Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Αναζητηση Dac

Nickvas19
Posts: 13
Joined: Thu Jan 10, 2019 6:07 pm

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #11 by Nickvas19 » Sat Jan 12, 2019 1:57 pm

Ολα αυτα με το παλιο ygg σωστα; αυτο που δεν καταλαβαινω πως εχει τετοιο συμπερασμα εφοσον δεν εχεις κανει αβ συγκριση και εισαι τοσο σιγουρος πως ειναι μετριο. Δεν το λεω με κακο τροπο απλα δεν καταλαβαινω το επιχειρημα.

Ωστοσο ποιο θεωρεις killer dac σε αυτα τα χρηματα;
Nickvas19
Posts: 13
Joined: Thu Jan 10, 2019 6:07 pm

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #12 by Nickvas19 » Sat Jan 12, 2019 2:03 pm

Επισης διαβαζω το holo spring ειναι καλυτερο απο το onyx.
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2075
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #13 by angpsi » Sat Jan 12, 2019 2:25 pm

Ρε σεις, το Rockna δεν είναι DAC του διχίλιαρου!

Για το Audiobyte Black Dragon (δεν ήξερα ότι είναι του Ρουμάνου) βλέπω ότι είναι περισσότερο προσιτό, ωστόσο έχει άλλo σχεδιασμό (2xAK4396 αντί για ladder) και δεν ξέρω πώς ακούγεται. Τα έχει ακούσει κανείς; Ως προς την λογική του φαίνεται να είναι συγκρίσιμο μόνο με το Questyle.
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9530
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #14 by Dr Pan K » Sat Jan 12, 2019 2:29 pm

Το Black Dragon δεν κάνει, είναι τρίτη γενιά ΑΚΜ και παίζει πολύ διαφορετικά από την παρούσα τέταρτη γενιά.
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2156
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #15 by Chris1967 » Sat Jan 12, 2019 6:01 pm

Nickvas19 wrote:Ολα αυτα με το παλιο ygg σωστα; αυτο που δεν καταλαβαινω πως εχει τετοιο συμπερασμα εφοσον δεν εχεις κανει αβ συγκριση και εισαι τοσο σιγουρος πως ειναι μετριο. Δεν το λεω με κακο τροπο απλα δεν καταλαβαινω το επιχειρημα.

Ωστοσο ποιο θεωρεις killer dac σε αυτα τα χρηματα;



Nickvas19 wrote:Επισης διαβαζω το holo spring ειναι καλυτερο απο το onyx.


Όσα αναφέρουμε εδώ έχουν την τεκμηρίωση που έχουν, και στα συστήματα που έχουμε σαν αναφοράς. Φυσικά και έγιναν ΑΒ. Απλά το Yggdrasil δεν μας άφησε άφωνους από εντυπωσιασμό.

Τώρα εάν ρωτάς την γνώμη μας σου την είπαμε.

Αν ζητάς επιβεβαίωση σε κάτι που ήδη έχεις αποφασίσει, χωρίς μάλιστα να έχεις ακούσει, αυτό είναι άλλο πράγμα.

Killer dac σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει.

Πολύ φιλικά [wavegreen]

ΥΓ. Το Black Dragon το είχε ο Γιώργος ένα φεγγάρι, καλό αλλά λίγο σκληρό για δικά μου γούστα.
Χρήστος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9530
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #16 by Dr Pan K » Sat Jan 12, 2019 6:09 pm

Το θέμα με τις δειγματοληψίες του Lab12 DAC είναι πρόβλημα μόνο αν κάποιος έχει πολλά αρχεία σε μεγάλη δειγματοληψία και DSD. Τα DSD όπως έχουμε ξαναπεί είναι λίγο απάτη μια που δεν είναι πραγματικά DSD αλλά γεννιούνται ως PCM - FLAC και μετατρέπονται μετά σε DSD.

Στα σκαριά υπάρχει ένα νέο DAC της Lab12 με ανανεωμένο receiver και πρακτικά ίδιο στάδιο μετατροπής (δλδ ladder chip εποχής) που θα παίζει και τα 24/192. Θα κοστίζει όμως κάτι παραπάνω από το υπάρχον. Στο δικό μου σύστημα το LAB12 DAC1 έπαιζε φανταστικά και ήταν το μόνο που στεκόταν επάξια δίπλα στο πολύ πιο ακριβό Rockna Wavedream μαζί με το Questyle.
Παναγιώτης
Nickvas19
Posts: 13
Joined: Thu Jan 10, 2019 6:07 pm

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #17 by Nickvas19 » Sat Jan 12, 2019 6:13 pm

Οχι δεν αποφασισα κατι γι αυτο ρωταω. Αναφερεστε για το παλιο ygg?
Απλα Το συζηταω παραπανω γτ δυσκολα θα κανω αγορα. Μεχρι τωρα απο αυτα που ειπαμε μονο 3 μου γεμιζουν το ματι...ygg, onyx και spring. Κατι αλλο ψαγμενο δεν εχω δει.

Ελληνικα προιοντα και questyle δεν θα προτιμησω.
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2075
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #19 by angpsi » Sat Jan 12, 2019 11:51 pm

Dr Pan K wrote: Στο δικό μου σύστημα το LAB12 DAC1 έπαιζε φανταστικά και ήταν το μόνο που στεκόταν επάξια δίπλα στο πολύ πιο ακριβό Rockna Wavedream μαζί με το Questyle.

Άσχετο, αλλά το Questyle το είχες στήσει κατ' ευθείαν πάνω στους τελικούς σου; Το λέω γιατί αναρωτιέμαι πώς θα έπαιζε πάνω στον ολοκληρωμένο μου δεδομένου ότι υπάρχει στη μέση το στάδιο προενίσχυσης...

κατά τα άλλα...
Nickvas19 wrote:Ελληνικα προιοντα και questyle δεν θα προτιμησω.

Αν δεν τα έχεις ακούσει με τα αυτιά σου, και μετά από όσα σου είπαμε, και εάν έχεις διαβάσει τις επί του πρακτέου εμπειρίες μας μέσω ακροάσεων στο Audiohub, τότε αυτή η δήλωση με ξεπερνάει...
Πάντως αν πάρεις κάποιο από Holo και Schiit θα είχε ενδιαφέρον να τα ακούσουμε και οι υπόλοιποι κάποια στιγμή.

[thumbup]
Άγγελος
Nickvas19
Posts: 13
Joined: Thu Jan 10, 2019 6:07 pm

Re: Αναζητηση Dac

Unread post #20 by Nickvas19 » Sun Jan 13, 2019 12:25 am

Το lab12 δεν εχει xlr.το questyle εχει στο κυκλωμα ενισχυτη ακουστικων. Δεν το ειπα ετσι αυθαιρετα.

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register