Τελεστικοί Ενισχυτές / Operational Amplifiers (Op- amps) και η αναβάθμιση τους (Op-amp rolling)
Posted: Fri May 01, 2026 10:57 am
Τα πάντα όσα γνωρίζουμε για τελεστικούς εδώ!!
Με αφορμή αρκετές συζητήσεις που είχα με τον Πάνο τις τελευταίες μέρες για την επιλογή του βέλτιστου τελεστικού τόσο για τα ASR Basis Phono όσο και για το στάδιο εξόδου της Lampucera που κατασκευάζει/αναβαθμίζει.
Η δική μου εμπειρία με αλλαγές τελεστικών στην αναζήτηση καλύτερου ήχου (ή να το πω ήχου που μου αρέσει καλύτερα) από κάποιο μηχάνημα ήταν πολύ νωρίς με έναν ενισχυτή/dac ακουστικών Aune
Αυτός πρέπει να είναι ένα από από τα πρώτα εμπορικά προιοντα της Aune πίσω στο 2008-2009.
Εκεί λοιπόν ψάχνοντας στα ξένα forums βρήκα πληροφορίες για τον συγκεκριμένο αλλά και για το πόσο βελτιώνεται με την προσθήκη γραμμικού τροφοδοτικού αλλά και αλλαγή του ενός διπλού τελεστικού που είχε.
Έτσι ξεκίνησαν όλα.
Στην συνέχεια θα πούμε γενικά περί τελεστικών και θα προσθέσουμε όλοι τις εμπειρίες μας.
Με αφορμή αρκετές συζητήσεις που είχα με τον Πάνο τις τελευταίες μέρες για την επιλογή του βέλτιστου τελεστικού τόσο για τα ASR Basis Phono όσο και για το στάδιο εξόδου της Lampucera που κατασκευάζει/αναβαθμίζει.
Η δική μου εμπειρία με αλλαγές τελεστικών στην αναζήτηση καλύτερου ήχου (ή να το πω ήχου που μου αρέσει καλύτερα) από κάποιο μηχάνημα ήταν πολύ νωρίς με έναν ενισχυτή/dac ακουστικών Aune
Αυτός πρέπει να είναι ένα από από τα πρώτα εμπορικά προιοντα της Aune πίσω στο 2008-2009.
Εκεί λοιπόν ψάχνοντας στα ξένα forums βρήκα πληροφορίες για τον συγκεκριμένο αλλά και για το πόσο βελτιώνεται με την προσθήκη γραμμικού τροφοδοτικού αλλά και αλλαγή του ενός διπλού τελεστικού που είχε.
Έτσι ξεκίνησαν όλα.
Στην συνέχεια θα πούμε γενικά περί τελεστικών και θα προσθέσουμε όλοι τις εμπειρίες μας.