https://highend.show
Φέτος στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Ήχος Εικόνα Show 2024
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
Κακή έκθεση και φέτος.
Πήγα σε όλα τα δωμάτια. Κακός ως αδιάφορος ήχος.
Το χειρότερο όμως δεν ήταν τα εκθέματα αλλά οι επισκέπτες. Φασαρία, τηλέφωνα, χαβαλές. Ήθελε πολλή υπομονή για να ακούσεις. Όποιος παει, καλύτερα στο άνοιγμα για να μην έχει πολύ κόσμο.
Και του χρόνου…
Πήγα σε όλα τα δωμάτια. Κακός ως αδιάφορος ήχος.
Το χειρότερο όμως δεν ήταν τα εκθέματα αλλά οι επισκέπτες. Φασαρία, τηλέφωνα, χαβαλές. Ήθελε πολλή υπομονή για να ακούσεις. Όποιος παει, καλύτερα στο άνοιγμα για να μην έχει πολύ κόσμο.
Και του χρόνου…
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
Πάντως από φίλο που πήγε (εγώ δε θα πάω) και που εμπιστεύομαι τα "αυτιά" του, η έκθεση, αν εξαιρέσεις 1-2 δωμάτια, ήταν γενικά μια απογοήτευση.
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
Η έκθεση είχε όντως πολύ φασαρία. Πήγαμε μαζί με τον Χρήστο (Chris1967) Σάββατο πρωί (10 η ώρα). Μπήκαμε σε πάρα πολλά δωμάτια αλλά όχι σε όλα. Κρίμα που πολλά έπαιζαν σε πολύ ψηλές στάθμες. Αναρωτιέμαι τι ήθελαν να αποδείξουν. Ότι τα συστήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για club;
Λίγα δωμάτια άξιζαν. Μου άρεσε αυτό με τα ηχεία Epos (πολύ ισορροπημένο χωρίς υπερβολικό κόστος), το Lab12 (τα Avantgarde απλά παρουσίαζαν μεγαλύτερη εικόνα από το φυσιολογικό), και τα Magnepan 1.7i (πολύ φυσικά και με καλύτερο μπάσο απ' ό,τι θα ανέμενα).
Λίγα δωμάτια άξιζαν. Μου άρεσε αυτό με τα ηχεία Epos (πολύ ισορροπημένο χωρίς υπερβολικό κόστος), το Lab12 (τα Avantgarde απλά παρουσίαζαν μεγαλύτερη εικόνα από το φυσιολογικό), και τα Magnepan 1.7i (πολύ φυσικά και με καλύτερο μπάσο απ' ό,τι θα ανέμενα).
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
Ναι σε γενικές γραμμές απογοήτευση, υψηλές στάθμες, πολλά δωμάτια χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια βελτίωσης, φασαρία και πολυκοσμία ακόμα και το πρωί του Σαββάτου, κάποια προϊόντα που είχαν ενδιαφέρον θάβονταν από τις στάθμες το κακό στήσιμο και ίσως και από την νοοτροπία των εκθετών του στυλ "αυτά είναι που καταφέραμε να φέρουμε, δείτε τα αν θέλετε κάτι ελάτε στο μαγαζί να τα ακούσετε"
Δεν πήγαμε σε κάποια δωμάτια που είχε πολύ κόσμο, (αναρωτιέμαι γιατί δεν έβαζαν 4-5 άτομα μέσα και μετά να έκλειναν την πόρτα και σε τρία τέσσερα λεπτά οι επόμενοι, τι καταφέρνει κανείς αν κάθονται 5, στέκουν 6-7, και μιλάνε άλλοι 3-4 ταυτόχρονα με τους υπευθύνους??
Μαζί εκτός από τον σύντροφο Pankon, και ο Γιώργος Jazzer. Αργότερα ανταμώσαμε τα παιδιά από το avclub και προς το τέλος βρεθήκαμε με τον Ανδρέα, τον Γιώργο (Geopolitis) τον Κώστα, και τον Δημητρακούδη.
Μερικές γνώμες διίσταντο για τον ήχο σε κάθε δωμάτιο, αλλά εδώ είναι το νήμα να πούμε όλοι τις γνώμες μας.
