Καλημερα σε ολους και καλο μηνα
Σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα Νας για την αναπαραγωγη αρχειων μουσικης hires και εικονας 4kuhd
Μεχρι και τωρα αναπαραγω ξεχωριστα τα αρχεια αυτα
Δηλαδη τα αρχεια μουσικης ειτε βρισκονται σε εξωτερικους usb 3.0 και μεσω συνδεσης usb συνδεονται με το Aurender N100H,αυτο με την σειρα του συνδεεται μεσω usb,στο Dac Rockna Wavedream, ειτε κανοντας χρηση του εσωτερικου ssd and hdd σκληρου του Aurender και απευθειας αναπαραγωγη μεσω του Ντακ
Το λειτουργικο του πλειερ ειναι Linux based MPD with cashing playback driver SSd 120gb and a 2 terra hdd 2.5"-Gigabit ethernet 4 gb ram,full linear power supply ,κανωντας χρηση του Ipad air with aurender conductor app and aurender media manager cover art and meta -dag support for Nas drives
Για τα αρχεια εικονας χρησιμοποιω ξεχωριστο media player Dune 4k uhd/30p solo,τους εξωτερικους σκληρους συνδεδεμενους μεσω usb σε αυτο και στην συνεχεια μεσω hdmι καλωδιου.στην τηλεοραση
Ενας ρουτερ και ενα σουιτς 100 αρι με ΚΑΤ 7 Καλωδιο και Baskee ethernet isolator,συνδεει το αουρεντερ και το Ντιουν
Περιμενω τις προτασεις σας,για την χρησιμοτητα του Νας στο συστημα μου,καθως και τις απαραιτητες απαιτησεις σε εξοπλισμο και σοφτγουερ που πρεπει να εχει για παραλληλη χρηση στριμινγκ εικονας 4κ uhd και hires ηχου
Ευχαριστω
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Nas servers-αξιζουν η οχι?
Re: Nas servers-αξιζουν η οχι?
Ένα NAS μπορεί να δώσει λύση σε θέματα αποθήκευσης (οπότε αντί για πολλούς εξωτερικούς δίσκους να έχουμε μια συσκευή και μέσα της όσο χώρο θέλουμε ανάλογα με το μοντέλο), να κάνει αυτοματοποιημένα back up σε Raid configuration, και να μοιράζει αρχεία σε πολλά τερματικά ταυτόχρονα μέσω του δικτύου του σπιτιού. Οπότε γενικά αξίζει
Εγώ έχω ένα Synology, σχετικά απλό μοντέλο με 2x6TB εσωτερικά, τους οποίους όμως δεν έχω σε raid αλλά τους βλέπει σαν ενα. Προτιμώ να έχω εξωτερικό back up (με ένα μεγάλο 10TB δισκο) το οποίο κάθε 2 με 3 μήνες ριφρεσκαρω.
Μάρκες NAS οι γνωστές, αυτό που θέλει λίγο προσοχή είναι στους σκληρούς δίσκους, να είναι ποιοτικοί και ειδικά σχεδιασμένοι για χρήση σε NAS για να αντέχουν την συνεχόμενη χρήση και να κάνουν spin down όταν πρέπει.
Εγώ έχω ένα Synology, σχετικά απλό μοντέλο με 2x6TB εσωτερικά, τους οποίους όμως δεν έχω σε raid αλλά τους βλέπει σαν ενα. Προτιμώ να έχω εξωτερικό back up (με ένα μεγάλο 10TB δισκο) το οποίο κάθε 2 με 3 μήνες ριφρεσκαρω.
Μάρκες NAS οι γνωστές, αυτό που θέλει λίγο προσοχή είναι στους σκληρούς δίσκους, να είναι ποιοτικοί και ειδικά σχεδιασμένοι για χρήση σε NAS για να αντέχουν την συνεχόμενη χρήση και να κάνουν spin down όταν πρέπει.
Παναγιώτης
Re: Nas servers-αξιζουν η οχι?
Καποιες προτασεις απο εταιρειες,με τι υπολογιστικη δυναμη και ραμ και ποιους τυπους σκληρων λ.χ?
Οι σκληροι μου ειναι φορμαρισμενοι κατα NTFS,υποστηριζονται?
Απο την αλλη οι απαιτησεις στο 4κuhd transconding, ειναι ιδιαιτερες
Υπαρχει κατι αντιστοιχο σε αλλο μελος του φορουμ?
Οι σκληροι μου ειναι φορμαρισμενοι κατα NTFS,υποστηριζονται?
Απο την αλλη οι απαιτησεις στο 4κuhd transconding, ειναι ιδιαιτερες
Υπαρχει κατι αντιστοιχο σε αλλο μελος του φορουμ?
Re: Nas servers-αξιζουν η οχι?
