Ενδιαφερον πρωινό σήμερα, με τον Geopolitis ακούσαμε τρία διαφορετικά interconnects xlr στο σύστημα μου.
Υπόψιν ότι λόγω του γεγονότος ότι παίζω χωρίς προενισχυτή το xlr interconnect είναι το μόνο i/c του συστήματος !!!
Τα τρία καλώδια ήταν
- Transparent XL reference
- Synergistic Research CTS Element
- Argento Flow Master Reference (FMR)
Τα έχω κρατήσει για όλο το Σαββατοκύριακο και θα ραπορτάρω εντυπώσεις !
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
[vs series] XLR Interconnects
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 645
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 645
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Re: [vs series] XLR Interconnects
Transparent Reference XL
Synergistic Research CTS Element
Argento Flow Master Reference
Synergistic Research CTS Element
Argento Flow Master Reference
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 645
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Transparent Reference XL
Ξεκινάμε από τα Transparent Reference XL τα οποία είναι τα καλώδια με τα οποία παίζει το σύστημα τα τελευταία δύο χρόνια. Τα συγκεκριμένα είναι τα μεσαία της δεύτερης από τη κορυφή σειράς της Transparent (Opus η κορυφαία με μάλλον εξωφρενικές τιμές) της προηγούμενης γενιάς με τιμή καταλόγου τότε κοντά στα 9.000 usd
Η Transparent χρησιμοποιεί στις μεγάλες της σειρές τα Networks τα οποία κατά την ίδια περιέχουν κυκλώματα που καταστέλλουν τον θόρυβο και αφήνουν περισσότερες λεπτομέρειες να αναδυθούν. Επίσης μέσω των networks μπορεί να προσαρμόζει τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του καλωδίου σε σχέση με το μήκος του.
.
Ο ήχος με τα Transparent χαρακτηρίζεται από αρκετά μεγάλη λεπτομέρεια, μεγάλο soundstage κυρίως σε πλάτος με σαφή τοποθέτηση των οργάνων. Σε τοποθετεί κοντά στη σκηνή, η μουσική ξεφεύγει από τα ηχεία και δεν γίνεται επιθετικό ποτέ, παρότι έχει πολύ καλά δυναμικά .
Μειονεκτήματά του, το ελαφρά περιορισμένο βάθος στο soundstage, το λίγο έντονο χαμηλό (δεν είμαι fun του πολύ χαμηλού..) όπως επίσης και οι μικροδυναμικες αντιθέσεις που εμφανίζονται ελαφρά συμπιεσμένες
Η Transparent χρησιμοποιεί στις μεγάλες της σειρές τα Networks τα οποία κατά την ίδια περιέχουν κυκλώματα που καταστέλλουν τον θόρυβο και αφήνουν περισσότερες λεπτομέρειες να αναδυθούν. Επίσης μέσω των networks μπορεί να προσαρμόζει τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του καλωδίου σε σχέση με το μήκος του.
.
Ο ήχος με τα Transparent χαρακτηρίζεται από αρκετά μεγάλη λεπτομέρεια, μεγάλο soundstage κυρίως σε πλάτος με σαφή τοποθέτηση των οργάνων. Σε τοποθετεί κοντά στη σκηνή, η μουσική ξεφεύγει από τα ηχεία και δεν γίνεται επιθετικό ποτέ, παρότι έχει πολύ καλά δυναμικά .
Μειονεκτήματά του, το ελαφρά περιορισμένο βάθος στο soundstage, το λίγο έντονο χαμηλό (δεν είμαι fun του πολύ χαμηλού..) όπως επίσης και οι μικροδυναμικες αντιθέσεις που εμφανίζονται ελαφρά συμπιεσμένες
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 645
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Synergistic Research Element CTS
Το Synergistic Element CTS έχει πάρει το όνομα του από τα τρία στοιχεία που περιέχουν οι τρεις διαφορετικοί αγωγοί Χαλκός (Copper), Ασήμι (Silver) και Βολφράμιο (Tungsten) ένα υλικό, το τελευταίο που δεν το συναντάμε σε καλώδια και πρώτη η SR εφάρμοσε σε καλώδια.
Η σειρά Element είναι η δεύτερη απο την κορυφή σειρά της SR μετά την Galileo (και αυτή με πολύ υψηλές τιμές) και πρόσφατα ανανεώθηκε από την σειρά Atmosphere. Ανήκει σε αρκετά χαμηλότερη κατηγορία τιμής από τα άλλα δύο καλώδια (Transparent και Argento) με τιμή 3.700 ευρώ
Το κύριο χαρακτηριστικό των καλωδίων της SR είναι το Active Shielding Air Dielectric (το καλώδιο μπαίνει στο ρεύμα !) όπως επίσης και τα tuning bullets που αλλάζουν ελαφρά το χαρακτήρα του καλωδίου με το silver να είναι λίγο πιό ανοιχτό μεσοϋψηλά και με λίγο περισσότερη λεπτομέρεια, ενώ το gray λίγο πιό μουσικό με μεγαλύτερο soundstage.
