angpsi wrote:Επειδή έχω αρχίσει να το ψάχνω στα σοβαρά, δράττωμαι της ευκαιρίας για να κάνω ένα poll και για τις δικές μου ανάγκες. (...)
Απ' ό,τι είδα, οι επιλογές είναι:Φυσικά το Mojo ως βασικό DAC δεν είναι μια μόνιμη λύση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όταν έρθει η ώρα θα θέλω να αλλάξω και streamer. Επομένως θα ήθελα να προκύψει μια λύση με [κάποιο] βάθος ζωής. Συγγνώμη αν φαίνεται να ξαναρωτάω πράγματα που έχουν συζητηθεί νωρίτερα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είχε καταλήξει κάπου αυτή η συζήτηση. (...)
- Το Allo Digi+ σαν του Μιχάλη, απροβλημάτιστο από το κουτί με την προσθήκη άλλου τροφοδοτικού αλλά με 'καλή' έξοδο την Toshlink και την S/PDIF και θεωρητικό πρόβλημα στην USB.
- Full throttle DIY λύση τύπου Παναγιώτη με ODROID C2, πλακέτα τροφοδοσίας (Salas;), μετασχηματιστή, εξωτικά κουτιά από την Κίνα (ή την Ιταλία;), κ.λπ. - αλλά αν θυμάμαι σωστά ο Chris είχε δοκιμάσει κάτι ανάλογο και απήυδησε!
- Το Sparky με USBridge, που το αγαπάνε στο CA αλλά δεν έχει Archpile
Μικρή διευκρίνιση που μόλις παρατήρησα, στην πρώτη επιλογή μιλάω για το Allo DigiOne και όχι για το Digi+ που είναι της HiFiBerry. Το ίδιο ισχύει και για τα post που ακολούθησαν.
![beer [beer]](./images/smilies/drinkingcheers.gif)
![pistol [pisto]](./images/smilies/pistoldouble.gif)