Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Ed Meitner on external clocks

savakntr
Posts: 6
Joined: Sat Feb 17, 2018 9:02 am

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #11 by savakntr » Sat Mar 02, 2019 4:05 pm

Dr Pan,

Όταν θα έχεις ακούσει σοβαρό σύστημα και θα εχεις τέτοια εμπειρία με χαρά θα σε ακούσω .
Για να μην αρπαχτείς και με χαρακτηρίσεις νεαρό και τρολ (γνωρίζω τη τακτική αυτή ώστε να εξωθηθεί ο χρήστης σε απάντηση και να διαγραφεί ) να σου πω ότι έχεις ακόμα δρόμο.
Πριν περίπου ένα μήνα που έψαχνα για να αναβάθμισω τον προενυσχητη μου είχα πάει μα φίλο να ακούσουμε το σύστημα που άκουσες πριν λίγο καιρό και ενθουσιάστηκες.
Ο Κωστης μας άνοιξε Κυριακή πρωί γιατί με γνωρίζει και ήξερε ότι κοιτούσα να ανεβάσω το σύστημα μου στα 100κ (το οποίο τελικά έκανα με εξοπλισμό άλλης εταιρείας). Μας έβαλε reel to reel , digital, βυνίλιο , αλλά δυστυχώς αυτό που εσένα ενθουσίασε δεν κατάφερε σε κανένα σημείο να μας συγκινήσει. Το σύστημα του φίλου μου είναι Gryphon me Vienna Acoustics και το δικό μου τότε ήταν Pass Labs Class A
savakntr
Posts: 6
Joined: Sat Feb 17, 2018 9:02 am

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #12 by savakntr » Sat Mar 02, 2019 4:07 pm

Όσο για τις σκοπιές τις τελείωσα πριν περίπου 23 χρόνια
savakntr
Posts: 6
Joined: Sat Feb 17, 2018 9:02 am

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #13 by savakntr » Sat Mar 02, 2019 4:27 pm

Αν και πάλι έχεις αμφιβολία μπορείς να ρωτήσεις τον Richard Mak το ποιος ακριβώς είμαι και αν σε διαβάζω στις σκοπιές
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #14 by Dr Pan K » Sat Mar 02, 2019 6:01 pm

Το αν έχεις σύστημα των 1000 ευρώ ή του εκατομμυρίου μας είναι παντελώς αδιάφορο όταν γράφεις σαν εικοσάχρονο τρόλ. Επίσης, γιατί προφανώς έχεις πρόβλημα με την κατανόηση της γλώσσας, δεν χρειάζεται να με ακούσεις σε κάτι γιατί δεν έγραψα την εμπειρία μου αλλά ανέφερα την στρατηγική 2 εταιριών που συνάδει με αυτήν του Meitner.

Κατά τ άλλα μόνο off topic Μας έκανες να γελάσουμε και σε ευχαριστούμε για αυτό.
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2158
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #15 by Chris1967 » Sun Mar 03, 2019 9:27 am

Μάλλον έχεις μπερδευτεί με άλλα φόρα και άλλες νοοτροπίες φίλε savakntr, και έχεις και πρόβλημα συμπεριφοράς απότι καταλαβαίνουμε όλοι εδώ.

Πετώντας ονόματα και συστήματα, για να δώσεις κύρος στα λεγόμενα σου και στο άτομο σου, αφού πρώτα έχεις ειρωνευτεί, δεν σε βοηθάει καθόλου να ξέρεις.

Στην συζήτηση αυτή δεν διαπίστωσα πουθενά ο Πάνος να έχει τοποθετηθεί λάθος ή να υποστήριξε κάτι αντίθετο με την λογική κάποιων σχεδιαστών ή εταιριών.

Προφανώς ήθελες να μας δείξεις ότι είσαι έμπειρος χαιεντάς και ξέρεις τι σου γίνεται, αλλά δεν είναι λογικός αυτός ο τρόπος που διάλεξες για να δώσεις κύρος στα λεγόμενα σου και στον εαυτό σου.

Τώρα για το αν έχει ακούσει ο Πάνος και οι υπόλοιποι εδώ μέσα συστήματα και συστήματα, μπορεί εσύ να μην το ξέρεις ή να μην το καταλαβαίνεις αλλά εμείς κάτι σκαμπάζουμε. Πολλοί συνδυασμοί μεγάλων ονομάτων και ακριβών μηχανημάτων σε λάθους χώρους μπορεί να παίζουν και χάλια, δεν εντυπωσιαζόμαστε από το να αραδιάζεις μηχανήματα και αγορές που έχεις κάνει εσύ ή κανένας άλλος.

