Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Μετρήσεις
Re: Μετρήσεις
Dr Pan K wrote:Φυσικά. Πως τα μέτρησες Γιωργο;
-Bruel&Kjaer Accelerometer Typ 4371
-Bruel& Kjaer Charger Amplifier 2635
-HP 35665A DYNAMIC SIGNAL ANALYSER
Re: Μετρήσεις
Κοντά στη βάση του βραχίωνα το, επιταχυνσιόμετρο και μία ξύστρα για να διευκολύνω την αίσθηση του μεγέθους του.
- Attachments
-
- L75+ Accelerometer.jpg (635.76 KiB) Viewed 1453 times
Re: Μετρήσεις
Οι μετρήσεις έγιναν στις ίδιες συνθήκες και λίγα λεπτά η μία από την άλλη
- Attachments
-
- Lenco L75 @33RPM.jpg (654.96 KiB) Viewed 1435 times
-
- EMT @33RPM.jpg (685.98 KiB) Viewed 1435 times
Re: Μετρήσεις
Ναι κάπως έτσι έχουν βγάλει την λαδιά ότι τα παλιά idler έχουν απίστευτο rumble.
Βέβαια είναι λάθος πλίνθος, δεν έχει γίνει service στο μοτέρ, δεν έχει ρυθμιστεί ή αλλαχθεί το idler, δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι το πηγάδι, εάν είναι φθαρμένο η αν έχει λίπανση κλπ.
Υπάρχει και μια άλλη περίπτωση να μην έχουν ξεβιδωθεί τα transport screws του μοτέρ.
Γενικά δεν μου λέει τίποτε το αποτέλεσμα γιατί το EMT έχει υποστεί σέρβις και φροντίδα, ενώ το lenco είναι άλλο ένα απόκτημα κάπου πεταμένα και το ξαναθυμηθήκαμε.
Γιώργο αυτό που άκουσες σπίτι μου δεν έχει τετοια ριχτερ.
Βέβαια είναι λάθος πλίνθος, δεν έχει γίνει service στο μοτέρ, δεν έχει ρυθμιστεί ή αλλαχθεί το idler, δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι το πηγάδι, εάν είναι φθαρμένο η αν έχει λίπανση κλπ.
Υπάρχει και μια άλλη περίπτωση να μην έχουν ξεβιδωθεί τα transport screws του μοτέρ.
Γενικά δεν μου λέει τίποτε το αποτέλεσμα γιατί το EMT έχει υποστεί σέρβις και φροντίδα, ενώ το lenco είναι άλλο ένα απόκτημα κάπου πεταμένα και το ξαναθυμηθήκαμε.
Γιώργο αυτό που άκουσες σπίτι μου δεν έχει τετοια ριχτερ.
Χρήστος
Re: Μετρήσεις
Να κάνω κάποιες διευκρινίσεις
- Οι μετρήσεις δεν έγιναν για την όποια σύγκριση μεταξύ των δύο Πικαπ. Αυτά είχα αυτά μέτρησα.
- @ Χρήστος:
α. Το Lenco είναι σε καλή κατάσταση και όπως τότε το έδινε στην αγορά η "μαμά" του
β. Ο πλίνθος παίζει λίγο ή και καθόλου ρόλο στη μέτρηση, η οποία μέτρηση, δείχνει τους κραδασμούς που το μοτέρ "στέλνει" στο σασί και κοντά στο σημείο της βάσης του βραχίωνα.
γ. Κάτι παρόμοιο θα έδειχνε και το δικό σου αν δεν του είχες αλλάξει όσα του άλλαξες.
δ. Εκείνο που είναι σαφές είναι η τεράστια κορυφή στα 100Hz και οφείλεται στο συγκεκριμένο μοτέρ (τετραπολικό;;)
ε. Οι "παράπλευρες" κορυφές δεξιά και αριστερά (πολύ χαμηλότερες από το πικ των 100Hz) είναι από το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης, τροχαλίες - πλατό - άξονες - πηγάδια κλπ.
στ. Και βέβαια δεν άκουσα στο σπίτι σου αυτά τα "ρίχτερ" (πιασιάρικο αυτό) . Όπως σου είχα πει, αυτό που άκουσα ήταν εξαιρετικό. Αλλά από το Lenco "μαμά" τα έχεις αλλάξει όλα ή σχεδόν, όφειλε λοιπόν.
Αν θες πάντως μπορείς να το φέρεις εδώ, να το μετρήσουμε και να συγκρίνουμε τις δύο μετρήσεις.
ΥΓ. Ρε Χρήστο, ασχολούμαι με Πικάπ τουλάχιστον 10 χρόνια πριν από σένα και το Πάνο. Λες να ξεκινάω να μετρήσω με αυτά τα όργανα, χωρίς να έχω ξεβιδώσει τις βίδες που το ασφαλίζουν για τη μεταφορά του;
- Οι μετρήσεις δεν έγιναν για την όποια σύγκριση μεταξύ των δύο Πικαπ. Αυτά είχα αυτά μέτρησα.
