Ψηφιακή αναβαθμιση......
Posted: Sun Aug 11, 2019 10:26 am
Καλημέρα καλοκαιριατικα.
Οι διακοπές του δεκαπεντάυγουστου έφεραν ένα καλό και ένα κακό. Καλό ΄είναι ο διαθέσιμος χρόνος για τον καθένα μας, και κακό το ότι οι αντιπροσωπείες έκλκεισαν για διακοπές. Ετσι από τον Ορφέα μου είπαν: κοίταξε , είμαστε που είμαστε κλειστά, να σου στείλουμε το dcs Bartok να ακούσεις και το στέλνεις πίσω μετά τις 20 που θια ανοίξουμε.
Ετσι λοιπό ήγρθε σπίτι το μηχάνημα και συνδέθηκε στο σύστημα (φωτο 1)[image][/image].
Οι συνδέσεις έγιναν με διαφορα καλώδια ψηφιακά και μη όπως audioquest, VDH, nordost viablue.
ΣΤο μηχάνημα το άκουσα τόσο σαν streamer όσο και συνδεδεμένο με τον υπολογιστή με usb . Ακόμη δοκίμασα την ακρόαση σκληρού δισκου 1ΤΒ κατευθείαν στην είσοδο usb του dac. τέλος το χρησιμοποίησα σαν dac με transport το dvd sony 999 es.
Συγκρ'ισεις έγιναν με τοβασικό ψηφιακό νσύστημα naim dac, naim streamer ND5XS, κασι εξωτερικά τροδοτικά για το καθένα. Επίσης χρησιμοποίησα το αγαπημένο Wadia 850, όπως τροποποιήθηκε με την αποσύνδεση του trasport του και τη χρήση του ωσαν dac αποκλειστικά.
Συμπεράσματα, το naim έδειξε την κλάση του παίζοντας εξαιρετικά μέχρι την ανάλυση 24/192 που υποστηρίζει στις SPDIF εισόδους του ΄ή στο streaming.
To ςαδια υποδεέστερο και από τους δύο ανταγωνιστές του, ενώ το DCS αισθητα ανώτερο και από τα δύο.
Βέβεια δεν περίμενα να ακούσω τρελλές διαφορές, αλλα αυτά πουτ ακουσα δικαιολογούν αλοίμονο την απόκλτησή του όταν και όπ[οτε γίνει αυτό οικονομ ικά δυνατό.
Συγκεκριμένα το dcs έδειξε μεγάλη ηχητική ομοιογένεια και αίσθητη συμμετοχής μου στα δρώμενα στην σκηνή τα υψηλά βελούδιναενω το χαμηλό όπως πρέπει σφικτό και γρήγορο.
Ο ήχοες πλησίασε το αγαπημ΄ένο μου αναλογικό χωρίς όμως να το φτάσει . Ιδιαίτερα μάλιστα που οι ακροάσεις έγιναν κυρίως από αντιγραφα δίσκων μου σε 24/192 η DSD 128, που ήταν διαθέσιμα για άμεση σύγκριση. Ο ήχος ήταν pol;y καλύτερος στο στριμινγκ από Nas, παρά από απο συνδεση με Η/Υ μέσω USB καλωδίου.
Σας ευχαριστ΄ω και συγνώμη για το σεντόνι.
Οι διακοπές του δεκαπεντάυγουστου έφεραν ένα καλό και ένα κακό. Καλό ΄είναι ο διαθέσιμος χρόνος για τον καθένα μας, και κακό το ότι οι αντιπροσωπείες έκλκεισαν για διακοπές. Ετσι από τον Ορφέα μου είπαν: κοίταξε , είμαστε που είμαστε κλειστά, να σου στείλουμε το dcs Bartok να ακούσεις και το στέλνεις πίσω μετά τις 20 που θια ανοίξουμε.
Ετσι λοιπό ήγρθε σπίτι το μηχάνημα και συνδέθηκε στο σύστημα (φωτο 1)[image][/image].
Οι συνδέσεις έγιναν με διαφορα καλώδια ψηφιακά και μη όπως audioquest, VDH, nordost viablue.
ΣΤο μηχάνημα το άκουσα τόσο σαν streamer όσο και συνδεδεμένο με τον υπολογιστή με usb . Ακόμη δοκίμασα την ακρόαση σκληρού δισκου 1ΤΒ κατευθείαν στην είσοδο usb του dac. τέλος το χρησιμοποίησα σαν dac με transport το dvd sony 999 es.
Συγκρ'ισεις έγιναν με τοβασικό ψηφιακό νσύστημα naim dac, naim streamer ND5XS, κασι εξωτερικά τροδοτικά για το καθένα. Επίσης χρησιμοποίησα το αγαπημένο Wadia 850, όπως τροποποιήθηκε με την αποσύνδεση του trasport του και τη χρήση του ωσαν dac αποκλειστικά.
Συμπεράσματα, το naim έδειξε την κλάση του παίζοντας εξαιρετικά μέχρι την ανάλυση 24/192 που υποστηρίζει στις SPDIF εισόδους του ΄ή στο streaming.
To ςαδια υποδεέστερο και από τους δύο ανταγωνιστές του, ενώ το DCS αισθητα ανώτερο και από τα δύο.
Βέβεια δεν περίμενα να ακούσω τρελλές διαφορές, αλλα αυτά πουτ ακουσα δικαιολογούν αλοίμονο την απόκλτησή του όταν και όπ[οτε γίνει αυτό οικονομ ικά δυνατό.
Συγκεκριμένα το dcs έδειξε μεγάλη ηχητική ομοιογένεια και αίσθητη συμμετοχής μου στα δρώμενα στην σκηνή τα υψηλά βελούδιναενω το χαμηλό όπως πρέπει σφικτό και γρήγορο.
Ο ήχοες πλησίασε το αγαπημ΄ένο μου αναλογικό χωρίς όμως να το φτάσει . Ιδιαίτερα μάλιστα που οι ακροάσεις έγιναν κυρίως από αντιγραφα δίσκων μου σε 24/192 η DSD 128, που ήταν διαθέσιμα για άμεση σύγκριση. Ο ήχος ήταν pol;y καλύτερος στο στριμινγκ από Nas, παρά από απο συνδεση με Η/Υ μέσω USB καλωδίου.
Σας ευχαριστ΄ω και συγνώμη για το σεντόνι.
να σου δώσουν την μουσική ικανοποίηση.
Καλοάκουστα όλα!!!!!!!