Δεν είχα και πολύ όρεξη για φωτογραφίες αλλά πήρα μερικές συγνώμη για την ποιότητα τους.
Καλώδια Μάμαλος (δεν μιλήσαμε με τον ίδιο αλλά αυτός που ήταν εκεί μας είπε ότι τα καλώδια αυτά μεταφέρουν το σήμα στην επιφάνεια του καλωδίου και η γείωση είναι στο εσωτερικό, δεν καταλαβαίνω τον σχεδιασμό αλλά έτσι μας είπε)
Solid Foundation με ηχεία βάσης QLN Prestige One με συνοδευτικά Ayre σωστός ήχος χωρίς να εντυπωσιάζει. Μου είναι πού δύσκολο να δικαιολογήσω τα 7000 ευρώ των ηχείων.
Ελληνικά ηχεία Aku Audio, ακούσαμε τα Talos και τα Maya II. Τα Talos είναι η πρώτη φορά που τα άκουσα να παίζουν σχεδόν σωστά αν και το δωμάτιο δεν βοηθούσε καθόλου μας είπαν ότι έχουν κάνει αναβάθμιση στο tweater ίσως και αυτός ο λόγος της βελτίωσης σε σχέση με άλλες φορές. Τα Maya II παρότι πλασάρονται σαν ενεργά επαγγελματικά μόνιτορ δεν με έπεισαν καθόλου δυστυχώς.
Studio HiFi Diapason, με Epos ES 28N, Burmester 082, Audiolab 9000N Streamer/Dac, και καλωδίωση από την Nordost. Το σύστημα αυτό έπαιζε πολύ σωστά με λεπτομέρεια πολύ καλή σκηνή και έκταση τόσο ψηλά όσο και χαμηλά, και είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση για ένα πολύ καλοστημένο σύστημα για έκθεση και παρότι η πηγή του του δεν είναι και η καλύτερη που υπάρχει. Ένα μπράβο από μένα για το Studio Diapason.
Δεν πήγαμε σε κάποια δωμάτια που είχε πολύ κόσμο, (αναρωτιέμαι γιατί δεν έβαζαν 4-5 άτομα μέσα και μετά να έκλειναν την πόρτα και σε τρία τέσσερα λεπτά οι επόμενοι, τι καταφέρνει κανείς αν κάθονται 5, στέκουν 6-7, και μιλάνε άλλοι 3-4 ταυτόχρονα με τους υπευθύνους??
Μαζί εκτός από τον σύντροφο Pankon, και ο Γιώργος Jazzer. Αργότερα ανταμώσαμε τα παιδιά από το avclub και προς το τέλος βρεθήκαμε με τον Ανδρέα, τον Γιώργο (Geopolitis) τον Κώστα, και τον Δημητρακούδη.
Μερικές γνώμες διίσταντο για τον ήχο σε κάθε δωμάτιο, αλλά εδώ είναι το νήμα να πούμε όλοι τις γνώμες μας.
Δεν είχα και πολύ όρεξη για φωτογραφίες αλλά πήρα μερικές συγνώμη για την ποιότητα τους.
Καλώδια Μάμαλος (δεν μιλήσαμε με τον ίδιο αλλά αυτός που ήταν εκεί μας είπε ότι τα καλώδια αυτά μεταφέρουν το σήμα στην επιφάνεια του καλωδίου και η γείωση είναι στο εσωτερικό, δεν καταλαβαίνω τον σχεδιασμό αλλά έτσι μας είπε)
Solid Foundation με ηχεία βάσης QLN Prestige One με συνοδευτικά Ayre σωστός ήχος χωρίς να εντυπωσιάζει. Μου είναι πού δύσκολο να δικαιολογήσω τα 7000 ευρώ των ηχείων.
Ελληνικά ηχεία Aku Audio, ακούσαμε τα Talos και τα Maya II. Τα Talos είναι η πρώτη φορά που τα άκουσα να παίζουν σχεδόν σωστά αν και το δωμάτιο δεν βοηθούσε καθόλου μας είπαν ότι έχουν κάνει αναβάθμιση στο tweater ίσως και αυτός ο λόγος της βελτίωσης σε σχέση με άλλες φορές. Τα Maya II παρότι πλασάρονται σαν ενεργά επαγγελματικά μόνιτορ δεν με έπεισαν καθόλου δυστυχώς.