- @ Χρήστος:
α. Το Lenco είναι σε καλή κατάσταση και όπως τότε το έδινε στην αγορά η "μαμά" του
β. Ο πλίνθος παίζει λίγο ή και καθόλου ρόλο στη μέτρηση, η οποία μέτρηση, δείχνει τους κραδασμούς που το μοτέρ "στέλνει" στο σασί και κοντά στο σημείο της βάσης του βραχίωνα.
γ. Κάτι παρόμοιο θα έδειχνε και το δικό σου αν δεν του είχες αλλάξει όσα του άλλαξες.
δ. Εκείνο που είναι σαφές είναι η τεράστια κορυφή στα 100Hz και οφείλεται στο συγκεκριμένο μοτέρ (τετραπολικό;;)
ε. Οι "παράπλευρες" κορυφές δεξιά και αριστερά (πολύ χαμηλότερες από το πικ των 100Hz) είναι από το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης, τροχαλίες - πλατό - άξονες - πηγάδια κλπ.
στ. Και βέβαια δεν άκουσα στο σπίτι σου αυτά τα "ρίχτερ" (πιασιάρικο αυτό) . Όπως σου είχα πει, αυτό που άκουσα ήταν εξαιρετικό. Αλλά από το Lenco "μαμά" τα έχεις αλλάξει όλα ή σχεδόν, όφειλε λοιπόν.
Αν θες πάντως μπορείς να το φέρεις εδώ, να το μετρήσουμε και να συγκρίνουμε τις δύο μετρήσεις.
ΥΓ. Ρε Χρήστο, ασχολούμαι με Πικάπ τουλάχιστον 10 χρόνια πριν από σένα και το Πάνο. Λες να ξεκινάω να μετρήσω με αυτά τα όργανα, χωρίς να έχω ξεβιδώσει τις βίδες που το ασφαλίζουν για τη μεταφορά του;
Re: Μετρήσεις
Είναι αδύνατη η μεταφορά του πικάπ διότι είναι πάνω από 40 κιλά και δεν συμπεριλαμβάνω το τροφοδοτικό του (ούτε την αεραντλία) οπότε αυτή η μέτρηση δεν θα γίνει ποτέ.
Ο πλίνθος δεν θα πρέπει να παίζει καθόλου ακόμα και σε απολύτως εργοστασιακή κατάσταση.
Παρεμπιπτόντως επειδή λες είναι "μαμα", εγώ νομίζω ότι είναι "γιαγιά" με σοβαρά προβλήματα υγείας μάλλον.
Μπορεί να είχες πικάπ πριν από μας αλλά κι εμείς κάτι ξέρουμε, και αυτό με τις βίδες έχει γίνει πολλές φορές και από έμπειρους Γιώργο, έπρεπε να το αναφέρω.
Αν απλά κάνεις ένα σέρβις στο μοτέρ και το ρυθμίσεις σωστά, μια αλλαγή του ελαστικού του idler, αλλαγή των olite berarings με καινούργια και καλή λίπανση = όλα αυτά εργοστασιακά,... η μέτρηση θα βελτιωθεί σημαντικά.
Οι μετρήσεις έχουν σκοπό να δείξουν μια ΣΥΤΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κατάσταση μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ χρονική στιγμή. (και όχι δυο διαφορετικά τελείως πράγματα σε αυθαίρετες χρονικές στιγμές της ζωής τους αν και την ίδια χρονική στιγμή)
'Άρα για μένα πολύ σημαντικό θα ήταν να επαναληφθούν οι μετρήσεις του Lenco μετά από τουλάχιστον το σέρβις που σου προτείνω πιο πάνω (πολύ μικρό κόστος).
Ο πλίνθος δεν θα πρέπει να παίζει καθόλου ακόμα και σε απολύτως εργοστασιακή κατάσταση.
Παρεμπιπτόντως επειδή λες είναι "μαμα", εγώ νομίζω ότι είναι "γιαγιά" με σοβαρά προβλήματα υγείας μάλλον.
Μπορεί να είχες πικάπ πριν από μας αλλά κι εμείς κάτι ξέρουμε, και αυτό με τις βίδες έχει γίνει πολλές φορές και από έμπειρους Γιώργο, έπρεπε να το αναφέρω.
Αν απλά κάνεις ένα σέρβις στο μοτέρ και το ρυθμίσεις σωστά, μια αλλαγή του ελαστικού του idler, αλλαγή των olite berarings με καινούργια και καλή λίπανση = όλα αυτά εργοστασιακά,... η μέτρηση θα βελτιωθεί σημαντικά.
Οι μετρήσεις έχουν σκοπό να δείξουν μια ΣΥΤΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κατάσταση μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ χρονική στιγμή. (και όχι δυο διαφορετικά τελείως πράγματα σε αυθαίρετες χρονικές στιγμές της ζωής τους αν και την ίδια χρονική στιγμή)
'Άρα για μένα πολύ σημαντικό θα ήταν να επαναληφθούν οι μετρήσεις του Lenco μετά από τουλάχιστον το σέρβις που σου προτείνω πιο πάνω (πολύ μικρό κόστος).
Χρήστος