Ενεργός ή Παθητικός Προενισχυτής;
Posted: Sat Jan 15, 2022 5:59 pm
Αφορμή γι' αυτό το νήμα οι ακροάσεις - συγκρίσεις που έγιναν από μένα και τον Χρήστο (Chris 1967) με το δικό μου παλιάς κοπής προενισχυτή Pass Labs X2.5, τον Hattor Passive Pre BIG που εγενικά μας παραχώρησε ο Παναγιώτης (pankon) και σε ρόλο προενισχυτή τον Schiit Mjolnir του Χρήστου.
Σε όλες τις ακροάσεις ο Hattor είχε πολύ καλύτερη τοποθέτηση των οργάνων - φωνών, εξαιρετική ευκρίνεια και το σώμα (μειονέκτημα κατά πολλούς των παθητικών) ελάχιστα έως καθόλου μας έλλειψε. Το μπάσο πιο σφιχτό και πιο σωστά, μεσαίες και υψηλές διαυγείς χωρίς να κουράσουν σε καμιά περίπτωση.
Ο Pass Labs ίσως να γέμιζε λίγο περισσότερο το χώρο αλλά όλα ήταν πιο θολά, πιο μπερδεμένα ίσως με κάποια μικρή ασάφεια του χώρου και λιγότερο εστιασμένα. Αξιοπρεπής με σωστό ήχο αλλά θα τον έβαζα κάτω από το Hattor.
Τέλος ο Mjolnir κοντά στον Pass αλλά ...... Εξάλλου δεν είναι αυτή η δουλειά του.
Εδώ να δώσω ένα παράδειγμα, ακούγοντας το No Moon At All της Diana Krall από το Turn Up The Quiet σε DSD128. Με Hattor όλα ήταν στη σωστή θέση και με το σωστό όγκο. Και όπως είπε ο Χρήστος με το Hattor άκουγες την Krall στο κέντρο και με τον Pass "ένα μεγάλο στόμα".
Εδώ να πω ότι οι οποίες απόψεις - αναφορές είναι καθαρά προσωπικές και αφορούν συγκρίσεις με "γήινους" προενισχυτές και όχι προενισχυτές που κοστίζουν ένα μέσο αυτοκίνητο.
Όχι πως δεν υπάρχουν και στους παθητικούς υλοποιήσεις TVC, που ξεπερνούν τα 10Κ όπως οι παθητικοί της Bespoke Audio (https://www.thebespokeaudiocompany.com) ή πιο κάτω (3-6Κ) της Music First (https://www.mfaudio.co.uk)
ΥΓ1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιώτη (pankon) που μου έδωσε - εμπιστεύτηκε τον Hattor.
ΥΓ2. Θα ήθελα να είχαμε και τον Mark Levinson 380S του Χρήστου. Ίσως μια άλλη φορά.
ΥΓ3. Άγγελε ακόμα σε περιμένω ........
Σε όλες τις ακροάσεις ο Hattor είχε πολύ καλύτερη τοποθέτηση των οργάνων - φωνών, εξαιρετική ευκρίνεια και το σώμα (μειονέκτημα κατά πολλούς των παθητικών) ελάχιστα έως καθόλου μας έλλειψε. Το μπάσο πιο σφιχτό και πιο σωστά, μεσαίες και υψηλές διαυγείς χωρίς να κουράσουν σε καμιά περίπτωση.
Ο Pass Labs ίσως να γέμιζε λίγο περισσότερο το χώρο αλλά όλα ήταν πιο θολά, πιο μπερδεμένα ίσως με κάποια μικρή ασάφεια του χώρου και λιγότερο εστιασμένα. Αξιοπρεπής με σωστό ήχο αλλά θα τον έβαζα κάτω από το Hattor.
Τέλος ο Mjolnir κοντά στον Pass αλλά ...... Εξάλλου δεν είναι αυτή η δουλειά του.
Εδώ να δώσω ένα παράδειγμα, ακούγοντας το No Moon At All της Diana Krall από το Turn Up The Quiet σε DSD128. Με Hattor όλα ήταν στη σωστή θέση και με το σωστό όγκο. Και όπως είπε ο Χρήστος με το Hattor άκουγες την Krall στο κέντρο και με τον Pass "ένα μεγάλο στόμα".
Εδώ να πω ότι οι οποίες απόψεις - αναφορές είναι καθαρά προσωπικές και αφορούν συγκρίσεις με "γήινους" προενισχυτές και όχι προενισχυτές που κοστίζουν ένα μέσο αυτοκίνητο.
Όχι πως δεν υπάρχουν και στους παθητικούς υλοποιήσεις TVC, που ξεπερνούν τα 10Κ όπως οι παθητικοί της Bespoke Audio (https://www.thebespokeaudiocompany.com) ή πιο κάτω (3-6Κ) της Music First (https://www.mfaudio.co.uk)
ΥΓ1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιώτη (pankon) που μου έδωσε - εμπιστεύτηκε τον Hattor.
ΥΓ2. Θα ήθελα να είχαμε και τον Mark Levinson 380S του Χρήστου. Ίσως μια άλλη φορά.
ΥΓ3. Άγγελε ακόμα σε περιμένω ........