Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Πως να τα συνδέσω;

BLUES
Posts: 326
Joined: Thu Apr 21, 2016 9:12 pm

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #51 by BLUES » Fri May 29, 2020 12:20 pm

Chris1967 wrote:Λοιπόν έχω παραγγείλει και εγώ ένα Edgrouter X, και αν είναι έτσι πως τα λέτε, θα πάρω και δεύτερο.

Το Σαββατοκύριακο τελειώνω όλα τα γραμμικά τροφοδοτικά και θα τα βάλω παντού όπου δεν έχω.

Σκέπτομαι για κάποιο Gaming Router για να διατηρεί τις ταχύτητες βάση προτεραιοτήτων και όχι τυχαία, έχει κανείς να προτείνει κάτι? (το τηλέφωνο που είναι επάνω στο modem/router του παρόχου{wind} δεν με ενδιαφέρει).

Καλημερα
Το ενα edgerouter er-x,ως ρουτερ και το δευτερο σαν σουιτς
User avatar
andreasecon
Posts: 671
Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
Location: Kifisia

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #52 by andreasecon » Fri May 29, 2020 12:57 pm

Chris1967 wrote:Λοιπόν έχω παραγγείλει και εγώ ένα Edgrouter X, και αν είναι έτσι πως τα λέτε, θα πάρω και δεύτερο.

Το Σαββατοκύριακο τελειώνω όλα τα γραμμικά τροφοδοτικά και θα τα βάλω παντού όπου δεν έχω.

Σκέπτομαι για κάποιο Gaming Router για να διατηρεί τις ταχύτητες βάση προτεραιοτήτων και όχι τυχαία, έχει κανείς να προτείνει κάτι? (το τηλέφωνο που είναι επάνω στο modem/router του παρόχου{wind} δεν με ενδιαφέρει).


O edgerouter ξεκίνησε απο gaming, αν διαβάσεις όλοι οι gamers ορκίζονται στο όνομά του
Geopolitis
Posts: 365
Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #53 by Geopolitis » Fri May 29, 2020 3:39 pm

Συμφωνω με τον Αντρεα. Το ιδανικο ειναι να εχουμε το modem της εταιριας μονο για αυτη τη δουλεια (Bridge Mode), ενα Edgerouter SFP για router και ενα Access Point συνδεδεμενο στο Ubiquiti με οπτικη ινα. Επισης μπορουμε να βαλουμε ακομα ενα Edgerouter σεταρισμενο σαν switch σε σειρα με το πρωτο που θα ειναι σεταρισμενο σαν router. Συνδεεουμε τα δυο Ubiquiti με καλωδιο Ethernet.

Αν μπορουμε να τους βαλουμε και γραμμικα τροφοδοτικα ακομα καλυτερα....\
Αυτος ειναι ενα κορυφαιος value for money συνδυασμος. Αν θελουμε να το τραβηξουμε σε αλλα budget μπορουμε να αρχισουμε να σκεφτομαστε να προσθεσουμε και καποια πιο ακριβα Switches τυπου EtherGen, Melco, SOtm κλπ
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2156
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #54 by Chris1967 » Fri May 29, 2020 7:24 pm

Ok κατανοητό, οταν μου έρθει το πρώτο θα το βάλω σαν switch, και μετά το δεύτερο bridge σαν router επάνω στο modem/router της Wind.
Χρήστος
DomieMic65
Contributor
Posts: 1426
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #55 by DomieMic65 » Mon Jun 01, 2020 9:56 am



Στο πιο πάνω βίντεο, όπου δεν το σεταρει σαν switch βέβαια αλλά σαν ρούτερ, στο 7:50 περίπου αναφέρει δυο εντολές offload που αυξάνουν την απόδοση του ρουτερ.
Ξέρει κάποιος αν και στην περίπτωση του σεταρισματος σε switch έχει νόημα να δώσουμε τις πιο πάνω εντολές;
DomieMic65
Contributor
Posts: 1426
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #56 by DomieMic65 » Mon Jun 01, 2020 11:55 am

DomieMic65 wrote:https://youtu.be/aECPxlT6Qq4

Στο πιο πάνω βίντεο, όπου δεν το σεταρει σαν switch βέβαια αλλά σαν ρούτερ, στο 7:50 περίπου αναφέρει δυο εντολές offload που αυξάνουν την απόδοση του ρουτερ.
Ξέρει κάποιος αν και στην περίπτωση του σεταρισματος σε switch έχει νόημα να δώσουμε τις πιο πάνω εντολές;

δεν δέχεται την εντολή τελικά... προφανώς θα λειτουργεί μόνο στο σεταπ σαν ρουτερ...
Geopolitis
Posts: 365
Joined: Mon Apr 18, 2016 12:28 am

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #57 by Geopolitis » Tue Jun 02, 2020 12:24 pm

Για γραψε ηχητικες εντυπωσεις? Διαπιστωσες καποιες διαφορες στον ηχο με την εισαγωγη του Ubiquiti στο δικτυο?
DomieMic65
Contributor
Posts: 1426
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #58 by DomieMic65 » Tue Jun 02, 2020 2:18 pm

Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει να βάλω πίσω το παλιό μου switch για να σιγουρευτώ.
Με αυτό δεδομένο, νομίζω πως ο ήχος είναι πιο "παρών", έχει καλύτερη τρισδιάστατη απεικόνιση και βάθος χωρίς να έχει πάει πιο "πίσω", και πιο σαφή περιγράμματα και εστιασμό!
Μια συνολικά πιο έντονη γλαφυρότητα!