4Κ είναι βαριά αρχεία, πιο βαριά απο τα DSD/DXD οπότε θα πήγαινα σε κάτι στιβαρό. Ειναι εύκολο να καταλάβεις τι εστί στιβαρό NAS, κοστίζει αρκετά πιο πολύ από τα εισαγωγικά. Εγώ έχω Synology που θεωρείτε εγγύηση. Επίσης κοιτάς Qnap, Zyxel κτλ. Οπωσδήποτε με USB 3.0 και καλύτερα με 2 ή παραπάνω θέσεις σκληρού.
https://www.skroutz.gr/c/894/file-serve ... as+storage
https://www.skroutz.gr/c/894/file-serve ... as+storage
Παναγιώτης
Re: Nas servers-αξιζουν η οχι?
Eπίσης Γιώργο ετοιμάσου για πολύ διάβασμα...
Εγώ μετά απο μια πενταετία με NAS το μόνο σίγουρο που μπορώ να πώ είναι οτι αυξήθηκαν οι γνώσεις μου στους υπολογιστές. Δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα αν γύριζα το ρολόι πίσω.
Εγώ μετά απο μια πενταετία με NAS το μόνο σίγουρο που μπορώ να πώ είναι οτι αυξήθηκαν οι γνώσεις μου στους υπολογιστές. Δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα αν γύριζα το ρολόι πίσω.
- Στέλιος Π.
- Posts: 192
- Joined: Mon Apr 18, 2016 3:45 pm
Re: Nas servers-αξιζουν η οχι?
Και βεβαια πρεπει να αποφασισεις αν θελεις out of the box λυση ή τιποτα custom.
Το δευτερο βεβαια απαιτει πολυ περισσοτερη μελετη.
Το δευτερο βεβαια απαιτει πολυ περισσοτερη μελετη.
V = dU/dq | I = dq/dt | P = dU/dt = V·I = I2·R = V2/R | V = I·R
Re: Nas servers-αξιζουν η οχι?
Η σπουδαιότερη λειτουργία του NAS server σε ένα σύστημα αναπαραγωγής ήχου, είναι ότι απαλλάσσει το media player/streamer από το να χρησιμοποιεί επεξεργαστική δύναμη για να εισαγάγει τα όποια αρχεία δια μέσω του USB.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το streamer να χρησιμοποιεί όλη την επεξεργαστική του δύναμη μόνο για τις λειτουργίες μεταφοράς προς το DAC και τίποτε άλλο.
Το πλεονέκτημα είναι καλύτερη ποιότητα ήχου το οποίο έχω διαπιστώσει προσωπικά στο δικό μου σετάπ.
Φυσικά είναι και θέμα ευκολίας αποθήκευσης και αναπαραγωγής/αρχειοθέτησης από πολλαπλά τερματικά που είναι στο δίκτυο.
Το σετάρισμα είναι σχετικά απλό, ειδικά τώρα που όλα τα NAS έχουν δικά τους software που κάνουν αρκετές ρυθμίσεις πανεύκολες αλλά και τα user interface των router που μπορεί κανείς να δώσει στατικές IP εύκολα στα NAS και streamer.
Στην περίπτωση του Γιώργου χρειάζεται κάποιο από τα πιο δυνατά μοντέλα (επεξεργαστικά) επειδή βλέπει ταινίες σε 4Κ ασυμπίεστες και βέβαια είναι αυτονόητο ότι μιλάμε για δίκτυο 1000ρι.
Συνιστώ για πιο οικονομικά NAS με δύο δίσκους, και εξωτερικό bay με άλλους δύο για backup, η αντίστοιχα για μεγαλύτερο budget, NAS με τέσσερις δίσκους για μεγαλύτερη χωρητικότητα και πάλι ένα εξωτερικό bay για backup.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το streamer να χρησιμοποιεί όλη την επεξεργαστική του δύναμη μόνο για τις λειτουργίες μεταφοράς προς το DAC και τίποτε άλλο.
Το πλεονέκτημα είναι καλύτερη ποιότητα ήχου το οποίο έχω διαπιστώσει προσωπικά στο δικό μου σετάπ.
Φυσικά είναι και θέμα ευκολίας αποθήκευσης και αναπαραγωγής/αρχειοθέτησης από πολλαπλά τερματικά που είναι στο δίκτυο.
Το σετάρισμα είναι σχετικά απλό, ειδικά τώρα που όλα τα NAS έχουν δικά τους software που κάνουν αρκετές ρυθμίσεις πανεύκολες αλλά και τα user interface των router που μπορεί κανείς να δώσει στατικές IP εύκολα στα NAS και streamer.
Στην περίπτωση του Γιώργου χρειάζεται κάποιο από τα πιο δυνατά μοντέλα (επεξεργαστικά) επειδή βλέπει ταινίες σε 4Κ ασυμπίεστες και βέβαια είναι αυτονόητο ότι μιλάμε για δίκτυο 1000ρι.
Συνιστώ για πιο οικονομικά NAS με δύο δίσκους, και εξωτερικό bay με άλλους δύο για backup, η αντίστοιχα για μεγαλύτερο budget, NAS με τέσσερις δίσκους για μεγαλύτερη χωρητικότητα και πάλι ένα εξωτερικό bay για backup.
Χρήστος
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”