Με τι ενισχυτή θα οδηγούσατε τα b&w 803 series2 Matrix
Posted: Thu Aug 25, 2016 9:13 am
Καλημερα στα μέλη του φορουμ!
Αυτο ειναι το 1ο μου post σαν νεο μελος, και θα ήθελα την γνώμη σας.
Εχω ενα ζευγαρι b&w 803 series2 matrix, και θελω να βρω μια λυση οσον αφορα τα ενισχυτικα. Δυστυχως το badget μου δεν νομιζω οτι θα μπορεσει να αναδειξει το ηχειο με αυτο που θα καταφερω να παρω μιας και δεν θα μπορουσα να ξεπερασω τα 2000-2500 ευρω.
Ειμαι φαν του ζεστου, γλυκου ηχου και καθε προταση/ιδεα θα βοηθουσε πολυ.
Αυτο ειναι το 1ο μου post σαν νεο μελος, και θα ήθελα την γνώμη σας.
Εχω ενα ζευγαρι b&w 803 series2 matrix, και θελω να βρω μια λυση οσον αφορα τα ενισχυτικα. Δυστυχως το badget μου δεν νομιζω οτι θα μπορεσει να αναδειξει το ηχειο με αυτο που θα καταφερω να παρω μιας και δεν θα μπορουσα να ξεπερασω τα 2000-2500 ευρω.
Ειμαι φαν του ζεστου, γλυκου ηχου και καθε προταση/ιδεα θα βοηθουσε πολυ.
![beer [beer]](./images/smilies/drinkingcheers.gif)