Το καλώδιο ακούστηκε αναλυτικό, με καλό soundstage πολύ καλό σε πλάτος και ικανοποιητικό σε βάθος. Πολύ καλές μικροδυναμικές που σε βάζουν μέσα στη μουσική, σπινθηροβόλο και γρήγορο, σε φέρνει αρκετά κοντά στη σκηνή.
Από την άλλη μπορεί κάποιες στιγμές να ακουστεί λίγο λεπτό χωρίς μεγάλο όγκο και σε συγκεκριμένες συνθήκες λίγο επιθετικό (κυρίως με την silver bullet).
Η σειρά Element είναι η δεύτερη απο την κορυφή σειρά της SR μετά την Galileo (και αυτή με πολύ υψηλές τιμές) και πρόσφατα ανανεώθηκε από την σειρά Atmosphere. Ανήκει σε αρκετά χαμηλότερη κατηγορία τιμής από τα άλλα δύο καλώδια (Transparent και Argento) με τιμή 3.700 ευρώ
Το κύριο χαρακτηριστικό των καλωδίων της SR είναι το Active Shielding Air Dielectric (το καλώδιο μπαίνει στο ρεύμα !) όπως επίσης και τα tuning bullets που αλλάζουν ελαφρά το χαρακτήρα του καλωδίου με το silver να είναι λίγο πιό ανοιχτό μεσοϋψηλά και με λίγο περισσότερη λεπτομέρεια, ενώ το gray λίγο πιό μουσικό με μεγαλύτερο soundstage.
Το καλώδιο ακούστηκε αναλυτικό, με καλό soundstage πολύ καλό σε πλάτος και ικανοποιητικό σε βάθος. Πολύ καλές μικροδυναμικές που σε βάζουν μέσα στη μουσική, σπινθηροβόλο και γρήγορο, σε φέρνει αρκετά κοντά στη σκηνή.
Από την άλλη μπορεί κάποιες στιγμές να ακουστεί λίγο λεπτό χωρίς μεγάλο όγκο και σε συγκεκριμένες συνθήκες λίγο επιθετικό (κυρίως με την silver bullet).
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 645
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Argento Flow Master Reference
Το Argento Flow Master Reference είναι το κορυφαίο interconnect της Argento μέχρι στιγμής (στο Μόναχο ανακοίνωσε μία μεγαλύτερη σειρά) με τιμή καταλόγου στα 7.700 ευρώ.
Χαρακτηριστικό τους ότι κάθε φάση τρέχει μόνη της σε ξεχωριστό καλώδιο με χρήση της τεχνολογίας VDM (Vibration Damping Material) πατέντα της Argento
Χρησιμοποιεί custom made ασημένιους conductors και ξύλο
Το καλώδιο ακούστηκε με φοβερή λεπτομέρεια, πολύ μεγάλο soundstage τόσο σε πλάτος όσο και σε βάθος, πολύ καλά δυναμικά και κυρίως μικροδυναμικά που σε έβαζαν μέσα στη μουσική. Πολύ κοντρολαρισμένο και με μεγάλη λεπτομέρεια χαμηλό το καλύτερο απο τα τρία. Πολύ μουσικό και με πολύ καλή ροή της μουσικής.
Από την άλλη το αισθανόμουν λίγο laid back και ότι με τοποθετούσε λίγο πιό πίσω από τη σκηνή σε σχέση με τα άλλα δύο.
Χαρακτηριστικό τους ότι κάθε φάση τρέχει μόνη της σε ξεχωριστό καλώδιο με χρήση της τεχνολογίας VDM (Vibration Damping Material) πατέντα της Argento
Χρησιμοποιεί custom made ασημένιους conductors και ξύλο
Το καλώδιο ακούστηκε με φοβερή λεπτομέρεια, πολύ μεγάλο soundstage τόσο σε πλάτος όσο και σε βάθος, πολύ καλά δυναμικά και κυρίως μικροδυναμικά που σε έβαζαν μέσα στη μουσική. Πολύ κοντρολαρισμένο και με μεγάλη λεπτομέρεια χαμηλό το καλύτερο απο τα τρία. Πολύ μουσικό και με πολύ καλή ροή της μουσικής.
Από την άλλη το αισθανόμουν λίγο laid back και ότι με τοποθετούσε λίγο πιό πίσω από τη σκηνή σε σχέση με τα άλλα δύο.
