Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Ian Canada Rpi streamer

User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9543
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #11 by Dr Pan K » Tue Feb 25, 2025 10:17 pm

Πάμε για Rpi4, το 5 λέει ο Ίαν πως έχει bugs
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2161
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #12 by Chris1967 » Tue Feb 25, 2025 10:54 pm

Ναι, το Rpi4 δουλεύει άψογα με μόνο 1-2% του επεξεργαστή του.
Χρήστος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9543
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #13 by Dr Pan K » Tue Feb 25, 2025 11:03 pm

Το μεγαλύτερο Raspberry Pi 4 είναι μόνο 8GB ;

https://www.skroutz.gr/s/23794351/Raspb ... -DDR4.html
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2161
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #14 by Chris1967 » Tue Feb 25, 2025 11:38 pm

Ναι αλλά γιατί δεν αγοράζεις από τον επίσημο αντιπρόσωπο κατευθείαν ? https://nettop.gr/index.php/raspberry-p ... b-8gb.html
Χρήστος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9543
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #15 by Dr Pan K » Tue Feb 25, 2025 11:41 pm

Ναι, γιατί όχι. Έχω ξανά ψωνίσει από την Νettop. Είναι τπτ αλλο που θέλουμε από αυτούς;
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2161
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #16 by Chris1967 » Wed Feb 26, 2025 12:03 am

Κάποια ψήκτρα, αλλά είχα πάρει και απο AliExpress δεν θυμάμαι τώρα, θα το δω και θα σου πω.
Χρήστος
kmyl
Posts: 156
Joined: Thu Apr 06, 2017 4:52 pm

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #17 by kmyl » Wed Feb 26, 2025 8:10 am

Φανταστικό project! Θυμ΄άμαι όταν είχα ένα Raspberry με Volumio/Rune κλπ δεν ήταν τ΄ίποτα ιδιαίτερο και είδα πραγματικό φως με το πρώτο MELCO streamer (Ν1ΖΗ) που πήρα. Αυτό που επιχειρείται εδώ πιστεύω όμως ότι είναι πραγματικά πολύ καλό και πιθανότατα ανώτερο πολλών εμπορικών streamers μερικών χιλιάδων ευρώ! Παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9543
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #18 by Dr Pan K » Wed Feb 26, 2025 8:33 am

kmyl wrote:Φανταστικό project! Θυμ΄άμαι όταν είχα ένα Raspberry με Volumio/Rune κλπ δεν ήταν τ΄ίποτα ιδιαίτερο και είδα πραγματικό φως με το πρώτο MELCO streamer (Ν1ΖΗ) που πήρα. Αυτό που επιχειρείται εδώ πιστεύω όμως ότι είναι πραγματικά πολύ καλό και πιθανότατα ανώτερο πολλών εμπορικών streamers μερικών χιλιάδων ευρώ! Παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!


Τα Volumio και Rune (που ειναι fork του Volumio) δεν ειναι τα πλεον πιουριστικα λειτουργικά αλλα δεν παύουν να ειναι αξιοπρεπεστατα.

Mε το τρεχον streamer μου (Odroid C2 με γραμμικο και Archphile OS) επαιζα πολυ καλυτερα απο το Auralic Aries Femto + PSU, καλυτερα απο το Aurender (Ν100?) και λιγο καλυτερα απο ενα Melco που ειχε περασει απο το σπιτι. Οποτε δεν το αλλαξα ποτέ.

Αυτο με τις πλακετες του Ian θα γινει με καλυτερο hardware απο ολες τις αποψεις (πολλαπλα ποιοτικα τροφοδοτικα, FIFO με reclocker και εξωτικα ρολογια) και θα εχει I2S εξοδο που αν το DAC ειναι σοβαρο και εχει εισοδο θα δωσει κατι ακομα. Νομιζω πως αν το σεταρω οπως εχω στο μυαλο μου θα παιζει απιστευτα. Απλα δεν θα εχω τις ευκολιες που ήλπιζα και δεν θα ειναι για ολους.
Παναγιώτης
User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1642
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #19 by pankon » Wed Feb 26, 2025 9:59 am

Το κόστος σε σχέση με την (αναμενόμενη) απόδοση είναι πολύ λογικό ή ακόμα και χαμηλό.
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9543
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Ian Canada Rpi streamer

Unread post #20 by Dr Pan K » Wed Feb 26, 2025 10:19 am

Χαμηλο δεν το λες γιατι μιλαμε για DIY και η μεταπωληση ειναι δυσκολη. Επισης δεν εχει κοστος αναπτυξης λογισμικου, δεν εχει support και δεν ειναι σε καμια περιπτωση plug n play.
Παναγιώτης

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register