Παραθέτω τις μετρήσεις που συνοδεύουν το κάθε εξωτερικό ρολόι της Cybershaft. Οι συγκεκριμένες αφορούν την συσκευή του Γιαννη και είναι όντως αρκετά εντυπωσιακές.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Ρε παιδιά... πόσο είναι 57,800 Yen σε euros τελικά?
Επίσης Γιάννη, αν επιτρέπεται, πώς το προμηθεύτηκες?
Επίσης Γιάννη, αν επιτρέπεται, πώς το προμηθεύτηκες?
- andreasecon
- Posts: 671
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
περίπου 510 euros
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Gojakla wrote:Ρε παιδιά... πόσο είναι 57,800 Yen σε euros τελικά?
Επίσης Γιάννη, αν επιτρέπεται, πώς το προμηθεύτηκες?
Στέλνεις mail στον κατασκευαστή, του λες ποιό μοντέλο θες και ότι απορία έχεις.
Αυτός σαν ευγενής Γιαπωνέζος που είναι, σου απαντάει στα πάντα .
Όταν είσαι έτοιμος,σου στέλνει invoice με όλα τα έξοδα μέσα και πληρώνεις μέσω paypal.
- Geopolitis
- Posts: 365
- Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Το ρολόι του Γιάννη έχει συνδεθεί πάνω στο usb interface που χρησιμοποιεί το οποίο εκτελεί και ρόλο reclocker ακόμα και master clock αν χρειαστεί., ένα Mutec MC3+USB.
Αν και έχει εξαιρετικό clock η διαφορά της απόδοσης σε Α/Β με τη χρήση του Cybershaft είναι έντονη, τουλάχιστον σε ένα σύστημα τόσο αναλυτικό σαν του Γιάννη. Οι διαστάσεις της εικόνας, κυρίως όσον αφορά το βάθος γίνονται πιο ξεκάθαρες (καλύτερο layering) αλλά η πραγματικά σοβαρή βελτίωση είναι στη ΡΟΗ της μουσικής. Εαν δε το έχεις ακούσει δε σου λείπει τίποτα, μετά από την ακρόαση στο συγκεκριμένο σύστημα νομίζεις ότι χωρίς αυτό η μουσική ακούγεται άψυχη και πιο 'μηχανικη'.
Βασικά προσπαθώ να περιγράψω με λόγια κάτι που δεν περιγράφεται εύκολα αλλά νομίζω ότι ο χαρούμενος ιδιοκτήτης καταλαβαίνει τη διαφορά τέτοια που να τον ωθήσει να ανοίξει το συγκεκριμένο θέμα.
Εξαιρετική αγορά Γιάννη.... Δεν το περίμενα αλλα μάλλον αποδεικνυεται το κερασάκι στην τούρτα.
Αν και έχει εξαιρετικό clock η διαφορά της απόδοσης σε Α/Β με τη χρήση του Cybershaft είναι έντονη, τουλάχιστον σε ένα σύστημα τόσο αναλυτικό σαν του Γιάννη. Οι διαστάσεις της εικόνας, κυρίως όσον αφορά το βάθος γίνονται πιο ξεκάθαρες (καλύτερο layering) αλλά η πραγματικά σοβαρή βελτίωση είναι στη ΡΟΗ της μουσικής. Εαν δε το έχεις ακούσει δε σου λείπει τίποτα, μετά από την ακρόαση στο συγκεκριμένο σύστημα νομίζεις ότι χωρίς αυτό η μουσική ακούγεται άψυχη και πιο 'μηχανικη'.
Βασικά προσπαθώ να περιγράψω με λόγια κάτι που δεν περιγράφεται εύκολα αλλά νομίζω ότι ο χαρούμενος ιδιοκτήτης καταλαβαίνει τη διαφορά τέτοια που να τον ωθήσει να ανοίξει το συγκεκριμένο θέμα.
Εξαιρετική αγορά Γιάννη.... Δεν το περίμενα αλλα μάλλον αποδεικνυεται το κερασάκι στην τούρτα.
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Ρε κατστε καλα θα μας βαλετε σε μπελαδες...
Γιαννη με το τελωνειο δεν ειχες τιποτα μπερδεματα;
Γιαννη με το τελωνειο δεν ειχες τιποτα μπερδεματα;
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Gojakla wrote:Ρε κατστε καλα θα μας βαλετε σε μπελαδες...![]()
Γιαννη με το τελωνειο δεν ειχες τιποτα μπερδεματα;
Έχεις pm.
- Geopolitis
- Posts: 365
- Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Λοιπόν μετά από αυτά που άκουσα στο JohnVΟ αποφάσισα να ψωνίσω και εγώ ένα διπλοφουρνιστό Cybershaft Premium OCXO για βελτιστοποιησω την αποδοση του πολυαγαπημένου Mutec MC3+USB.
Αν και ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι για να το ακούσεις 100% πρέπει να το αφήσεις κανα μήνα ανοιχτό οι πρώτες εντυπώσεις μετά από ενα δεκάωρο στην μπρίζα ειναι κατι παραπανω απο θετικες.
Η σκηνη ανοιξε σε βαθος και πλατος, αισθανεσαι οτι ακους παραπανω λεπτομερειες που πριν μπορει να μην προσεχες τοσο ευκολα και (πολυ σημαντικο) δεν καταλαβαινεις οτι ακους ψηφιακο ηχο. Αισθανεσαι οτι ακους ενα κορυφαιο πικαπ.
Ο συνδυασμος Mutec MC3+USB σε συνδυασμο με το Cybershaft Premium, αν και δεν ειναι φτηνος (γυρω στα 1900 Ευρω και τα δυο μαζι) αποδεικνυεται ως μια σχετικα value for money αναβαθμιση τουλαχιστον για το ενσωματωμενο DAC του Tidal Preos-D το οποιο χρησιμοποιω σαν ψηφιακη πηγη.
Αν και ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι για να το ακούσεις 100% πρέπει να το αφήσεις κανα μήνα ανοιχτό οι πρώτες εντυπώσεις μετά από ενα δεκάωρο στην μπρίζα ειναι κατι παραπανω απο θετικες.
Η σκηνη ανοιξε σε βαθος και πλατος, αισθανεσαι οτι ακους παραπανω λεπτομερειες που πριν μπορει να μην προσεχες τοσο ευκολα και (πολυ σημαντικο) δεν καταλαβαινεις οτι ακους ψηφιακο ηχο. Αισθανεσαι οτι ακους ενα κορυφαιο πικαπ.
Ο συνδυασμος Mutec MC3+USB σε συνδυασμο με το Cybershaft Premium, αν και δεν ειναι φτηνος (γυρω στα 1900 Ευρω και τα δυο μαζι) αποδεικνυεται ως μια σχετικα value for money αναβαθμιση τουλαχιστον για το ενσωματωμενο DAC του Tidal Preos-D το οποιο χρησιμοποιω σαν ψηφιακη πηγη.
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
"Αισθανεσαι οτι ακους ενα κορυφαιο πικαπ. ".
Σαν δεν τρέπεσαι λίγο λέω εγώ!
Πέρα από την πλάκα το "φουρνάκι" φαίνεται να είναι καλό
"Ζεσταίνει " τον ήχο!
Σαν δεν τρέπεσαι λίγο λέω εγώ!
Πέρα από την πλάκα το "φουρνάκι" φαίνεται να είναι καλό
"Ζεσταίνει " τον ήχο!
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”