Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

NOS DAC ψάχνει streamer

User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2076
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #71 by angpsi » Tue Apr 24, 2018 1:45 pm

angpsi wrote:Επειδή έχω αρχίσει να το ψάχνω στα σοβαρά, δράττωμαι της ευκαιρίας για να κάνω ένα poll και για τις δικές μου ανάγκες. (...)
Απ' ό,τι είδα, οι επιλογές είναι:
  • Το Allo Digi+ σαν του Μιχάλη, απροβλημάτιστο από το κουτί με την προσθήκη άλλου τροφοδοτικού αλλά με 'καλή' έξοδο την Toshlink και την S/PDIF και θεωρητικό πρόβλημα στην USB.
  • Full throttle DIY λύση τύπου Παναγιώτη με ODROID C2, πλακέτα τροφοδοσίας (Salas;), μετασχηματιστή, εξωτικά κουτιά από την Κίνα (ή την Ιταλία;), κ.λπ. - αλλά αν θυμάμαι σωστά ο Chris είχε δοκιμάσει κάτι ανάλογο και απήυδησε!
  • Το Sparky με USBridge, που το αγαπάνε στο CA αλλά δεν έχει Archpile
Φυσικά το Mojo ως βασικό DAC δεν είναι μια μόνιμη λύση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όταν έρθει η ώρα θα θέλω να αλλάξω και streamer. Επομένως θα ήθελα να προκύψει μια λύση με [κάποιο] βάθος ζωής. Συγγνώμη αν φαίνεται να ξαναρωτάω πράγματα που έχουν συζητηθεί νωρίτερα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είχε καταλήξει κάπου αυτή η συζήτηση. (...)

Μικρή διευκρίνιση που μόλις παρατήρησα, στην πρώτη επιλογή μιλάω για το Allo DigiOne και όχι για το Digi+ που είναι της HiFiBerry. Το ίδιο ισχύει και για τα post που ακολούθησαν.
Άγγελος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2076
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #72 by angpsi » Tue Apr 24, 2018 1:48 pm

Dr Pan K wrote:Έχω ένα Rpi2 που κάθεται. Το δανειζω για δοκιμή, κρατά το ένα μήνα και παίξε να δεις αν σου αρέσει.

Ευχαριστώ Παναγιώτη, θα το κάνω. Απ' όσο καταλαβαίνω εσένα σε προβληματίζει αν θα μου φανεί εύχρηστο και λειτουργικό ή όχι το Archpile, έτσι δεν είναι;
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #73 by Dr Pan K » Tue Apr 24, 2018 2:01 pm

Εμένα δεν με προβληματίζει τπτ. Αν κάποιος ασχοληθεί λίγο με τα λινουξακια βρίσκει την υγεία του. .
Παναγιώτης
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2076
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #74 by angpsi » Tue Apr 24, 2018 2:12 pm

Dr Pan K wrote:Εμένα δεν με προβληματίζει τπτ. Αν κάποιος ασχοληθεί λίγο με τα λινουξακια βρίσκει την υγεία του. .

... είπε ο γιατρός... :lol:
Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, εσένα πόσο σου κόστισε όλο το Odroid setup με "απ' όλα" (τροφοδοσία, βύσματα, καλώδια); Να υποθέσω γύρω στα €300 μαζί με το κουτί;
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #75 by Dr Pan K » Tue Apr 24, 2018 2:20 pm

angpsi wrote:
Dr Pan K wrote:Εμένα δεν με προβληματίζει τπτ. Αν κάποιος ασχοληθεί λίγο με τα λινουξακια βρίσκει την υγεία του. .

... είπε ο γιατρός... :lol:
Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, εσένα πόσο σου κόστισε όλο το Odroid setup με "απ' όλα" (τροφοδοσία, βύσματα, καλώδια); Να υποθέσω γύρω στα €300 μαζί με το κουτί;


Τα έχω όλα μαζεμένα στο σχετικό νήμα Άγγελε.

Αν θυμάμαι καλά λιγότερο από 300, και όπως πολύ σωστά είπες κάποια πράγματα έχουν ανακυκλωθει από τo Rpi2 στο Odroid C2. Τι κάποια δλδ, όλα εκτός από την πλακέτα. Το πιο ακριβό μέρος είναι το αλουμινένιο κουτί, μετά ο μετασχηματιστης με την πλακέτα τροφοδοσίας. Στο συνολο περιπου 200 ευρω.
Παναγιώτης
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2076
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #76 by angpsi » Tue Apr 24, 2018 2:26 pm

Dr Pan K wrote:
angpsi wrote:
Dr Pan K wrote:Εμένα δεν με προβληματίζει τπτ. Αν κάποιος ασχοληθεί λίγο με τα λινουξακια βρίσκει την υγεία του. .

... είπε ο γιατρός... :lol:
Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, εσένα πόσο σου κόστισε όλο το Odroid setup με "απ' όλα" (τροφοδοσία, βύσματα, καλώδια); Να υποθέσω γύρω στα €300 μαζί με το κουτί;


Τα έχω όλα μαζεμένα στο σχετικό νήμα Άγγελε.

viewtopic.php?f=10&t=251

Αν θυμάμαι καλά λιγότερο από 300, και όπως πολύ σωστά είπες κάποια πράγματα έχουν ανακυκλωθει από τo Rpi2 στο Odroid C2. Τι κάποια δλδ, όλα εκτός από την πλακέτα. Το πιο ακριβό μέρος είναι το αλουμινένιο κουτί, μετά ο μετασχηματιστης με την πλακέτα τροφοδοσίας. Στο συνολο περιπου 200 ευρω.

Ωπ, σωστός! Έψαξα οπουδήποτε αλλού εκτός από το ίδιο το Audiohub! [beer]
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #77 by Dr Pan K » Tue Apr 24, 2018 2:30 pm

angpsi wrote:Ωπ, σωστός! Έψαξα οπουδήποτε αλλού εκτός από το ίδιο το Audiohub! [beer]


hqdefault.jpg
hqdefault.jpg (14.76 KiB) Viewed 3895 times
Παναγιώτης
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2076
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #78 by angpsi » Tue Apr 24, 2018 2:37 pm

:lol:
Άγγελος
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #79 by Gojakla » Tue Apr 24, 2018 5:59 pm

Ε, ναι ρε φιλε! Δημοσιος ξυλοδαρμος!!!
User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1641
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: NOS DAC ψάχνει streamer

Unread post #80 by pankon » Tue Apr 24, 2018 6:44 pm

[pisto]

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register