Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Search found 763 matches

by kostas6a3
Wed Jun 24, 2026 1:49 pm
Forum: Παρουσιάσεις συστημάτων
Topic: Το σύστημά μου.
Replies: 402
Views: 145437

Re: Το σύστημά μου.

Σας ευχαριστώ όλους !!! [wavegreen]
by kostas6a3
Wed Jun 24, 2026 1:48 pm
Forum: Παρουσιάσεις συστημάτων
Topic: Παρουσίαση του συστήματός μου
Replies: 427
Views: 191175

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Αν και τα είπαμε από κοντά, κατά την ευθυγράμμιση των πλανητών, καλές ακροάσεις.
Βλέπω να περνάς περισσότερο χρόνο στο "δεύτερο σύστημα". [beer] [thumbup] [wavegreen]
by kostas6a3
Tue Jun 23, 2026 8:37 pm
Forum: Παρουσιάσεις συστημάτων
Topic: Το σύστημά μου.
Replies: 402
Views: 145437

Re: Το σύστημά μου.

Διαφορες λιγο πολυ οπως τις φανταζομουν. Η ελαχιστα καλυτερη γραμμικοτητα του μεγαλου μοντελου βελτιωνει το χαμηλο (πιο ευδιακριτο, πιο στακατο). Το imaging ηταν παντα το δυνατο χαρακτηριστικό του Wavedream, τα οργανα κρεμονται στον χωρο σαν διακοσμητικες μπαλες σε χριστουγεννιάτικο δεντρο. Καλη αν...
by kostas6a3
Tue Jun 23, 2026 7:05 pm
Forum: Παρουσιάσεις συστημάτων
Topic: Το σύστημά μου.
Replies: 402
Views: 145437

Re: Το σύστημά μου.

Ναι σωστά θυμάσαι Πάνο.
Από το λίγο που έχω ακούσει:
Μπάσο όχι περισσότερο αλλά με καλύτερο περίγραμμα,καλύτερη άρθρωση και timing.
Δίνει νομίζω περισσότερη πληροφορία και μου ακούγεται πιο, ας πούμε, ζωντανό.
Τεράστια σκηνή με βάθος και εξαιρετική αίσθηση του χώρου.
by kostas6a3
Tue Jun 23, 2026 5:43 pm
Forum: Παρουσιάσεις συστημάτων
Topic: Το σύστημά μου.
Replies: 402
Views: 145437

Re: Το σύστημά μου.

Chris1967 wrote:Καλορίζικο και καλοάκουστο Κώστα!! Ένα από τα καλύτερα DAC του κόσμου! [blueobey] [wavegreen]

ΥΓ. Ευχαριστώ για το Wavelight!! [wavegreen]


Τι ευχαριστείς, δεν στο χάρισα εγώ πρέπει να πω ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου.
Ας μην αρχίσουμε όμως αυτά. [beer] [wavegreen]
by kostas6a3
Tue Jun 23, 2026 1:26 pm
Forum: Παρουσιάσεις συστημάτων
Topic: Το σύστημά μου.
Replies: 402
Views: 145437

Re: Το σύστημά μου.

Νέα προσθήκη στο σύστημα το Rockna Wavedream Signature XLR. Βρέθηκε σε τιμή δέλεαρ και με ταυτόχρονη χορηγία του Χρήστου (Chris1967) αφού πήρε το Wavelight άμεσα. :-D Για τον ήχο του δεν χρειάζεται να γράψω κάτι, μιας και οι πιο πολλοί εδώ τον γνωρίζετε λίγο πολύ. 8KK_1235.jpg 8KK_1222.jpg ΥΓ : Ένας...
by kostas6a3
Wed May 27, 2026 6:21 am
Forum: Ψηφιακή αναπαραγωγή
Topic: Diretta Protocol
Replies: 39
Views: 25308

Re: Diretta Protocol

Αντιγραφή από τη σελίδα του FB, Rockna Audio. https://www.facebook.com/rockna.audio Στα σχόλια αναφέρεται ότι σε λίγες μέρες θα ακολουθήσει αναβάθμιση του λογισμικού των δύο server (Wavedream Reference & Wavelight Server). Rockna meets Diretta. A new dimension of digital playback. We are proud t...
by kostas6a3
Fri Apr 24, 2026 7:29 pm
Forum: Γενική θεματολογία
Topic: Απάτες στο διαδίτκτυο!!
Replies: 5
Views: 280

Re: Απάτες στο διαδίτκτυο!!

Πληρωμή πάντα με PayPal και ΟΧΙ σαν "Friends & Family".
Δύο φορές μου έχει επιστρέψει χρήματα το PayPal.

Καλά ο τύπος είμαι και λίγο μ..... , σε τσαλακωμένο χαρτί το όνομα τυπωμένο άψογα !!! :-D
by kostas6a3
Mon Apr 20, 2026 5:29 pm
Forum: Παρουσιάσεις συστημάτων
Topic: YAHS - Παρουσίαση συστήματος
Replies: 354
Views: 146203

Re: YAHS - Παρουσίαση συστήματος

Θα συμφωνήσω με το Δημήτρη για τα ZMF. Από τότε που πήρα τα Atticus, περνάω τις περισσότερες ώρες με αυτά παρά με τα HD800 και HiFiMan HE560.

Ποία ακριβώς ZMF έχεις Δημήτρη;
by kostas6a3
Fri Apr 10, 2026 8:07 am
Forum: Ψηφιακή αναπαραγωγή
Topic: Diretta Protocol
Replies: 39
Views: 25308

Re: Diretta Protocol

Μπαίνει και η Rockna στο παιχνίδι. https://www.diretta.link/ Στιγμιότυπο-2026-04-10,-07.55.55.jpg Rockna Diretta.png Αναμένεται αναβάθμιση του software των server (Wavedream & Wavelight) τις προσεχείς εβδομάδες όπως μου απάντησε σε mail ο Nicolae. ΥΓ Οι προσεχείς εβδομάδες μπορεί να είναι και 50...

Go to advanced search



Login · Register