Grandpa wrote:Ζηλευω τους νοικοκυρηδες...
Πως τα καταφερνετε;
Mου πήρε έξι επτά χρόνια και άπειρες ώρες ενασχόλησης. Φυσικά το χτίσιμο της βιβλιοθήκης ποτέ δεν τελειώνει αλλα απο κάποιο σημείο και μετά είναι χαλαρή συντήρηση (διόρθωση μικροτελειών) και ενημέρωση αλλα πολύ επιλεκτικά λόγω τεράστιού όγκου δεδομένων (6 terrabyte) .
Kάποια στιγμή πρέπει να βρώ το κουράγιο να τακτοποιήσω το ένα περίπου τερραβύτε κλασσικής που έχω "κληρονομήσει" αλλα επειδή κλασσική δεν πολυακούω το πράγμα πάει πολύυυ σιγα.. (είμαι στο B)
Aν αναρρωτιέσαι πώς αντέχω για εμένα δεν είναι και ιδιαίτερα κουραστικο αλλα μέρος του χόμπυ.
![+1 [+1]](./images/smilies/+1.gif)
![dance [dance]](./images/smilies/dance.gif)