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 645
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Re: [vs series] XLR Interconnects
Λόγω του γεγονότος ότι το σύστημα χρησιμοποιεί ένα μόνο interconnect, ήταν ενδιαφέρον το γεγονός ότι κάθε καλώδιο έδινε τη δική του "ερμηνεία" στα μουσικά κομμάτια, μετά από δύο μέρες συνεχών ακροάσεων, μπορούσα με σχετική ασφάλεια να ξεχωρίσω το καθένα.....
Ενα μόνο καλώδιο άλλαζε την οπτική των πραγμάτων.....
Ενα μόνο καλώδιο άλλαζε την οπτική των πραγμάτων.....
- Geopolitis
- Posts: 274
- Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am
Re: [vs series] XLR Interconnects
Εγώ ένα θέλω να πω. Έχω ακούσει πολλά σοβαρά καλώδια δίπλα στο Argento FMR αλλά κανένα μέχρι στιγμής δε μου έχει προκαλέσει την επιθυμία να πάρει τη θέση του στο σύστημα μου. Το θεωρώ μεταξύ όσων έχω δοκιμάσει το πιο πλήρες, ισορροπημένο και ουδέτερο καλώδιο με την μικρότερη δυνατή παρέμβαση στο σήμα. Φυσικά είμαι ανοιχτός να ακούσω οτιδήποτε θα μπορούσε να πάρει τα σκήπτρα από το συγκεκριμένο
Re: [vs series] XLR Interconnects
Τα 2 απο τα 3 καλώδια ειναι σχέδια με άποψη. Πολυ άποψη.
Το Transparent εχει ενα δίκτυο (κάπου ειχα δει φωτο, νομίζω οτι ειχε μεσα πηνίο με πυκνωτή?) και προφανώς ξεφεύγει απο την λογική της απλης μεταφοράς του σήματος καθώς επεμβαίνει αρκετά στην πληροφορία.
Το Synergystic Research μπαίνει στην πρίζα γιατι χρησιμοποιεί κάποια ενεργη θωράκιση ενω εχει τα bullets που τιουναρουν τον ηχο (μάλλον μεσω διαφορετικών χωρητικοτήτων πυκνωτών). Επιπλέον στο κράμα του εχει τουνγκστενιο (βολφραμιο) το οποιο εχει 3 φορες την ειδική αντίσταση του χαλκού, αρα το κυνήγι της ελάχιστης αντίστασης παει περίπατο.
Τo Argento ειναι το μονο παραδοσιακό καλωδιο της σύγκρισης, και μάλιστα ειναι απο μασιφ ασήμι οποτε σίγουρα θα εχει την πιο χαμηλή αντίσταση απο τα 3. Επιπλέον έχοντας τους τρεις αγωγούς σε κάποια απόσταση πρέπει να εχει και χαμηλή χωρητικότητα, οπότε θα ελεγα οτι ακολουθεί την πεπατημένη οσον αφορά τον σχεδιασμό καλωδίου.
Θα ηθελα να σταθώ στα βύσματα που χρησιμοποιούν οι 3 σχεδιαστές. Τα custom της Argento ειναι πολυ καλά (επαφες απο ασημι), η Transparent εχει δοκιμασμένης αξιας (και σχετικά χαμηλής λιανικής) Amphenol ενω η Synergystic χρησιμοποιεί τα κορυφαία για πολλούς Xhadow.
Αυτο που λείπει ειναι ενα κλασσικό, ποιοτικό χάλκινο XLR..
Το Transparent εχει ενα δίκτυο (κάπου ειχα δει φωτο, νομίζω οτι ειχε μεσα πηνίο με πυκνωτή?) και προφανώς ξεφεύγει απο την λογική της απλης μεταφοράς του σήματος καθώς επεμβαίνει αρκετά στην πληροφορία.
Το Synergystic Research μπαίνει στην πρίζα γιατι χρησιμοποιεί κάποια ενεργη θωράκιση ενω εχει τα bullets που τιουναρουν τον ηχο (μάλλον μεσω διαφορετικών χωρητικοτήτων πυκνωτών). Επιπλέον στο κράμα του εχει τουνγκστενιο (βολφραμιο) το οποιο εχει 3 φορες την ειδική αντίσταση του χαλκού, αρα το κυνήγι της ελάχιστης αντίστασης παει περίπατο.
Τo Argento ειναι το μονο παραδοσιακό καλωδιο της σύγκρισης, και μάλιστα ειναι απο μασιφ ασήμι οποτε σίγουρα θα εχει την πιο χαμηλή αντίσταση απο τα 3. Επιπλέον έχοντας τους τρεις αγωγούς σε κάποια απόσταση πρέπει να εχει και χαμηλή χωρητικότητα, οπότε θα ελεγα οτι ακολουθεί την πεπατημένη οσον αφορά τον σχεδιασμό καλωδίου.
