, τα πρώτα συμφωνικά έργα, οι κασέτες έδιναν και έπαιρναν και ανταλλάσσαμε μουσικές. Τώρα άναβε και το κόκκινο λαμπάκι στο tuner αφού άρχισαν να εμφανίζονται και κάποιοι στέρεο σταθμοί στα FM.
Έτος 1984, έφτασε η ώρα να φύγω από το σπίτι, φοιτητής στο εξωτερικό. Τι θα έκανα από ήχο?
Συνεχίζεται...
Χρήστος
Re: Τα πρώτα μας συστήματα
Έφυγα στο τέλος της χρονιάς του '84, αναζητώντας την τύχη μου σε μακρινό μέρος του εξωτερικού (εκτός Ευρώπης).
Εκεί φιλοξενήθηκα από τον θείο μου αρχικά ο οποίος είχε ένα ολόκληρο σύστημα Sanyo, βολεύτηκα εκεί κάπως αλλά μου έλειπε η ηχητική απόδοση του συστήματος που είχα στο πατρικό.
Πολλές κασέτες με συνόδεψαν, ένα μικρό βαλιτσάκι που είχα φέρει μαζί, αλλά έκανα και ηχογραφήσεις από τους δίσκους της ξαδέρφης και τα άκουγα σε ένα walkman της κακιάς ώρας που είχα εν τω μεταξύ αγοράσει από τοπικό παζάρι. Κίτρινα σφουγγαράκια στα ακουστικά με την μεταλλική στέκα, ήχος καλούτσικός θαρρούσα τότε.
Φοιτητής (είχα μερικές δεκάδες δίσκους που συνεχώς αυξάνονταν) αποφάσισα στην φοιτητική εστία ότι πρέπει να φτιάξω σύστημα. Με τα λιγοστά χρήματα που μπορούσα να διαθέσω από το φοιτητικό μου συνάλλαγμα πήγα και πήρα ένα πικάπ Scott με κεφαλή AudioTechnica AT91.
Ήταν αυτή η σειρά αλλά το belt drive.
Ενισχυτή δεν είχα λεφτά να πάρω ούτε ηχεία, οπότε βολεύτηκα με έναν δανεικό ενισχυτή από έναν συμφοιτητή μου (που συμμερίστηκε το πρόβλημα μου) ένα Sony receiver
με ηχεία αυτοσχέδια αγορασμένα driver από pawn shop και τοποθετημένα σε σκληρά χαρτοκιβώτια χωρίς cross έτσι χύμα.
Ψευτοβολεύτηκα (φρίκη ο ήχος αλλά τι να έκανα) μέχρι να μαζέψω χρήματα λίγο λίγο, και η δισκοθήκη μεγάλωνε σιγά σιγά και αυτή, και είχα ανακαλύψει και τους μεταχειρισμένους δίσκους στα παζάρια.
Το πρώτο σύστημα που έπαιζε κάπως καλά το αγόρασα μετά από ενάμιση χρόνο περίπου (είχα ματώσει στις οικονομίες).
Ενισχυτής Nad 3020B
Ηχεία Technics δύδρομα SB-L30
Πικάπ Technics SLBD-22
Την κεφαλή την άλλαξα αργότερα με μια Stanton T4P που πήρα από Ελλάδα από Κινοτεχνική οταν ήρθα για διακοπές δυστυχώς δεν θυμάμαι μοντέλο.
Κασετόφωνο Aiwa F-360
Απίθανο κασετόφωνο έκανε φοβερές ηχογραφήσεις είχε και dolby C και bias adj.
Από δω και πέρα τα πράγματα αρχίζουν να αποκτούν ενδιαφέρον.
Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος που αγόρασα όλα αυτά με είδε ότι ενδιαφέρομαι και ψάχνομαι και μου πρόσφερε δουλειά στο κατάστημα. Το κατάστημα ήταν ένα από αυτά τα καταστήματα που πουλούσαν από ψυγεία μέχρι φωτογραφικές μηχανές κάτι σαν Κορασίδη αλλά σε πιο μικρό χώρο που γινόταν πανζουρλισμός από πελάτες και πωλητές τα μηχανάκια το ένα πάνω στο άλλο χωρίς δωμάτιο ακρόασης κλπ.
