Page 1 of 4

Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Sun Mar 25, 2018 3:11 pm
by DomieMic65
Μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης με το εν λόγω σύστημα, τουλάχιστον με τα βασικά του μέρη δλδ τα ηχεία και τα ενισχυτικά, αποφάσισα να κάνω μια μικρή παρουσίαση!
Αφορμή για αυτό ήταν κάποιες ουσιαστικές αλλαγές που έγιναν τις τελευταίες μέρες με κυριότερη την αναγέννηση στην κυριολεξία του τελικού μου ενισχυτή με τη βοήθεια ενός καλού φίλου! Εδώ θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την απίστευτη δουλειά του και το μεράκι που έδειξε! Δεδομένης της ηλικίας του ενισχυτή εγώ τον νιώθω καινουριο ξανά!
Ταυτόχρονα περάστηκα και dedicated γραμμή ρεύματος από τον πίνακα.

Πιο κάτω ακολουθούν μια δυο sneak peek φωτογραφίες και τις επόμενες μέρες θα κάνω μια πιο αναλυτική παρουσίαση αφού προστεθούν ακόμα κάποια «καλούδια» που περιμενω!

Αυτα προς ώρας...

710C4C51-ABE9-47AD-B6A4-202FBA18F536.jpeg
710C4C51-ABE9-47AD-B6A4-202FBA18F536.jpeg (911.4 KiB) Viewed 5908 times
789C4D76-7C04-444B-B93E-AD38C037B2A4.jpeg
789C4D76-7C04-444B-B93E-AD38C037B2A4.jpeg (757.9 KiB) Viewed 5908 times

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Sun Mar 25, 2018 3:25 pm
by Dr Pan K
Ωωωωω....

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Sun Mar 25, 2018 5:48 pm
by BityaBit
Επιτέλους!...

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Sun Mar 25, 2018 6:49 pm
by DomieMic65
BityaBit wrote:Επιτέλους!...


;-)
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Sun Mar 25, 2018 8:41 pm
by Dr Pan K
DomieMic65 wrote:
BityaBit wrote:Επιτέλους!...


;-)
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..


Δλδ εμείς τπτ, ε?

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Sun Mar 25, 2018 10:37 pm
by Gojakla
Τιποτα Παν.
Ουτε στα σουβλακια.

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Sun Mar 25, 2018 10:55 pm
by DomieMic65
Μα αυτός είναι γείτονας ρε σεις... Έρχεται στο 10λεπτο!

Ανοιχτή πρόσκληση σε όλους (θα χωρέσουμε που θα πάει χα χα)...
Όταν μπουν κ οι τελευταίες πινελιές όμως!
Με σουβλάκια και μπυρόνια!!!!

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Mon Mar 26, 2018 12:16 am
by BityaBit
DomieMic65 wrote:
BityaBit wrote:Επιτέλους!...


;-)
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..

Αναμένω στο ακουστικό μου .. ;-)

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Mon Mar 26, 2018 3:55 pm
by DomieMic65
και μια "πανοραμική"
IMG_20180325_155207.jpg
IMG_20180325_155207.jpg (481.99 KiB) Viewed 5823 times


Πηγές: Raspberry RPi3B+ / Allo DigiOne (SPDIF HAT) / Archphile (σε αναμονή LPSU)
Mac Mini (late 2009/SSD/8GB RAM) / Audirvana Plus / JRiver (τελευταία μένει κλειστό)
Ενισχυτικά: Densen DM20 (pre) / DM30 (pwr)
DAC: M2Tech EVO DAC Two Plus (σε αναμονή LPSU)
Ηχεία: Spendor SP2/3E (βάσεις DIY)
Καλώδια: Vovox Initio (interconnect & ηχείων)

Ακουστικά: Sennheiser HD600 & HD25 Aluminium - Audeze Sine
Head Amp: Schiit Vali 2

NAS: Synology DS115j 4GB

Dedicated γραμμή ρεύματος με απλό καλώδιο 3Χ4 και ασφάλεια πορσελάνης στον πίνακα όπως περιγράφεται στο αντίστοιχο νήμα εδώ!

γίνεται λίγο χαμός με τα καλώδια αλλά είναι υπό διαμόρφωση το πράγμα!

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Posted: Tue Mar 27, 2018 3:57 pm
by BityaBit
Ωραιος περιμενω προσκληση μολις παραλαβεις τα τροφοδοτικα.