Θα ηθελα να σταθώ στα βύσματα που χρησιμοποιούν οι 3 σχεδιαστές. Τα custom της Argento ειναι πολυ καλά (επαφες απο ασημι), η Transparent εχει δοκιμασμένης αξιας (και σχετικά χαμηλής λιανικής) Amphenol ενω η Synergystic χρησιμοποιεί τα κορυφαία για πολλούς Xhadow.
Αυτο που λείπει ειναι ενα κλασσικό, ποιοτικό χάλκινο XLR..
Παναγιώτης
- andreasecon
- Contributor
- Posts: 645
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Re: [vs series] XLR Interconnects
Σε επι μέρους κομμάτια τώρα, στην 6η Συμφωνία του Mahler υπό τον Michael Tilson Thomas, με το Argento πήραμε την πλήρη ανάπτυξη και όγκο της ορχήστρας με σαφώς τοποθετημένα τα όργανα τόσο σε πλάτος όσο και σε βάθος, οι μικροδυναμικές αντιθέσεις πριν τα μεγάλα τύμπανα και οι ελάχιστες παύσεις ήταν σαφείς και σε έβαζαν στο πνεύμα του έργου. Η ορχήστρα ήταν λίγο πιό πίσω από οτι με τα άλλα δύο καλώδια.
Με τα SR η ορχήστρα μίκρυνε σε όγκο, η τοποθέτηση των οργάνων ήταν σχεδόν στο ίδιο επίπεδο και οι μικροδυναμικές αντιθέσεις φάνηκαν λίγο πιό έντονα ενώ με τα Transparent η ορχήστρα απέκτησε όγκο ξανά αλλά χάθηκαν τα μικροδυναμικά κάνοντας την ακρόαση του έργου ελαφρά πιό αδιάφορη.
Στο κλασσικό Good Morning Heartache ερμηνευμένο από την Ella Fitzgerald (Clap Hands here comes Charlie ! σε αρχείο ανάλυσης 24/192) πάλι τα Argento έδειξαν όλες τις αρετές της ηχογράφησης και της εποχής με τα πιατίνια να αιωρούνται και το πιάνο να βγαίνει έξω από τα ηχεία, η δε Ella ήταν σχεδόν μπροστά μας......
Με τα SR το πιάνο μαζεύτηκε και ακουγόταν πιό απόμακρο ενώ η φωνή της Ella απέκτησε μία ελαφρά μεταλλική χροιά, ενω πάλι αναδείκτηκαν πολύ καλά οι διακυμάνσεις στη φωνή της
Με τα Transparent η φωνή μεν επανήλθε σε χροιά αλλά το πιάνο συνέχισε να είναι λίγο απόμακρο ενώ το συνολικό αποτέλεσμα ήταν λίγο πιό flat σε διακυμάνσεις.
Με τα SR η ορχήστρα μίκρυνε σε όγκο, η τοποθέτηση των οργάνων ήταν σχεδόν στο ίδιο επίπεδο και οι μικροδυναμικές αντιθέσεις φάνηκαν λίγο πιό έντονα ενώ με τα Transparent η ορχήστρα απέκτησε όγκο ξανά αλλά χάθηκαν τα μικροδυναμικά κάνοντας την ακρόαση του έργου ελαφρά πιό αδιάφορη.
Στο κλασσικό Good Morning Heartache ερμηνευμένο από την Ella Fitzgerald (Clap Hands here comes Charlie ! σε αρχείο ανάλυσης 24/192) πάλι τα Argento έδειξαν όλες τις αρετές της ηχογράφησης και της εποχής με τα πιατίνια να αιωρούνται και το πιάνο να βγαίνει έξω από τα ηχεία, η δε Ella ήταν σχεδόν μπροστά μας......
Με τα SR το πιάνο μαζεύτηκε και ακουγόταν πιό απόμακρο ενώ η φωνή της Ella απέκτησε μία ελαφρά μεταλλική χροιά, ενω πάλι αναδείκτηκαν πολύ καλά οι διακυμάνσεις στη φωνή της
Με τα Transparent η φωνή μεν επανήλθε σε χροιά αλλά το πιάνο συνέχισε να είναι λίγο απόμακρο ενώ το συνολικό αποτέλεσμα ήταν λίγο πιό flat σε διακυμάνσεις.
Re: [vs series] XLR Interconnects
Ως κάτοχος και εγώ του FMR, προσυπογράφω τις εντυπώσεις του Αντρέα, το FMR είναι όντως ένα καταπληκτικό καλώδιο. Αυτό που πάντα με εντυπωσιάζει σε αυτό το καλώδιο είναι μία αίσθηση απουσίας οποιασδήποτε συμπίεσης στα δυναμικά του μουσικού προγράμματος.
Return to “Καλώδια - Αξεσουάρ”