Panzerholz: high-tech acoustical damping
The Firewalls panzerholz is much more than an aesthetically spellbinding enclosure; it was chosen primarily for its phenomenal acoustical damping properties.
Panzerholz is made of layers of beechwood, fused together under extreme amounts of heat and pressure (250 tons per square inch). This causes the original cellulose wood compounds to form new chemical bonds amongst neighboring layers. Thus, a new type of wood is born: panzerholz. It finds application in different high-tech fields. For one, Formula 1 race cars use Panzerholz for its excellent vibration damping properties (instead of aluminum or steel, which exhibit ringing). Also, some of the worlds top turntables and highest performance loudspeakers use panzerholz, and it also finds application in the high-tech field of neutron research with highly sensitive equipment. As we pointed out above, even in a power filter, microvibrations are undesirable. Since panzerholz exhibits among the very best vibration damping characteristics, it makes an excellent casing material for the Firewall.
Panzerholz (German for tankwood) is a high-tech natural wood product manufactured in Germany. It is known for its extremely high density (it sinks in water; approximately 87 lbs per cubit foot.), its high strength (similar to the strength of aluminum), and that only a relatively thin layer of it is required to stop a bullet in its tracks. This unique elasto-mechanical performance is related to its acoustical damping characteristics, which are among the very best of any material in existence. (See test on next page). These characteristics make it the best choice available for a high performance product
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Garrard 301 από την αρχή
Re: Garrard 301 από την αρχή
Το υλικο το γνωρίζω καί όντως το χρησιμοποιούν πολλοί κατασκευαστές (και σε ηχεία). Η ένσταση μου είναι για την συγκεκριμένη εφαρμογή που είναι αντιδιαμετρικη εφαρμογή από αυτή της Clearaudio καθώς εκεί έχουμε εξωτερικό κινητήρα και μηδενικό rumble.
Η artisan fidelity από εμφάνιση σκίζει αλλά στα τεχνικά δεν θα την εμπιστευομουν και τόσο. Έχω διαβάσει κάτι μαρκετιστικες χαζομάρες που δεν περιγράφονται.
Αν θες να δεις που βαδίζεις μόλις κόψεις τα ξύλα βίδωσε πρόχειρα το 301 επάνω και μέτρησε τους κραδασμούς με σχετική εφαρμογή ή άκουσε τους με ένα στηθοσκοπιο. Αν είσαι ικανοποιημένος τότε προχωράς σε βαψιματα, φινιρισματα κτλ.
Η artisan fidelity από εμφάνιση σκίζει αλλά στα τεχνικά δεν θα την εμπιστευομουν και τόσο. Έχω διαβάσει κάτι μαρκετιστικες χαζομάρες που δεν περιγράφονται.
Αν θες να δεις που βαδίζεις μόλις κόψεις τα ξύλα βίδωσε πρόχειρα το 301 επάνω και μέτρησε τους κραδασμούς με σχετική εφαρμογή ή άκουσε τους με ένα στηθοσκοπιο. Αν είσαι ικανοποιημένος τότε προχωράς σε βαψιματα, φινιρισματα κτλ.
Παναγιώτης
- AthanasiosL
- Posts: 388
- Joined: Mon Jan 22, 2018 5:00 pm
Re: Garrard 301 από την αρχή
Παναγιώτη αυτό είναι το πλάνο μου, θα μετρήσω με το επιταχυνσιόμετρο του κινητού και την σχετική εφαρμογή τους κραδασμούς, επίσης με στηθοσκόπιο και αν ακούσω τρίζοντες προσθέτω επιπλέον layers κόντρα πλακέ. Θα βγεί που θα πάει. Μην ξεχνάς και τις πνευματικές βάσεις που έχω πάρει.
Re: Garrard 301 από την αρχή
Το κάθε υλικό έχει και άλλη επίδραση στον ήχο, δεν είναι απαραίτητα καλύτερο ηχητικά ένα πιο πυκνό υλικό από ένα λιγότερο πυκνό, αρκεί και τα δύο να κάνουν σταδιακή απόσβεση. Η πολύ γρήγορη απόσβεση για μένα δεν είναι καλή αφού δεν θα μπορέσει να απαγάγει αρκετά γρήγορα τους κραδασμούς. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς είναι σαν δύο υγρά με διαφορετικά ιξώδη αν ρίξεις μια πέτρα μέσα αυτό με το λιγότερο θα απομακρύνει με γρηγορότερα κύματα την απορροφούμενη ενέργεια.
