Τον τελευταίο καιρό το Krell MD20 CD transport μου έχει αρχίσει και ρετάρει σοβαρά. Πλέον αρνείται να διαβάσει cd που παλιότερα διάβαζε άνετα, ενώ κάνει πολλά σπαστικά μέχρι να αρχίσει να διαβάζει ακόμα και με πεντακάθαρα και αγρατζούνιστα εμπορικά cd. Προφανώς μια επίσκεψη στον γιατρό είναι στο πρόγραμμα, αν μη τι άλλο για να μάθω πόσο κοστίζει η αποκατάσταση της δυσλειτουργίας· ωστόσο μου δημιούργησε το ενδιαφέρον να θέσω στο forum ένα ζήτημα αν αξίζει να επισκευαστεί το Krell ή να αναζητηθεί ένα νεότερο cd player ή cd transport.
Ας ληφθεί υπ' όψη ότι ο Philips CDM1 mkii που φοράει το Krell υπάρχει―με ένα γρήγορο ψάξιμο―διαθέσιμος εδώ ολόκληρος (δεν ξέρω τιμή) και στο ebay, χωρίς την βάση και το drive για περίπου €200. Άρα μιλάμε για επισκευή της τάξεως των €250-300 τουλάχιστον. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν είναι προτιμότερο να αναζητηθεί κάποιο άλλο μηχάνημα σε αυτά τα λεφτά ή παραπλήσια, μια και υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα διαθέσιμα ιδίως ως 2ο χέρι (π.χ. ένα - δυο Primare D 30.2 CD στα €460).
Από την άλλη μεριά, όλη αυτή η διαδικασία μου εξάπτει και το ενδιαφέρον και για το αν τα ιστορικά cd player παραμένουν αρκετά καλά η και καλύτερα από τα σύγχρονα. Ένα ενδιαφέρον άρθρο που διάβασα πάνω στο θέμα έχει αφορμή το πάλαι ποτέ ιστορικό Philips CD 304/mkII (εδώ για £130), που φοράει επιπλέον και τα Philips TDA 1540 που πρόσφατα έγιναν μέρος της συζήτησης λόγω Lab12. Φυσικά σε όλα αυτά δεν εξετάζω αν τα άυλα μπορούν να σου δώσουν περισσότερη πληροφορία, η λογική είναι ότι θέλω ένα σύστημα για να παίζω και τα cd μου για λόγους πληρότητας.
Τι λέτε; Ακούω προτάσεις!
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
Eπειδή πρόκειται για σοβαρό τράνσπορτ πιστεύω οτι εφόσον θα του δώσει άλλα τόσα χρήσης (και βάλε λόγω αναπαραγωγής και αύλων πιά) πιστεύω οτι αξίζει τον κόπο η επισκευή υπο την προυπόθεση οτι θα παραμείνει και θα χρησιμοποιηθεί αφου σαν λογική να μεταπωληθεί δεν νομίζω οτι συμφέρει.
Πιθανόν να βρείς και καλύτερα τράνσπορτ καινούρια στην αγορά αλλα όλα θα σου στοιχίσουν παραπάνω απο τις πιό ταπεινές (αλλα καθόλου αμελητέες ) λυσεις όπως της Cambridge Audio στα 500+ https://www.whathifi.com/cambridge-audio/cxc/review ή της pro-ject στα 1000 http://box-designs.com/main.php?prod=cd ... ce&lang=en.
Στην δέ κατηγορία του δικού σου το κασέ ανεβαίνει πολύ.
Στην θέση σου θα το έφτιαχνα.
Πιθανόν να βρείς και καλύτερα τράνσπορτ καινούρια στην αγορά αλλα όλα θα σου στοιχίσουν παραπάνω απο τις πιό ταπεινές (αλλα καθόλου αμελητέες ) λυσεις όπως της Cambridge Audio στα 500+ https://www.whathifi.com/cambridge-audio/cxc/review ή της pro-ject στα 1000 http://box-designs.com/main.php?prod=cd ... ce&lang=en.
Στην δέ κατηγορία του δικού σου το κασέ ανεβαίνει πολύ.
Στην θέση σου θα το έφτιαχνα.
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
Επίσης στα €500 το Sony SCD-777ES CD (αν και γενικά κυκλοφορεί στα €1000+).
Άγγελος
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
BityaBit wrote:Στην θέση σου θα το έφτιαχνα.