Studio HiFi Diapason, με Epos ES 28N, Burmester 082, Audiolab 9000N Streamer/Dac, και καλωδίωση από την Nordost. Το σύστημα αυτό έπαιζε πολύ σωστά με λεπτομέρεια πολύ καλή σκηνή και έκταση τόσο ψηλά όσο και χαμηλά, και είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση για ένα πολύ καλοστημένο σύστημα για έκθεση και παρότι η πηγή του του δεν είναι και η καλύτερη που υπάρχει. Ένα μπράβο από μένα για το Studio Diapason.
Χρήστος
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
Ελληνικά ηχεία ανοικτής μπάφλας, Anti-MATTER, με συνοδευτικά από την Ypsilon. Πολύ ανοικτός ήχος αναλυτικός αλλά ταυτόχρονα και κουραστικός (το ribbon tweater είναι επίσης Ελληνικής κατασκευής) με υπερβολική ενέργεια ψηλά, και δυστυχώς πολύ μεγάλες στάθμες. Μπάσο πολύ ισχαιμικό αλλά σωστό και γρήγορο. Πιστεύω ότι έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον αν και στα 30.000 υπάρχουν αρκετές προτάσεις από ανταγωνιστικές εταιρίες.
Ο Ορφέας κατέβηκε σαν σούπερ μάρκετ φέτος με ενδιαφέροντα προϊόντα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσες να βγάλεις άκρη, εδώ όταν τουλάχιστον πέρασα, οι στάθμες ήταν πολύ χαμηλές στα θηριώδη Tannoy, συνοδευτικά darTZeel, VTL, TechDAS, Triplanar κλπ.
Όλα παρατεταμένα στατικά, τα ακουστικά λειτουργούσαν αλλά που να βγάλεις άκρη.
Videorythmos, με τα Magnepan 1.7i και συνοδευτικά Electocomaniet. Αν ΚΑΙ σε αυτό το δωμάτιο οχλαγωγία, και ο υπεύθυνος να δείχνει ότι βαριέται, και θα ήταν προτιμότερο να κοιμόταν σπίτι του, επίσης και η συνηθισμένη άρνηση να παίξει το οτιδήποτε άλλο από αυτό που έχει η playlist του, καταφέραμε να έχουμε μια θετική εντύπωση από τα Magnepan που απέδιδαν πολύ ωραία τις μουσικές που είχαν επιλέξει. Ένα σύστημα αρκετά λογικό από άποψη τιμής και βολικό σε μέτριο έως μεγάλο σαλόνι ειδικά και για κάποιον που δεν το πολύψιρίζει. (ο Pankon κοιτάει να δει εάν υπάρχει μικροσκοπική ορχήστρα πίσω από το ηχείο)
LAB12, ένα εντυπωσιακό σύστημα με Suono μονομπλοκ και Avantgarde Duo XD. Χωρίς να έχω ακούσει όλα τα δωμάτια της έκθεσης θα του έδινα το best of show αν δεν ήταν η εκτός φυσικότητας σκηνή την οποία δημιουργούσαν τα Avantgarde. Πολύ μεγάλα όργανα πολύ μεγάλα στόματα κάτι σαν να τραγουδάνε γιγαντιαία κεφάλια και γιγαντιαία όργανα μπροστά σου. Εξαιρετικές χροιές και τονικότητα απόλυτα φυσικά αλλά πολύ μεγάλα για να είναι αληθινά. Στο κάτω κάτω είναι η απόλαυση και όχι η αληθοφάνεια, και αυτό το σύστημα ήταν απολαυστικότατο.