Δεν θα διαγραφεί τίποτε. Έχεις την ευκαιρία να γράφεις ότι θες και σε απασχολεί, ελπίζω βέβαια να έχεις καταλάβει τι δεν σε βοηθά στην διατύπωση των θέσεων σου.
Χρήστος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2076
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #16 by angpsi » Sun Mar 03, 2019 11:39 am

+1, όλοι φίλοι είμαστε εδώ!
Άγγελος
User avatar
Στέλιος Π.
Posts: 192
Joined: Mon Apr 18, 2016 3:45 pm

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #17 by Στέλιος Π. » Mon Mar 04, 2019 10:17 am

Dr Pan K wrote:Εγω δεν εχω αμφιβολία οτι ειναι χρησιμο γιατι κατα κανονα ενα εξωτερικό ρολοι ειναι ανωτερο του εσωτερικού. Ενας κατασκευαστής δεν μπορει να βαλει 1000 ευρω ρολοι σε DAC των 1000 ευρω, ειναι προφανες. Αυτο δεν αναιρει οτι αν το εξωτερικο ρολοι ηταν εξ αρχης μεσα στην συσκευη θα αποφεύγαμε καλωδια, θορύβους και τελικα θα επαιζε ακομα καλύτερα.


Προφανως και μια ποιοτικοτερη πηγη χρονισμου ειναι παντα βελτιωση.

Εγω αναρωτιεμαι, και δεν εχω καποιο τροπο να το διαπιστωσω, ποιο ειναι το αποδεκτο οριο που απο εκει και πανω δεν εχει καμια πλεον σημασια. Για αυτο και μιλησα για aftermarket συσκευες.

Iδανικα θα εβρισκα σωστη τη χρηση ενος εξωτερικου ρολογιου σε περιπτωσεις που εχουμε πανω απο μια συσκευη στην αλυσιδα μας.
Να ηταν δηλαδη δυνατον να μπορουσμε να συνδεσουμε το ρολοι σε ολους τους κρικους (PC/player/streamer/CD, filters (3R κλπ.), dac) ετσι ωστε να υπαρχει μια λογικη "κοινου χρονισμου"

Στην περιπτωση που εχουμε ενα ρολοι, για ενα μηχανημα (DAC) δεν ξερω ποσο θα εχει νοημα tbh.
Παντα με την προυποθεση οτι τα standards (το αποδεκτο οριο που γραφω και πιο πανω) τηρουνται.
V = dU/dq | I = dq/dt | P = dU/dt = V·I = I2·R = V2/R | V = I·R
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Ed Meitner on external clocks

Unread post #18 by Dr Pan K » Mon Mar 04, 2019 1:23 pm

Στέλιος Π. wrote:
Dr Pan K wrote:Εγω δεν εχω αμφιβολία οτι ειναι χρησιμο γιατι κατα κανονα ενα εξωτερικό ρολοι ειναι ανωτερο του εσωτερικού. Ενας κατασκευαστής δεν μπορει να βαλει 1000 ευρω ρολοι σε DAC των 1000 ευρω, ειναι προφανες. Αυτο δεν αναιρει οτι αν το εξωτερικο ρολοι ηταν εξ αρχης μεσα στην συσκευη θα αποφεύγαμε καλωδια, θορύβους και τελικα θα επαιζε ακομα καλύτερα.


Προφανως και μια ποιοτικοτερη πηγη χρονισμου ειναι παντα βελτιωση.

Εγω αναρωτιεμαι, και δεν εχω καποιο τροπο να το διαπιστωσω, ποιο ειναι το αποδεκτο οριο που απο εκει και πανω δεν εχει καμια πλεον σημασια. Για αυτο και μιλησα για aftermarket συσκευες.

Iδανικα θα εβρισκα σωστη τη χρηση ενος εξωτερικου ρολογιου σε περιπτωσεις που εχουμε πανω απο μια συσκευη στην αλυσιδα μας.
Να ηταν δηλαδη δυνατον να μπορουσμε να συνδεσουμε το ρολοι σε ολους τους κρικους (PC/player/streamer/CD, filters (3R κλπ.), dac) ετσι ωστε να υπαρχει μια λογικη "κοινου χρονισμου"

Στην περιπτωση που εχουμε ενα ρολοι, για ενα μηχανημα (DAC) δεν ξερω ποσο θα εχει νοημα tbh.
Παντα με την προυποθεση οτι τα standards (το αποδεκτο οριο που γραφω και πιο πανω) τηρουνται.


Η MSB που προσφερει 3 ρολογια για το ιδιο DAC ξεκιναει με ενα καλο, δινει ενα ακομα καλυτερο και με το αζημιωτο παντα προσφερει και ενα κορυφαίο (καπου στα 30fsec). Διαφορες ακουγονται αναμεσα στα 3 οποτε το καλο δεν δείχνει να εχει οριο.
Παναγιώτης

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register