Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #21 by Dr Pan K » Sun Sep 18, 2016 3:56 pm

Παραθέτω τις μετρήσεις που συνοδεύουν το κάθε εξωτερικό ρολόι της Cybershaft. Οι συγκεκριμένες αφορούν την συσκευή του Γιαννη και είναι όντως αρκετά εντυπωσιακές.



0017_Certificate of Calibration.jpg
0017_Certificate of Calibration.jpg (747.63 KiB) Viewed 4337 times


0019_Phase Noise.jpg
0019_Phase Noise.jpg (283.03 KiB) Viewed 4337 times


0020_Allan Deviation.jpg
0020_Allan Deviation.jpg (235.76 KiB) Viewed 4337 times


0022_Spur List.jpg
0022_Spur List.jpg (95.43 KiB) Viewed 4337 times


0021_Allan Deviation.jpg
0021_Allan Deviation.jpg (212.96 KiB) Viewed 4337 times
Παναγιώτης
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #22 by Gojakla » Sun Sep 18, 2016 4:52 pm

Ρε παιδιά... πόσο είναι 57,800 Yen σε euros τελικά?

Επίσης Γιάννη, αν επιτρέπεται, πώς το προμηθεύτηκες?
User avatar
andreasecon
Posts: 671
Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
Location: Kifisia

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #23 by andreasecon » Sun Sep 18, 2016 5:59 pm

περίπου 510 euros
User avatar
johnVO
Posts: 133
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:43 pm

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #24 by johnVO » Sun Sep 18, 2016 6:01 pm

Gojakla wrote:Ρε παιδιά... πόσο είναι 57,800 Yen σε euros τελικά?

Επίσης Γιάννη, αν επιτρέπεται, πώς το προμηθεύτηκες?


Στέλνεις mail στον κατασκευαστή, του λες ποιό μοντέλο θες και ότι απορία έχεις.
Αυτός σαν ευγενής Γιαπωνέζος που είναι, σου απαντάει στα πάντα .
Όταν είσαι έτοιμος,σου στέλνει invoice με όλα τα έξοδα μέσα και πληρώνεις μέσω paypal.
Geopolitis
Posts: 365
Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #25 by Geopolitis » Sun Sep 18, 2016 9:30 pm

Το ρολόι του Γιάννη έχει συνδεθεί πάνω στο usb interface που χρησιμοποιεί το οποίο εκτελεί και ρόλο reclocker ακόμα και master clock αν χρειαστεί., ένα Mutec MC3+USB.

Αν και έχει εξαιρετικό clock η διαφορά της απόδοσης σε Α/Β με τη χρήση του Cybershaft είναι έντονη, τουλάχιστον σε ένα σύστημα τόσο αναλυτικό σαν του Γιάννη. Οι διαστάσεις της εικόνας, κυρίως όσον αφορά το βάθος γίνονται πιο ξεκάθαρες (καλύτερο layering) αλλά η πραγματικά σοβαρή βελτίωση είναι στη ΡΟΗ της μουσικής. Εαν δε το έχεις ακούσει δε σου λείπει τίποτα, μετά από την ακρόαση στο συγκεκριμένο σύστημα νομίζεις ότι χωρίς αυτό η μουσική ακούγεται άψυχη και πιο 'μηχανικη'.

Βασικά προσπαθώ να περιγράψω με λόγια κάτι που δεν περιγράφεται εύκολα αλλά νομίζω ότι ο χαρούμενος ιδιοκτήτης καταλαβαίνει τη διαφορά τέτοια που να τον ωθήσει να ανοίξει το συγκεκριμένο θέμα.

Εξαιρετική αγορά Γιάννη.... Δεν το περίμενα αλλα μάλλον αποδεικνυεται το κερασάκι στην τούρτα.
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #26 by Gojakla » Sun Sep 18, 2016 9:51 pm

Ρε κατστε καλα θα μας βαλετε σε μπελαδες... :shock:


Γιαννη με το τελωνειο δεν ειχες τιποτα μπερδεματα;
User avatar
johnVO
Posts: 133
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:43 pm

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #27 by johnVO » Sun Sep 18, 2016 10:37 pm

Gojakla wrote:Ρε κατστε καλα θα μας βαλετε σε μπελαδες... :shock:


Γιαννη με το τελωνειο δεν ειχες τιποτα μπερδεματα;



Έχεις pm.
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #28 by Gojakla » Sun Sep 18, 2016 10:50 pm

[thumbup]
Geopolitis
Posts: 365
Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #29 by Geopolitis » Tue Oct 11, 2016 12:54 pm

Λοιπόν μετά από αυτά που άκουσα στο JohnVΟ αποφάσισα να ψωνίσω και εγώ ένα διπλοφουρνιστό Cybershaft Premium OCXO για βελτιστοποιησω την αποδοση του πολυαγαπημένου Mutec MC3+USB.

Αν και ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι για να το ακούσεις 100% πρέπει να το αφήσεις κανα μήνα ανοιχτό οι πρώτες εντυπώσεις μετά από ενα δεκάωρο στην μπρίζα ειναι κατι παραπανω απο θετικες.

Η σκηνη ανοιξε σε βαθος και πλατος, αισθανεσαι οτι ακους παραπανω λεπτομερειες που πριν μπορει να μην προσεχες τοσο ευκολα και (πολυ σημαντικο) δεν καταλαβαινεις οτι ακους ψηφιακο ηχο. Αισθανεσαι οτι ακους ενα κορυφαιο πικαπ.

Ο συνδυασμος Mutec MC3+USB σε συνδυασμο με το Cybershaft Premium, αν και δεν ειναι φτηνος (γυρω στα 1900 Ευρω και τα δυο μαζι) αποδεικνυεται ως μια σχετικα value for money αναβαθμιση τουλαχιστον για το ενσωματωμενο DAC του Tidal Preos-D το οποιο χρησιμοποιω σαν ψηφιακη πηγη.
User avatar
johnVO
Posts: 133
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:43 pm

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #30 by johnVO » Tue Oct 11, 2016 1:50 pm

"Αισθανεσαι οτι ακους ενα κορυφαιο πικαπ. ".
Σαν δεν τρέπεσαι λίγο λέω εγώ! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Πέρα από την πλάκα το "φουρνάκι" φαίνεται να είναι καλό ;-) ;-)
"Ζεσταίνει " τον ήχο!

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register