Melody's Vision με Nagra, Dcs, Wilson. Τα Watt Pupies είναι πολύ εντυπωσιακά ηχεία και έδειξαν τις ικανότητες τους να γεμίζουν τον μεγάλο χώρο, να έχουν δυναμικά και σωστές χροιές, αλλά... πολύ ανοιχτή τοποθέτηση για το δωμάτιο είχε σαν αποτέλεσμα να μην έχουν σωστή εικόνα και σκηνή. Οι ψηλές έντονες και ολίγον μεταλλικές, με εναλλαγή των πηγών και απο μπομπίνα Nagra σωζόταν η κατάσταση αλλά και πάλι χανόταν ο αέρας, ενώ αυξανόταν η φυσικότητα. Δεν με εντυπωσίασαν για 60000 περίπου ηχεία (δεν γνωρίζω ακριβώς την λιανική ίσως λίγο πιο κάτω), Πιστεύω ότι είναι πολύ καλά ηχεία αλλά έχω ενδοιασμούς για τα tweeter και για τις υψηλές τους.
Pilium και Magico, δυστυχώς πολύ μεγάλες στάθμες. Δεν μπόρεσε το στήσιμο να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των ενισχυτικών και του dac. Εκτός από τις υψηλές στάθμες και το δωμάτιο, έπαιξαν τον ρόλο να υπάρχει μια έλλειψη συνοχής στο ακουστικό αποτέλεσμα και μια θολότητα η οποία δεν μπορώ να ξέρω από που προκύπτει. Βασικά έπαιζε λάθος με συχνότητες να αλληλοκαλύπτονται. Κρίμα διότι ο Pilium είναι σοβαρός Έλληνας κατασκευαστής με μεγάλη απήχηση ειδικά στο εξωτερικό.
Audio Soul Ultra με ATC και Gryphon. Επίσης πολύ υψηλές στάθμες. Το Atc Sub βάραγε αλύπητα με την ηλεκτρονική μουσική που έπαιζαν. Πιστεύω ότι Sub μαζί με τα 100ρια είναι ολίγον υπερβολή αλλά δεν πειράζει για εντυπωσιασμό στην έκθεση. Οι στάθμες όμως αφαιρούν από την ακρόαση κάθε άλλη παράμετρο εκτός από τον εντυπωσιασμό της πίεσης του αέρα του δωματίου, πράγμα για μένα λάθος. Εν πάση περίπτωση ATC σταθερή αξία πάντοτε.
Ο Ορφέας κατέβηκε σαν σούπερ μάρκετ φέτος με ενδιαφέροντα προϊόντα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσες να βγάλεις άκρη, εδώ όταν τουλάχιστον πέρασα, οι στάθμες ήταν πολύ χαμηλές στα θηριώδη Tannoy, συνοδευτικά darTZeel, VTL, TechDAS, Triplanar κλπ.
Όλα παρατεταμένα στατικά, τα ακουστικά λειτουργούσαν αλλά που να βγάλεις άκρη.
Videorythmos, με τα Magnepan 1.7i και συνοδευτικά Electocomaniet. Αν ΚΑΙ σε αυτό το δωμάτιο οχλαγωγία, και ο υπεύθυνος να δείχνει ότι βαριέται, και θα ήταν προτιμότερο να κοιμόταν σπίτι του, επίσης και η συνηθισμένη άρνηση να παίξει το οτιδήποτε άλλο από αυτό που έχει η playlist του, καταφέραμε να έχουμε μια θετική εντύπωση από τα Magnepan που απέδιδαν πολύ ωραία τις μουσικές που είχαν επιλέξει. Ένα σύστημα αρκετά λογικό από άποψη τιμής και βολικό σε μέτριο έως μεγάλο σαλόνι ειδικά και για κάποιον που δεν το πολύψιρίζει. (ο Pankon κοιτάει να δει εάν υπάρχει μικροσκοπική ορχήστρα πίσω από το ηχείο)
LAB12, ένα εντυπωσιακό σύστημα με Suono μονομπλοκ και Avantgarde Duo XD. Χωρίς να έχω ακούσει όλα τα δωμάτια της έκθεσης θα του έδινα το best of show αν δεν ήταν η εκτός φυσικότητας σκηνή την οποία δημιουργούσαν τα Avantgarde. Πολύ μεγάλα όργανα πολύ μεγάλα στόματα κάτι σαν να τραγουδάνε γιγαντιαία κεφάλια και γιγαντιαία όργανα μπροστά σου. Εξαιρετικές χροιές και τονικότητα απόλυτα φυσικά αλλά πολύ μεγάλα για να είναι αληθινά. Στο κάτω κάτω είναι η απόλαυση και όχι η αληθοφάνεια, και αυτό το σύστημα ήταν απολαυστικότατο.
