To DSP έχει νόημα μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, εγώ παίζω όσο πιο native γίνετε και ολόκληρη η αλυσίδα μου είναι σε συνεχόμενη ροή I2S χωρίς κανένα μετασχηματισμο μέχρι και το Dac.
Πολλαπλές ζώνες δεν με ενδιαφέρουν, ακόμα και να έβαζα δεύτερο σύστημα κάπου στο σπίτι θα άκουγα είτε από το ένα είτε από το άλλο αλλά όχι και από τα δύο μαζί.
Οπότε έχεις δίκιο Κώστα, πιθανότατα το πιο βασικό set up για ένα και μόνο σύστημα θα αρκεί και τα τουμπανιασμενα core δεν θα έχουν επίδραση στον ήχο.
Κοιτάω μήπως φτιάξω ένα Salas L adapter στα 5Α, με πυκνωτές Nichicon, σωστή ψύξη και ένα μετασχηματιστη (πακτωμενο κτλ) στα 150 VA.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Roon server, Nucleus vs NUC
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
Παναγιώτης
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
Αλλιώς ένα LHY που έλεγε και ο Γιώργος, παραπλήσια κατάσταση, χωρίς να τρυπαω κουτιά κτλ.
Παναγιώτης
- Geopolitis
- Posts: 365
- Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
Προσωπικά το Nucleus δε το άκουσα ποτέ χωρίς γραμμικό τροφοδοτικό σπίτι μου. Ακουσα όμως στο σπίτι ενός φίλου ένα άλλο miniPC που το χρησιμοποιούσε σαν Roon Core με και χωρίς γραμμικό τροφοδοτικό. Υπήρχε διαφορά στον ήχο. Εμένα μου άρεσε καλύτερα με το γραμμικό τροφοδοτικό σε αυτόν του άρεσε με το πακακι!Το σημαντικό είναι ότι έπαιζε αλλιώς.
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
Geopolitis wrote:Προσωπικά το Nucleus δε το άκουσα ποτέ χωρίς γραμμικό τροφοδοτικό σπίτι μου. Ακουσα όμως στο σπίτι ενός φίλου ένα άλλο miniPC που το χρησιμοποιούσε σαν Roon Core με και χωρίς γραμμικό τροφοδοτικό. Υπήρχε διαφορά στον ήχο. Εμένα μου άρεσε καλύτερα με το γραμμικό τροφοδοτικό σε αυτόν του άρεσε με το πακακι!Το σημαντικό είναι ότι έπαιζε αλλιώς.
Έχω μεγάλη περιέργεια να κάνω την δοκιμή με το laptop που έλεγα. Αν πιάνω διάφορες η τελική επιλογή αλλάζει ουσιαστικά.
Παναγιώτης
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1433
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
Να πω και εγώ την "βλακεία” μου… χρήστες των server/streamer της Antipodes αφήνουν το Roon για χάρη του LMS! Από άποψη ήχου και μόνο από ότι κατάλαβα.
Βέβαια όντως το user experience του Roon είναι κλάσεις ανώτερο!
Χρόνια πολλά σε όλους!
Βέβαια όντως το user experience του Roon είναι κλάσεις ανώτερο!
Χρόνια πολλά σε όλους!
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
DomieMic65 wrote:Να πω και εγώ την "βλακεία” μου… χρήστες των server/streamer της Antipodes αφήνουν το Roon για χάρη του LMS! Από άποψη ήχου και μόνο από ότι κατάλαβα.
Βέβαια όντως το user experience του Roon είναι κλάσεις ανώτερο!
Χρόνια πολλά σε όλους!
Η άποψη μου είναι γνωστή, το Roon σε περιβάλλον Windows δεν έχει τον καλύτερο ήχο. Δεν το αποκλείω ένα Innuos / LMS ή Antipodes / LMS να παίζουν καλύτερα από ένα Windows based Roon με το RAAT στην έξοδο.
Και για να είμαι ειλικρινής δεν νομίζω πως το set up που ετοιμάζω είναι κάτι που μπορεί να αναπαραγάγει ο μέσος audiophile. Δεν είναι εμπορική λύση, αν μιλάγαμε για ευρείας αποδοχής και ευκολίας συστήματα θα έλεγα πως ένα plug n play Auralic, Aurender, Innuos και για όποιον αντέχει οικονομικά τα διαφορα Pachanko, Pink Faun, Wadax κτλ είναι αξιόλογες επιλογές.
Η πιο οικονομική λύση για Roon είναι το Nucleus και για fanless με δυνατότητα DSP και πολυζωνικη αναπαραγωγή υπάρχει το Titan. Είναι εμφανίσιμα, είναι plug n play και πιθανότατα να καλύπτουν το 95% των περιπτώσεων.
Η κουβέντα εδώ είναι αν κάποιος μπορεί να φτιάξει ένα Titan με το μισό κόστος (λιανική έχει 3.5Κ ευρω) με ίδια ή καλύτερα specs, ή να φτιάξει ένα Nucleus με ή χωρις γραμμικό τροφοδοτικό γιατί οι διαφορες ενδέχεται να μην ακούγονται*
*ανάλογα με το τι ακολουθεί..
Παναγιώτης
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
Μικρη ήττα..
