Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

[Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #21 by BityaBit » Mon Jan 23, 2017 9:57 pm

Τωρα με τρωει και εμενα να το ακουσω με τα "Ζωα" σου Παναγιωτη. Οχι οτι δεν το ευχαριστιεμαι με τα δικα μου αλλα παντα μενω με την αισθηση οτι το αδικω με αυτα κατι που δεν θα ελεγα με σιγουρια για το προηγουμενο.

Παντως σε ευχαριστω που επιβεβαιωσες οτι δεν τρελλαθηκα. Προσπαθησα πολυ να ειμαι συγκρατημενος στην καταγραφη των εντυπωσεων μου αφου ετριβα τα ματια μου ..εεεμ τα αυτια μου.. εννοω καθε φορα που το ακουγα. Προσωπικα ξεπερασε κατα πολυ τις αρχικα ταπεινες μου προσδοκιες.
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9543
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #22 by Dr Pan K » Wed Jan 25, 2017 9:46 pm

ifi 2 channel.jpg
ifi 2 channel.jpg (680.7 KiB) Viewed 4609 times


Κατάφερα να κανω και δοκιμή με το iFi iDSD micro Black Label (όνομα σιδηρόδρομος) στο δικαναλο σύστημα. Απλα επιβεβαιώθηκαν οι πολυ καλες εντυπώσεις που ειχα αποκομισει με τα ακουστικα.

Χροιές καλές, φυσικές τοσο σε όργανα οσο και σε φωνές. Χαμηλό σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο, πιο γρήγορο και στακάτο. Καλός διαχωρισμός καναλιών, καλύτερος απο το Chord Mojo αλλα οχι στα επίπεδα ενος "μεγαλου" DAC.

Σε σχέση με το προσωπικό μου σημείο αναφοράς, το Rockna Wavedream DAC, οι διάφορες προσδιορίζονται κυρίως στον αέρα ανάμεσα στα όργανα, το απόλυτο χαμηλό σε εκταση, το γρηγορότερο attack και decay στις νότες ενος πιάνου αλλα και στο μέγεθος της σκηνής. Τα γράφω σαν σημειο σύγκρισης έχοντας παντα κατά νου οτι το καλώδιο USB που χρησιμοποίησα κοστίζει περισσότερο απο 3 iFi iDSD και πως μια συσκευή των 600ευρω δεν περιμένουμε να παίζει οσο μια δεκαπλάσιου κόστους.

ifi 2 channel close up.jpg
ifi 2 channel close up.jpg (640 KiB) Viewed 4609 times


That said το iDSD ειναι απλά εξαιρετικό για τα χρήματά του, καλύπτει ανετα ανάγκες δικαναλου Hifi συστήματος και μπορεί να μπει σε ενα σακίδιο για βόλτα στην δουλειά ή το εξοχικο. Οδηγεί πρακτικά τα πάντα απο ακουστικά ενω ματσάρει ιδανικά και με ψείρες. Οι ανθρωποι της iFi / AMR εκαναν οτι έπρεπε, βελτίωσαν ενα ήδη επιτυχημένο προϊόν.
Παναγιώτης
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #23 by BityaBit » Fri Sep 01, 2017 11:57 pm

http://www.mqa.co.uk/customer/news/post/mqa-at-ifa

MQA will be supporting partner demonstrations at this year’s IFA, including new MQA hardware partner, iFi Audio, who will be showing their prototype micro iDSD Black Label DAC featuring MQA integration.

Ti πιο ωραιο δωρο για το φθινοπωρο μετα τις διακοπες απο ενα πολυ ευχαριστο software update!....
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9543
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #24 by Dr Pan K » Sat Sep 02, 2017 12:24 am

Αν έρθει με ενα απλό software upgrade θα ειναι κορυφαία κίνηση από την iFi !
Παναγιώτης
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #25 by BityaBit » Sat Sep 02, 2017 1:24 am

Για να δουμε...
SouthKops
Posts: 247
Joined: Fri Mar 03, 2017 11:06 am

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #26 by SouthKops » Mon Sep 04, 2017 11:10 am