Έχεις ιδέα πού και σε ποιον;
Άγγελος
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
Audio Soul Ultra - South Sounds
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
angpsi wrote:Επίσης στα €500 το Sony SCD-777ES CD (αν και γενικά κυκλοφορεί στα €1000+).
Άν είναι να δώσεις παραπάνω απο την επισκευή καλύτερα να πάς σε καινούριο που πέρα απο την εγγυημένη αξιοπιστία θα είναι σίγουρα καλύτερο σαν τράνσπορτ (τα πράγματα έχουν προχωρήσει πολύ). Καλό το φετίχ και επικά player τα συγκεκριμένα αλλα το θέμα είναι αμα δώσεις ότι δώσεις να μήν ξαναμπείς σε περιπέτειες και τα Lazer της σειρας ES εκείνης της εποχής δεν τα βρίσκεις 100 ευρώ ..άν τα βρείς..
+1 Για την Revamp.
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
SouthKops wrote:http://www.revamp.gr
Ευχαριστώ πολύ!
Άγγελος
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
Δύο πραγματάκια. Πρώτα απ όλα κοιτάμε αν έχει μαζέψει βρωμιά το laser (με μια μπατονετα και λίγο καθαριστικό).
Δεύτερο και λίγο πιο τεχνικό, καμία φορά πρέπει να ξαναγίνει εστιασμος του laser. Με λίγο ψάξιμο μπορεί να βρεθούν οι οδηγίες σέρβις, κάπου μέσα σε αυτές αναφέρει πως ξανασεταρουμε την κεφαλή (συνήθως μέσω κάποιας μυστικής αλληλουχίας πλήκτρων, το έχω κάνει παλιά στο δικό μου CD player).
Αλλιώς πήγαινε στον Δημήτρη Revamp και δες πόσο θα σου κοστίσει. Αμ είναι κάτι λογικό έχει καλώς, αλλιώς πας αλλού
Δεύτερο και λίγο πιο τεχνικό, καμία φορά πρέπει να ξαναγίνει εστιασμος του laser. Με λίγο ψάξιμο μπορεί να βρεθούν οι οδηγίες σέρβις, κάπου μέσα σε αυτές αναφέρει πως ξανασεταρουμε την κεφαλή (συνήθως μέσω κάποιας μυστικής αλληλουχίας πλήκτρων, το έχω κάνει παλιά στο δικό μου CD player).
Αλλιώς πήγαινε στον Δημήτρη Revamp και δες πόσο θα σου κοστίσει. Αμ είναι κάτι λογικό έχει καλώς, αλλιώς πας αλλού
Παναγιώτης
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
Dr Pan K wrote:Δύο πραγματάκια. Πρώτα απ όλα κοιτάμε αν έχει μαζέψει βρωμιά το laser (με μια μπατονετα και λίγο καθαριστικό).
Δεύτερο και λίγο πιο τεχνικό, καμία φορά πρέπει να ξαναγίνει εστιασμος του laser. Με λίγο ψάξιμο μπορεί να βρεθούν οι οδηγίες σέρβις, κάπου μέσα σε αυτές αναφέρει πως ξανασεταρουμε την κεφαλή (συνήθως μέσω κάποιας μυστικής αλληλουχίας πλήκτρων, το έχω κάνει παλιά στο δικό μου CD player).
Αλλιώς πήγαινε στον Δημήτρη Revamp και δες πόσο θα σου κοστίσει. Αμ είναι κάτι λογικό έχει καλώς, αλλιώς πας αλλού
Να το τολμήσω ή να πάω στους επαγγελματίες από την αρχή; http://lampizator.eu/LAMPIZATOR/TRANSPO ... ology.html (επέμβαση σε Philips cdm1Mkii περίπου στην μέση της σελίδας).
Να διευκρινίσω ότι δεν είναι δύσκολη η πρόσβαση στον μηχανισμό, απλά ξεβιδώνω και βγάζω το πάνω καπάκι.

Επίσης να πω ότι όταν το είχα πρωτοπάρει (περίπου το 2003 αν θυμάμαι σωστά) είχα κάνει και τότε σέρβις αποκαθιστώντας οτιδήποτε χρειαζόταν. Την επέμβαση την είχε κάνει ένας καλός τεχνίτης στον οποίο με είχε στείλει ο Ιωνάς (και πάλι αν θυμάμαι σωστά), στην Στουρνάρη.
Άγγελος
Re: Krell MD20 CD transport - αντικατάσταση ή αποκατάσταση;
Ακόμα συζητάτε για CD ρε δεινόσαυροι? 
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”