Gojakla wrote:Μοναχος το ελυσες. Well done!
ε η θετική ενέργεια μετράει πάντα!
Gojakla wrote:Μοναχος το ελυσες. Well done!
DomieMic65 wrote:Αυτή τη στιγμή MoOde 3.7 Παναγιώτη!
Αυτό είχε μείνει μέσα στο slot και ξεκίνησα να δοκιμάζω έτσι...
Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω και το νέο Volumio σίγουρα!
Αλλά και το Rune με το οποίο έχω μια sd που το έχω πειράξει αρκετά... μην με ρωτάς με τι αποτελέσματα χεχ!
Πάντως το MoOde είναι απροβλημάτιστο!! Το πιο user friendly νομίζω...
DomieMic65 wrote:Υπάρχει Archphile για rpi3;
Το Archphile έχει δυνατότητα upnp;
Upnp το archphile υποστηρίζει από τα αρχαία χρόνια! Eίναι UPNP renderer και όχι server, δηλαδή μπορεί να λάβει υλικό από κάποιον upnp server και να το αναπαράξει.
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”