Melody's Vision με Nagra, Dcs, Wilson. Τα Watt Pupies είναι πολύ εντυπωσιακά ηχεία και έδειξαν τις ικανότητες τους να γεμίζουν τον μεγάλο χώρο, να έχουν δυναμικά και σωστές χροιές, αλλά... πολύ ανοιχτή τοποθέτηση για το δωμάτιο είχε σαν αποτέλεσμα να μην έχουν σωστή εικόνα και σκηνή. Οι ψηλές έντονες και ολίγον μεταλλικές, με εναλλαγή των πηγών και απο μπομπίνα Nagra σωζόταν η κατάσταση αλλά και πάλι χανόταν ο αέρας, ενώ αυξανόταν η φυσικότητα. Δεν με εντυπωσίασαν για 60000 περίπου ηχεία (δεν γνωρίζω ακριβώς την λιανική ίσως λίγο πιο κάτω), Πιστεύω ότι είναι πολύ καλά ηχεία αλλά έχω ενδοιασμούς για τα tweeter και για τις υψηλές τους.
Pilium και Magico, δυστυχώς πολύ μεγάλες στάθμες. Δεν μπόρεσε το στήσιμο να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των ενισχυτικών και του dac. Εκτός από τις υψηλές στάθμες και το δωμάτιο, έπαιξαν τον ρόλο να υπάρχει μια έλλειψη συνοχής στο ακουστικό αποτέλεσμα και μια θολότητα η οποία δεν μπορώ να ξέρω από που προκύπτει. Βασικά έπαιζε λάθος με συχνότητες να αλληλοκαλύπτονται. Κρίμα διότι ο Pilium είναι σοβαρός Έλληνας κατασκευαστής με μεγάλη απήχηση ειδικά στο εξωτερικό.
Audio Soul Ultra με ATC και Gryphon. Επίσης πολύ υψηλές στάθμες. Το Atc Sub βάραγε αλύπητα με την ηλεκτρονική μουσική που έπαιζαν. Πιστεύω ότι Sub μαζί με τα 100ρια είναι ολίγον υπερβολή αλλά δεν πειράζει για εντυπωσιασμό στην έκθεση. Οι στάθμες όμως αφαιρούν από την ακρόαση κάθε άλλη παράμετρο εκτός από τον εντυπωσιασμό της πίεσης του αέρα του δωματίου, πράγμα για μένα λάθος. Εν πάση περίπτωση ATC σταθερή αξία πάντοτε.
Χρήστος
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
Chris1967 wrote:Ελληνικά ηχεία ανοικτής μπάφλας, Anti-MATTER με συνοδευτικά από την Ypsilon.
"Anti-MATTER" , μια προσπάθεια του Φάνη Λαγκαδινού της Ypsilon.
http://www.matter-oe.com/index.html#about
Κώστας
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
kostas6a3 wrote:Chris1967 wrote:Ελληνικά ηχεία ανοικτής μπάφλας, Anti-MATTER με συνοδευτικά από την Ypsilon.
"Anti-MATTER" , μια προσπάθεια του Φάνη Λαγκαδινού της Ypsilon.
http://www.matter-oe.com/index.html#about
Ενδιαφέρον. Κινεζικές και Μαλαισιανες μονάδες με ανοιχτή μπαφλα σε τιμη ...
Παναγιώτης
Re: Ήχος Εικόνα Show 2024
Οποιος δεν ακουσε τα Gryphon EOS2 εχασε. Το κακο ειναι οτι ολοι εστιαζαν στα atc με το sub οταν βαρουσε σε επιπεδα κλαμπ.
Η εκπληξη ηρθε απο το τελευταιο δωματιο της TRF ενα ελληνα κατασκευαστη με μικρα ηχεια βασης επαιζαν αψογα ιδιως αν υπολογισει κανεις το κοστος τους στα 450€.
Η εκπληξη ηρθε απο το τελευταιο δωματιο της TRF ενα ελληνα κατασκευαστη με μικρα ηχεια βασης επαιζαν αψογα ιδιως αν υπολογισει κανεις το κοστος τους στα 450€.