Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
LAB12 DAC1 SE
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1432
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: LAB12 DAC1 SE
εννοείται πως περιμένουμε και πιο αναλυτικές εντυπώσεις όταν στρώσει και "μάθεις" τον ήχο του! :)
Re: LAB12 DAC1 SE
DomieMic65 wrote:εννοείται πως περιμένουμε και πιο αναλυτικές εντυπώσεις όταν στρώσει και "μάθεις" τον ήχο του! :)
Πριν από λίγο συμπληρώσαμε τις 24 ώρες στρωσίματος και συνεχίζουμε. Αναρωτιέμαι πόσο ψηλά μπορούμε να φτάσουμε, αλλά το ηθικό είναι αρκετά ανεβασμένο ήδη από την πρώτη ακρόαση χθες το βράδυ.
Re: LAB12 DAC1 SE
OK, έχουμε και λέμε... Ella and Louis, again!
Το συγκεκριμένο CD το έχω ακούσει κυριολεκτικά εκατοντάδες φορές.
Για πρώτη φορά όμως άκουσα την Ella και τον Louis ξεχωριστά, χωρίς να "πατάει" ο ένας πάνω στον άλλο, παρόλο που στη σκηνή είναι προφανώς πολύ κοντά. Ενδιαφέρον, πολύ ενδιαφέρον! (εντυπωσιακό θα έλεγα...)
![dance [dance]](./images/smilies/dance.gif)
Το συγκεκριμένο CD το έχω ακούσει κυριολεκτικά εκατοντάδες φορές.
Για πρώτη φορά όμως άκουσα την Ella και τον Louis ξεχωριστά, χωρίς να "πατάει" ο ένας πάνω στον άλλο, παρόλο που στη σκηνή είναι προφανώς πολύ κοντά. Ενδιαφέρον, πολύ ενδιαφέρον! (εντυπωσιακό θα έλεγα...)
![dance [dance]](./images/smilies/dance.gif)
Re: LAB12 DAC1 SE
Έχω ήδη ξεπεράσει τις 200 ώρες στρωσίματος. Από Τρίτη (που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα έχουν επιστρέψει και οι ενισχυτές μετά από μια περιποίηση αναβάθμισης) θα μπορέσουμε να αρχίσουμε και το παιχνίδι. Βάλε-βγάλε, βάλε-βγάλε στο DAC. Για να δούμε ποια λάμπα θα είναι η "καλύτερη"...
Re: LAB12 DAC1 SE
Dr Pan K wrote:Φανταστική φωτογραφία, θα την βάλουμε εξώφυλλο κάποια στιγμή.
Re: LAB12 DAC1 SE
pankon wrote:Έχω ήδη ξεπεράσει τις 200 ώρες στρωσίματος. Από Τρίτη (που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα έχουν επιστρέψει και οι ενισχυτές μετά από μια περιποίηση αναβάθμισης) θα μπορέσουμε να αρχίσουμε και το παιχνίδι. Βάλε-βγάλε, βάλε-βγάλε στο DAC. Για να δούμε ποια λάμπα θα είναι η "καλύτερη"...
Με τα χρώματα τις διάλεξες Παναγιώτη;;
Άγγελος
Re: LAB12 DAC1 SE
Ναι, με τα ηχο-χρώματα διάλεξα, Άγγελε. Θα κανονίσουμε ακρόαση με την πρώτη ευκαιρία μετά το Πάσχα...
Re: LAB12 DAC1 SE
Game on...!
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”