Για πείτε μας και εσείς που έχετε πολύ πιο αναλυτικά και υψηλότερης ανάλυσης συστήματα...
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2156
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #59 by Chris1967 » Thu Jun 04, 2020 1:11 am

Λοιπόν...,

Σήμερα παρέλαβα το edgrouter X.

Έφτασα σπίτι αργά λόγω δουλειάς, αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν υπήρχε περίπτωση να μην το σετάρω και να το βάλω επάνω.

Με κούρασε λίγο μέχρι να μπορέσω να το μετατρέψω σε switch. (Παρότι είμαι poweruser στα windows, με πολύ μεγάλη εμπειρία στην επίλυση προβλημάτων software/hardware, μου πήρα πάνω από ώρα να μπορέσω να δω το interface).

Βασικά το καλό μου laptop δεν έχει θύρα ethernet οπότε πήγα στο παλιό, και έφτυσα άιμα μέχρι να το κάνω να δει το interface. Για να μην πολυλογώ, έκλεισα όλα τα firewalls, και έδωσα στατική IP στην κάρτα ethernet, αλλιώς δεν το έβλεπε από τρεις browser (Chrome, Firefox και Edge) που χρησιμοποιήσα.

Στην συνέχεια χρησιμοποίησα τον wizard για να μετατραπεί σε switch, και όλα καλά.

Η εφαμογή UNMS™ Mobile, https://play.google.com/store/apps/deta ... bile&hl=en λειτουργεί άψογα, βλέπει το switch και μπαίνει και στο interface.

Στην συνδεσμολογία το έβαλα στην θέση του "πρώτου" μου switch το οποίο παίρνει από το modem/router της Wind (Technicolor) και επάνω του συνδέονται NAS και κεντρικός υπολογιστής του σπιτιού, πριν πάει στο δεύτερο switch και στο streamer κλπ.

Επάνω έχει γραμμικό με LT1083. (Οκ όχι χαιντέδικο, αλλά μπορεί να δώσει πάνω απο 3-4 ampere χωρίς πρόβλημα, με μετασχηματιστή 50Watt).

Στην ακρόαση που ακολουθησε, εντυπωσιάστηκα αφού άκουσα ακριβώς ότι περιέγραψε και ο Μιχάλης, δηλαδή μεγαλύτερη σκηνή, καλύτερη στεροφωνική εικόνα και καλύτερο διαχωρισμό.

Τολμώ να πω ότι δεν το περίμενα σε καμία περίπτωση να κάνει τέτοια διαφορά, που σε ποσότητα είναι η μεγαλύτερη που έχω παρατηρήσει στο ψηφιακό σύστημα από οποιαδήποτε αναβάθμιση εκτός αλλαγής DAC.

Αύριο παραγγέλνω και δεύτερο να αντικαταστήσω και το άλλο switch.
Χρήστος
BLUES
Posts: 326
Joined: Thu Apr 21, 2016 9:12 pm

Re: Πως να τα συνδέσω;

Unread post #60 by BLUES » Thu Jun 04, 2020 6:10 am

Chris1967 wrote:Λοιπόν...,

Σήμερα παρέλαβα το edgrouter X.

Έφτασα σπίτι αργά λόγω δουλειάς, αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν υπήρχε περίπτωση να μην το σετάρω και να το βάλω επάνω.

Με κούρασε λίγο μέχρι να μπορέσω να το μετατρέψω σε switch. (Παρότι είμαι poweruser στα windows, με πολύ μεγάλη εμπειρία στην επίλυση προβλημάτων software/hardware, μου πήρα πάνω από ώρα να μπορέσω να δω το interface).

Βασικά το καλό μου laptop δεν έχει θύρα ethernet οπότε πήγα στο παλιό, και έφτυσα άιμα μέχρι να το κάνω να δει το interface. Για να μην πολυλογώ, έκλεισα όλα τα firewalls, και έδωσα στατική IP στην κάρτα ethernet, αλλιώς δεν το έβλεπε από τρεις browser (Chrome, Firefox και Edge) που χρησιμοποιήσα.

Στην συνέχεια χρησιμοποίησα τον wizard για να μετατραπεί σε switch, και όλα καλά.

Η εφαμογή UNMS™ Mobile, https://play.google.com/store/apps/deta ... bile&hl=en λειτουργεί άψογα, βλέπει το switch και μπαίνει και στο interface.

Στην συνδεσμολογία το έβαλα στην θέση του "πρώτου" μου switch το οποίο παίρνει από το modem/router της Wind (Technicolor) και επάνω του συνδέονται NAS και κεντρικός υπολογιστής του σπιτιού, πριν πάει στο δεύτερο switch και στο streamer κλπ.

Επάνω έχει γραμμικό με LT1083. (Οκ όχι χαιντέδικο, αλλά μπορεί να δώσει πάνω απο 3-4 ampere χωρίς πρόβλημα, με μετασχηματιστή 50Watt).

Στην ακρόαση που ακολουθησε, εντυπωσιάστηκα αφού άκουσα ακριβώς ότι περιέγραψε και ο Μιχάλης, δηλαδή μεγαλύτερη σκηνή, καλύτερη στεροφωνική εικόνα και καλύτερο διαχωρισμό.

Τολμώ να πω ότι δεν το περίμενα σε καμία περίπτωση να κάνει τέτοια διαφορά, που σε ποσότητα είναι η μεγαλύτερη που έχω παρατηρήσει στο ψηφιακό σύστημα από οποιαδήποτε αναβάθμιση εκτός αλλαγής DAC.

Αύριο παραγγέλνω και δεύτερο να αντικαταστήσω και το άλλο switch.

Επιτελους
Καλοταξιδο
Wellcome to the Ubiquiticlub
Το δευτερο σαν ρουτερ βαλτο,γνωμη μου

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register