pankon wrote:Chris1967 wrote:Οι συγκρίσεις πλατό είναι πολύ δύσκολες διότι χρειάζεται να βρίσκονται στον ίδιο χώρο στο ίδιο ηχοσύστημα με τους ίδιους βραχίονες και ίδιες κεφαλές, πράγμα που όπως καταλαβαίνεις είναι πάρα πολύ δύσκολο.
Ναι, έχεις δίκιο, Χρήστο. Θα ήταν μια καλή ευκαιρία για μια ακρόαση των δυο πικάπ στο ίδιο σύστημα, έστω και με διαφορετικούς βραχίονες και κεφαλέςChris1967 wrote:... Η κύρια διαφορά είναι στο focus, έκταση ταχύτητα και έλεγχος στα χαμηλά.
Όλα αυτά βέβαια με ένα ποτήρι νερό τα καταπίνει κανείς, διότι διαφορετικές κεφαλές και βραχίονες και διαφορετικές βάσεις έδρασης, χωρίς να αναφερθώ στο ηχοσύστημα.
Οι συγκρίσεις πικαπ και ειδικα των συγκεκριμένων ειναι δυσκολες και μαλλον ανούσιες. Το πρωτο μεγαλο προβλημα ειναι το βαρος καθως ξεπερνουν τα 30 κιλα χωρις τις βασεις τους. Το δικο μου με την σχετικη βαση και το κυκλωμα ελεγχου ειναι πανω απο 100 κιλα..
Δευτερο μεγαλο θεμα ειναι ο κινδυνος να γινει ζημια κατα την μεταφορα. Απο γρατζουνιες μεχρι χτυπηματα, ζημιες σε βραχιονες κτλ. Για να λυθει το πικαπ πρεπει να φυγουν καλωδια, βραχιονες, κεφαλες, πλατο, να ακινητοποιηθουν οι μηχανισμοι κτλ.
Τριτο θεμα ειναι τα συνοδα. Για να βγάλεις καποιο συμπέρασμα πρεπει να εχεις ιδια κεφαλη και βραχίονα, ακομα και ιδιο πλινθο και καθως ο Χρηστος και εγω εχουμε κανει παραπλήσια αλλα οχι ιδια σχεδια (εγω το εχω μαγειρεψει λιγο απο κατω, κατι που δεν φαινεται) η σύγκριση χανει το νόημα της.