θα το φέρει ο Santa.........................oops my lips are sealed....
Audio Soul Ultra - South Sounds
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #27 by BityaBit » Mon Sep 04, 2017 11:49 am

Φαινεται λοιπον οτι ημουνα καλο παιδι φετος ;)
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #28 by angpsi » Wed Oct 11, 2017 8:06 am

Καλημέρα σε όλους,

Αναρωτιώμουν πως στέκεται το Ifi Black απέναντι στο Mojo. Φυσικά υπάρχουν ήδη αρκετά εκτενείς αναλύσεις για το πώς βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο αλλά με το Ifi να εμφανίζει λίγο μεγαλύτερο σώμα στα μεσαία και στα χαμηλά και λίγο λιγότερη ανάλυση σε σχέση με το Mojo (π.χ. εδώ), ωστόσο στις δύο εβδομάδες μου με το Mojo, το τελευταίο μου φάνηκε ήδη αρκετά ζεστό και γεμάτο στα μεσαία και στα χαμηλά με τα HD650 μου.

Πέραν αυτού βλέπω πως ίσως το ifi να είναι η περισσότερο desktop λύση, όπως και ότι ξεκινάς αμέσως με ένα σωρό έξτρα καλούδια στο τραπέζι όπως το purifier module, ό,τι καλώδια χρειαστείς, κ.λπ. Από την άλλη μεριά η σχέση μου με το Mojo έχει ήδη διαμορφωθεί στο μυαλό μου και ήδη ψάχνω για την κατάλληλη ευκαιρία να το αποκτήσω.

Τι λέτε;
Άγγελος
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #29 by BityaBit » Fri Oct 13, 2017 1:26 pm

Mόνο ένας τρόπος υπάρχει να μάθεις στα σίγουρα. Ο κάθε χομπίστας ειδικά με κάποια εμπειρία διαμορφώνει άποψη σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τα γούστα του πάντα προσωπική και μάλιστα ισχυρή.
Έχουμε τα ίδια ακουστικά. Προσωπικά τις λίγες μέρες που αντάλλαξα το ifi black μου με το mojo του Παναγιώτη έπαθα σύνδρομμο στέρησης.
Αλλα It's Just Me..

Σε κάθε περίπτωση και άσχετα με την γνώμη του καθενός νομίζω οτι το Ifi I DSD black Label υπάρχει διαθέσιμο στην αντιπροσωπεία για δοκιμές και συγκρίσεις ωστε να σχηματίσεις δική σου άποψη.

Μάλιστα αυριο υπάρχει και σχετικό μεγάλο event για το οποίο υπάρχει και σχετικό νήμα, να μια καλή ευκαιρία να λύσεις την περιέργεια σου και να γνωρίσεις εκλεκτους φίλους αλλα και επαγγελματιες του χώρου απο κοντά.
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: [Hands On] Ifi Audio iDSD Black Label

Unread post #30 by angpsi » Fri Oct 13, 2017 5:28 pm

Ενδιαφέρον... Προς το παρόν έχω κάνει bid σε μια καλή (φαινομενικά) περίπτωση Mojo στο eBay και επομένως αν κάτσει τότε έκατσε. Έχεις δίκιο για την διαθεσιμότητα του iFi, αν μου δωθεί η ευκαιρία θα προσπαθήσω να το ακούσω. Βέβαια μια σύντομη επαφή δεν συγκρίνεται με τις δύο εβδομάδες που είχα (κι εγώ) το Mojo του Παναγιώτη, ωστόσο φαντάζομαι ότι θα είναι μια καλή πρώτη εντύπωση.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι από πλευράς συνδεσιμότητας και επιλογών απόδοσης, φίλτρων, αντίστασης, κ.λπ. είναι φοβερό! Επίσης κάτι μου λέει ότι μπορεί να κάτσει σε desktop mode, δηλ. χωρίς να μασάει από την παράλληλη φόρτιση και χρήση όπως το Mojo.

Btw το είχα υπόψη μου για αύριο, να δούμε αν θα τα καταφέρω!
Άγγελος

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register