
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
MusiChi new server
Re: MusiChi new server
Καπως απλοϊκό το σασι σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Ψωνιζουν απο τον ιδιο κινεζο που ψωνιζω εγω για τα ντιουικα. Εχουν κατι σε software/ hardware που να ξεχωρίζει?
Παναγιώτης
Re: MusiChi new server
συγνώμη ξέχασα να ποστάρω το λινκ http://avmentor.gr/reviews/2019/musichi ... c_01_0.htm
δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο εκτός του 3R Master Time της Ideon Audio αλλά όλο και περισσότεροι μπάινουν στο χώρο λόγω και της φύσης κατασκευής τέτοιου είδους συσκευών που είναι ευκολάκι για έναν ντιούι.
δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο εκτός του 3R Master Time της Ideon Audio αλλά όλο και περισσότεροι μπάινουν στο χώρο λόγω και της φύσης κατασκευής τέτοιου είδους συσκευών που είναι ευκολάκι για έναν ντιούι.
Νίκος
- fragoulisnaval
- Posts: 46
- Joined: Sun Apr 17, 2016 10:39 pm
Re: MusiChi new server
σαν software, χρησημοποιεί μια άλλη έκδοση του MUSIChi Suite σε διαμόρφωση client server, κάτι σαν roon με roon bridge
Re: MusiChi new server
Καπου τον ειχα πετυχει τον σχεδιαστη του MusiChi, παρεα με τα παιδια της Ideon και μου ειχε πει πως κατα την γνωμη του τον ιδανικο ηχο τον εχει μεσω Windows, καταργοντας διαφορες μη αναγκαιες διεργασιες της Microsoft (οπως καναμε πιο παλια με τα PC μας). Χωρις το ενσωματωμένο 3R της Ideon κοστιζει σχεδον 4.000 ευρω και σε αυτα τα χρηματα κυκλοφορουν πολυ πιο προσεγμενες σε φινιρισμα, interface και υποστήριξη λύσεις απο καταξιωμενες εταιριες (Auralic, Aurender, Melco) και με μεταπωλιτικη αξια εντος και εκτος Ελλαδας. Το μονο που μενει ειναι το ηχητικο αποτελεσμα, οι 3 που προανεφερα πχ πατανε ολοι σε MPD/ Linux (που στην δικια μου εμπειρια ειναι ανωτερο των Windows) αλλα προφανως αν σε καποιον αρεσει καλυτερα το ηχητικο αποτελεσμα του MusicChi δεν εχει παρα να το αγορασει (και να μας μεταφερει τις εμπειριες του)
Παναγιώτης
Re: MusiChi new server
Εντάξει η κατάσταση έχει ξεφύγει.
Την κατασκευή του την κάνει κάποιος ανετα.
Το σερβερακι που έχει στήσει κάνει δεν κάνει 2 κατοστάρικα. 2 σασί και ένα γραμμικό τροφοδοτικό άντε βαριά 5 κατοστάρικα.
Άντε και να το διπλασιάσεις... τα 4κ πως δικαιολογούνται;
Την κατασκευή του την κάνει κάποιος ανετα.
Το σερβερακι που έχει στήσει κάνει δεν κάνει 2 κατοστάρικα. 2 σασί και ένα γραμμικό τροφοδοτικό άντε βαριά 5 κατοστάρικα.
Άντε και να το διπλασιάσεις... τα 4κ πως δικαιολογούνται;
Νίκος
Re: MusiChi new server
Νικο, ολοκληρη η αγορα καπως ετσι λειτουργει, δλδ αν κατι εχει κοστος κατασκευης 500 ευρω και κοστος εξελιξης ας πουμε αλλα 500 ευρω στο κομματι για τα πρωτα 50 κομματια τοτε η λιανικη ειναι 4Κ. Αν το κοστος εξελιξης μετακυλιστει σε περισσοτερα κομματια (πχ ενα κινητο τηλεφωνο ή ενα αυτοκινητο) τοτε η λιανικη θα μπορουσε να πεσει στα 2Κ ευρω αλλα στην περιπτωση μας προφανώς οι πωλήσεις ειναι στις δεκαδες στην καλυτερη των περιπτώσεων.
Το ζητημα με το MusiChi ειναι οτι σαν streamer δειχνει να εχει μεινει πισω δεκα χρονια, οταν κυκλοφορουσαν τα πρωτα μηχανηματα για αυτη την δουλεια, που δεν ηταν κατι αλλο απο εξειδικευμένα PC, με σασι κυριολεκτικα ιδιο με αυτα τα κινεζικα που αγοραζουμε στο ebay (σε τετοιο εχω το δικο μου streamer) και με μια ερασιτεχνικη πλακετα στο εσωτερικο για τροφοδοσια (μιλαμε για πλακετα δοκιμων και οχι για κατι επαγγελματικο), και ολα αυτα με εταιρια one man show που προφανως δεν μπορει να δωσει after sales support αν υπαρχει προβλημα.
Οχι τωρα πες μου αν θα αγοραζες το MusiChi ή καποιο απο τα παρακατω (που ειναι και σε καλυτερη τιμη !!! ) Το οποιο αν ο κατασκευαστης σταματησει να το υποστηριζει την εβαψες, ενω οι επωνυμοι ειναι εταιριες με μεταπωληση, service, και γκαμα μοντελων για ολα τα γουστα και βαλαντια, με αψογη κατασκευη και απιθανες προδιαγραφες, με ρολογια χαμηλου jitter κτλ κτλ κτλ
Το ζητημα με το MusiChi ειναι οτι σαν streamer δειχνει να εχει μεινει πισω δεκα χρονια, οταν κυκλοφορουσαν τα πρωτα μηχανηματα για αυτη την δουλεια, που δεν ηταν κατι αλλο απο εξειδικευμένα PC, με σασι κυριολεκτικα ιδιο με αυτα τα κινεζικα που αγοραζουμε στο ebay (σε τετοιο εχω το δικο μου streamer) και με μια ερασιτεχνικη πλακετα στο εσωτερικο για τροφοδοσια (μιλαμε για πλακετα δοκιμων και οχι για κατι επαγγελματικο), και ολα αυτα με εταιρια one man show που προφανως δεν μπορει να δωσει after sales support αν υπαρχει προβλημα.
Οχι τωρα πες μου αν θα αγοραζες το MusiChi ή καποιο απο τα παρακατω (που ειναι και σε καλυτερη τιμη !!! ) Το οποιο αν ο κατασκευαστης σταματησει να το υποστηριζει την εβαψες, ενω οι επωνυμοι ειναι εταιριες με μεταπωληση, service, και γκαμα μοντελων για ολα τα γουστα και βαλαντια, με αψογη κατασκευη και απιθανες προδιαγραφες, με ρολογια χαμηλου jitter κτλ κτλ κτλ
Παναγιώτης
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”