Προβληματισμοί της καραντίνας
Posted: Mon Mar 30, 2020 6:30 pm
Έχοντας άπειρο χρόνο για σκότωμα άρχισα να "ψειρίζω τη μαϊμού". Διαπίστωσα λοιπόν ότι ακούγοντας με ακουσικά, τα πρίμα είναι μια ιδέα πιο διακριτά απ` όταν ακούω από τα ηχεία. Η ακρόαση με τα ακουστικά γίνεται μέσω της τυπικής εξόδου για ακουστικά του προενισχυτή και όχι μέσω κάποιου ξεχωριστού ενισχυτή ακουστικών. Η αλυσίδα λοιπόν μετά τον ενισχυτή είναι interconnect μεταξύ προ και τελικού, τελικός, καλώδια ηχείων, ηχεία.
Τα δεδομένα του "προβλήματος" είναι τα ακόλουθα :
α) Κυβικός χώρος 3X3Χ2,80m, απόσταση ηχείων 1,65m κέντρο με κέντρο και 2m απόσταση ηχείων από θέση ακρόασης.
β) Interconnect Audience Au 24 μεταξύ προ και τελικού
γ) Τελικός Rogue Audio Atlas (4XKT77, 2X12AU7, 2X12AX7)
δ) Καλώδιο ηχείων Audience Au 24
ε) Ηχεία βάσης κλειστού τύπου Merlin TSM mme, σε βάσεις τρίποδα της Exelixis
Μερικά επιπρόσθετα στοιχεία :
α) Ο τελικός είναι το ταίρι του προενισχυτή της Rogue Audio (Metis)
β) Αλλάζοντας interconnect μεταξύ προ και τελικού δεν υπήρξε κάποια διαφορά στην διακριτότητα των πρίμων
γ) Τα καλώδια των ηχείων ήταν πρόταση του ίδιου του κατασκευαστή των ηχείων
δ) Η διαφορά μεταξύ ακουστικών και ηχείων γίνεται αντιληπτή σε κομμάτια όπως π.χ. το Sultans of swing όπου το μέτρημα στο πιατίνι είναι πιο πίσω σε επίπεδο έντασης. Στο Take five που το μέτρημα στο πιατίνι είναι κυρίαχο, δεν μπορείς να διακρίνεις διαφορές.
ε) Το toe in των ηχείων έχει γίνει με ειδικό εργαλείο που υπήρχε στη συσκευασία των ηχείων.
Όλες οι ιδέες ευπρόσδεκτες
Τα δεδομένα του "προβλήματος" είναι τα ακόλουθα :
α) Κυβικός χώρος 3X3Χ2,80m, απόσταση ηχείων 1,65m κέντρο με κέντρο και 2m απόσταση ηχείων από θέση ακρόασης.
β) Interconnect Audience Au 24 μεταξύ προ και τελικού
γ) Τελικός Rogue Audio Atlas (4XKT77, 2X12AU7, 2X12AX7)
δ) Καλώδιο ηχείων Audience Au 24
ε) Ηχεία βάσης κλειστού τύπου Merlin TSM mme, σε βάσεις τρίποδα της Exelixis
Μερικά επιπρόσθετα στοιχεία :
α) Ο τελικός είναι το ταίρι του προενισχυτή της Rogue Audio (Metis)
β) Αλλάζοντας interconnect μεταξύ προ και τελικού δεν υπήρξε κάποια διαφορά στην διακριτότητα των πρίμων
γ) Τα καλώδια των ηχείων ήταν πρόταση του ίδιου του κατασκευαστή των ηχείων
δ) Η διαφορά μεταξύ ακουστικών και ηχείων γίνεται αντιληπτή σε κομμάτια όπως π.χ. το Sultans of swing όπου το μέτρημα στο πιατίνι είναι πιο πίσω σε επίπεδο έντασης. Στο Take five που το μέτρημα στο πιατίνι είναι κυρίαχο, δεν μπορείς να διακρίνεις διαφορές.
ε) Το toe in των ηχείων έχει γίνει με ειδικό εργαλείο που υπήρχε στη συσκευασία των ηχείων.
Όλες οι ιδέες ευπρόσδεκτες