Εβαλα μπροστα, ζεστανα τα παντα και τσεκαρα οτι το προφιλ μπαταριας και τροφοδοσιας ειναι αντιστοιχο αλλα μολις ανακαλυψα οτι το laptop μου δεν εχει αποσπωμενη μπαταρια
Με το πακακι συνδεδεμενο και χωρις δεν ακουγεται καμια διαφορα αλλα δεν ξερω αν το διακοπτικο τροφοδοτικο φορτιζει την μπαταρια και ακουω με αυτην ή αν οταν ειναι συνδεδεμενο τραβαει ρευμα κατευθειαν απο το πακακι. Αν ισχυει το δευτερο τοτε διαφορα δεν υπαρχει (οχι τετοια που να μπορω να την πιασω με τα ταπεινα αυτια μου).
Εβαλα μπροστα, ζεστανα τα παντα και τσεκαρα οτι το προφιλ μπαταριας και τροφοδοσιας ειναι αντιστοιχο αλλα μολις ανακαλυψα οτι το laptop μου δεν εχει αποσπωμενη μπαταρια
Με το πακακι συνδεδεμενο και χωρις δεν ακουγεται καμια διαφορα αλλα δεν ξερω αν το διακοπτικο τροφοδοτικο φορτιζει την μπαταρια και ακουω με αυτην ή αν οταν ειναι συνδεδεμενο τραβαει ρευμα κατευθειαν απο το πακακι. Αν ισχυει το δευτερο τοτε διαφορα δεν υπαρχει (οχι τετοια που να μπορω να την πιασω με τα ταπεινα αυτια μου).
Παναγιώτης
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
@Kostas6a3, @MILES μηπως μπορείτε να κανετε μια μικρη δοκιμη, εξωτερικο τροφοδοτικο vs διακοπτικο πακακι και να μας πειτε αν ακουτε διαφορες στον ηχο?
Υπαρχει σοβαρη περιπτωση το τροφοδοτικο να παιζει ουσιαστικο ρολο σε καποια set up και μικρο εως και κανενα σε αλλα. Πχ
- Tablet controller > Roon (core + endpoint οπως ενα NUC/ Nucleus) > DAC εδω φανταζομαι θα παιζει σημαντικο ρολο το τροφοδοτικο ενω
- Τablet controller > Roon server (NUC/ Nucleus) > Roon bridge επανω σε streamer > DAC εδω το τροφοδοτικο του server δεν εχει να κανει με τον ηχο (θεωρητικα παντα) γιατι κανει μονο διαχειριση δεδομενων ενω το τροφοδοτικο του streamer παιζει αμεσα ρολο.
Υπαρχει σοβαρη περιπτωση το τροφοδοτικο να παιζει ουσιαστικο ρολο σε καποια set up και μικρο εως και κανενα σε αλλα. Πχ
- Tablet controller > Roon (core + endpoint οπως ενα NUC/ Nucleus) > DAC εδω φανταζομαι θα παιζει σημαντικο ρολο το τροφοδοτικο ενω
- Τablet controller > Roon server (NUC/ Nucleus) > Roon bridge επανω σε streamer > DAC εδω το τροφοδοτικο του server δεν εχει να κανει με τον ηχο (θεωρητικα παντα) γιατι κανει μονο διαχειριση δεδομενων ενω το τροφοδοτικο του streamer παιζει αμεσα ρολο.
Παναγιώτης
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
OK θα το κάνω μέσα στην εβδομάδα αρκεί να βρω το πακάκι του NUC.
Το έγραψα και πιο πάνω και το ξαναγράφω: κάποια στιγμή με τον Χρήστο αλλάξαμε το καλώδιο ethernet Audioquest carbon 700 που έχω στο NUC με το Neotech NEET-3008 χάλκινο και ακούσαμε διαφορά. Εκείνο το βράδυ ο Χρήστος παρήγγειλε 2 Neotech.
Το έγραψα και πιο πάνω και το ξαναγράφω: κάποια στιγμή με τον Χρήστο αλλάξαμε το καλώδιο ethernet Audioquest carbon 700 που έχω στο NUC με το Neotech NEET-3008 χάλκινο και ακούσαμε διαφορά. Εκείνο το βράδυ ο Χρήστος παρήγγειλε 2 Neotech.
Κώστας
Re: Roon server, Nucleus vs NUC
Dr Pan K wrote:Μικρη ήττα..
Εβαλα μπροστα, ζεστανα τα παντα και τσεκαρα οτι το προφιλ μπαταριας και τροφοδοσιας ειναι αντιστοιχο αλλα μολις ανακαλυψα οτι το laptop μου δεν εχει αποσπωμενη μπαταρια
![]()
Με το πακακι συνδεδεμενο και χωρις δεν ακουγεται καμια διαφορα αλλα δεν ξερω αν το διακοπτικο τροφοδοτικο φορτιζει την μπαταρια και ακουω με αυτην ή αν οταν ειναι συνδεδεμενο τραβαει ρευμα κατευθειαν απο το πακακι. Αν ισχυει το δευτερο τοτε διαφορα δεν υπαρχει (οχι τετοια που να μπορω να την πιασω με τα ταπεινα αυτια μου).
Όταν έχεις το τροφοδοτικό συνδεδεμένο στο laptop και η μπαταρία του είναι στο 100% το laptop τροφοδοτείται από το τροφοδοτικό.
Διαφορετικά οι μπαταρίες στα laptop δεν θα έβγαζαν ούτε χρόνο..
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”