Ενθουσιάστηκα. Αυτό θα σήμανε ότι είχα πρόσβαση σε μηχανήματα σε προνομιακές τιμές.
Εκεί θα εργαζόμουν για δύο ολόκληρα χρόνια κάθε Σαββάτο και διακοπές. Ήμουν ευτυχισμένος.
Συνεχίζεται...
Εκεί φιλοξενήθηκα από τον θείο μου αρχικά ο οποίος είχε ένα ολόκληρο σύστημα Sanyo, βολεύτηκα εκεί κάπως αλλά μου έλειπε η ηχητική απόδοση του συστήματος που είχα στο πατρικό.
Πολλές κασέτες με συνόδεψαν, ένα μικρό βαλιτσάκι που είχα φέρει μαζί, αλλά έκανα και ηχογραφήσεις από τους δίσκους της ξαδέρφης και τα άκουγα σε ένα walkman της κακιάς ώρας που είχα εν τω μεταξύ αγοράσει από τοπικό παζάρι. Κίτρινα σφουγγαράκια στα ακουστικά με την μεταλλική στέκα, ήχος καλούτσικός θαρρούσα τότε.
Φοιτητής (είχα μερικές δεκάδες δίσκους που συνεχώς αυξάνονταν) αποφάσισα στην φοιτητική εστία ότι πρέπει να φτιάξω σύστημα. Με τα λιγοστά χρήματα που μπορούσα να διαθέσω από το φοιτητικό μου συνάλλαγμα πήγα και πήρα ένα πικάπ Scott με κεφαλή AudioTechnica AT91.
Ήταν αυτή η σειρά αλλά το belt drive.
Ενισχυτή δεν είχα λεφτά να πάρω ούτε ηχεία, οπότε βολεύτηκα με έναν δανεικό ενισχυτή από έναν συμφοιτητή μου (που συμμερίστηκε το πρόβλημα μου) ένα Sony receiver
με ηχεία αυτοσχέδια αγορασμένα driver από pawn shop και τοποθετημένα σε σκληρά χαρτοκιβώτια χωρίς cross έτσι χύμα.
Ψευτοβολεύτηκα (φρίκη ο ήχος αλλά τι να έκανα) μέχρι να μαζέψω χρήματα λίγο λίγο, και η δισκοθήκη μεγάλωνε σιγά σιγά και αυτή, και είχα ανακαλύψει και τους μεταχειρισμένους δίσκους στα παζάρια.
Το πρώτο σύστημα που έπαιζε κάπως καλά το αγόρασα μετά από ενάμιση χρόνο περίπου (είχα ματώσει στις οικονομίες).
Ενισχυτής Nad 3020B
Ηχεία Technics δύδρομα SB-L30
Πικάπ Technics SLBD-22
Την κεφαλή την άλλαξα αργότερα με μια Stanton T4P που πήρα από Ελλάδα από Κινοτεχνική οταν ήρθα για διακοπές δυστυχώς δεν θυμάμαι μοντέλο.
Κασετόφωνο Aiwa F-360
Απίθανο κασετόφωνο έκανε φοβερές ηχογραφήσεις είχε και dolby C και bias adj.
Από δω και πέρα τα πράγματα αρχίζουν να αποκτούν ενδιαφέρον.
Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος που αγόρασα όλα αυτά με είδε ότι ενδιαφέρομαι και ψάχνομαι και μου πρόσφερε δουλειά στο κατάστημα. Το κατάστημα ήταν ένα από αυτά τα καταστήματα που πουλούσαν από ψυγεία μέχρι φωτογραφικές μηχανές κάτι σαν Κορασίδη αλλά σε πιο μικρό χώρο που γινόταν πανζουρλισμός από πελάτες και πωλητές τα μηχανάκια το ένα πάνω στο άλλο χωρίς δωμάτιο ακρόασης κλπ.
Ενθουσιάστηκα. Αυτό θα σήμανε ότι είχα πρόσβαση σε μηχανήματα σε προνομιακές τιμές.
Εκεί θα εργαζόμουν για δύο ολόκληρα χρόνια κάθε Σαββάτο και διακοπές. Ήμουν ευτυχισμένος.
Συνεχίζεται...
Χρήστος
Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”