Η Clearaudio είναι πολύ μικρή εταιρία (νομίζω 3-4 άτομα είναι) χωρίς r&d ή τουλάχιστον όχι επιπέδου NASA, το ίδιο και η Artisan Fidelity, ψαγμένες κοινότητες έχουν ίσως παραπάνω πνευματική παρακαταθήκη θαρρώ αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.
Και η δική μου πεποίθηση είναι ότι τα idler θέλουν μαλακότερα υλικά χωρίς πλάκες αλουμινίου ενδιάμεσα.
Πάντως σίγουρα το panzerholz είναι πολύ νεκρό υλικό.
Στο θέμα βαψίματος οι βαφές αυτοκινήτου θέλουν ακρυλικό αστάρωμα για να πιάσουν στο ξύλο, θέλει προσοχή να πας σε μάστορα που ξέρει τι κάνει.
Ευχαριστώ για την πληροφορία των βάσεων για μικροσκόπια, είναι πολύ ακριβές όμως και δεν είμαι πεπεισμένος αν είναι η καλύτερη λύση. Και πάλι η απαγωγή θορύβου από το πικάπ είναι σπουδαιότερη από την αποσύζευξη.
Panzerholz και πνευματικά ποδαράκια "κλείνουν" μέσα τους κραδασμούς, κατά την άποψη μου.
Η Clearaudio είναι πολύ μικρή εταιρία (νομίζω 3-4 άτομα είναι) χωρίς r&d ή τουλάχιστον όχι επιπέδου NASA, το ίδιο και η Artisan Fidelity, ψαγμένες κοινότητες έχουν ίσως παραπάνω πνευματική παρακαταθήκη θαρρώ αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.
Και η δική μου πεποίθηση είναι ότι τα idler θέλουν μαλακότερα υλικά χωρίς πλάκες αλουμινίου ενδιάμεσα.
Πάντως σίγουρα το panzerholz είναι πολύ νεκρό υλικό.
Στο θέμα βαψίματος οι βαφές αυτοκινήτου θέλουν ακρυλικό αστάρωμα για να πιάσουν στο ξύλο, θέλει προσοχή να πας σε μάστορα που ξέρει τι κάνει.
Ευχαριστώ για την πληροφορία των βάσεων για μικροσκόπια, είναι πολύ ακριβές όμως και δεν είμαι πεπεισμένος αν είναι η καλύτερη λύση. Και πάλι η απαγωγή θορύβου από το πικάπ είναι σπουδαιότερη από την αποσύζευξη.
Panzerholz και πνευματικά ποδαράκια "κλείνουν" μέσα τους κραδασμούς, κατά την άποψη μου.
Χρήστος
Re: Garrard 301 από την αρχή
Απλα να πω οτι η Clearaudio δεν ειναι καθόλου μικρη εταιρία, αντιθέτως ειναι απο τις μεγαλύτερες και παράγει πολλα πικάπ και για τρίτους (Thorens, McIntosh, Burmester).
Κατα τ'αλλα συμφωνω, δλδ ενα ιδιαιτερα σκληρο υλικο με μεγάλη ταχυτητα μεταδοσης και απο κατω ποδια με αερα πιο πιθανο θεωρω να εγκλωβίζει ενεργεια παρα να την αποσβενει. Οι δοκιμες θα δειξουν..
Κατα τ'αλλα συμφωνω, δλδ ενα ιδιαιτερα σκληρο υλικο με μεγάλη ταχυτητα μεταδοσης και απο κατω ποδια με αερα πιο πιθανο θεωρω να εγκλωβίζει ενεργεια παρα να την αποσβενει. Οι δοκιμες θα δειξουν..
Παναγιώτης
Re: Garrard 301 από την αρχή
Ναι συγνώμη την μπέρδεψα με την Amazon Audio, η Clearaudio είναι μεγάλη εταιρία.
Χρήστος
- AthanasiosL
- Posts: 388
- Joined: Mon Jan 22, 2018 5:00 pm
Re: Garrard 301 από την αρχή
Θα με βάλετε να το κάνω τετραώροφο στο τέλος...
- AthanasiosL
- Posts: 388
- Joined: Mon Jan 22, 2018 5:00 pm
Re: Garrard 301 από την αρχή
Και μόλις τώρα έλαβα και το ακόλουθο μαίλ. Άντε να δούμε επιτέλους.
Hi to all of you
Thanks for the waiting. It's taking longer then we were expecting because of the tight tolerances we are working with to get a soft and at the same time ridgid up/down movement. For that purpose, we are relying on very accurate tolerances that are difficult to achieve by the CNC manufacturer. Even as it is at the moment, the Easy VTA is working rather well, but not to the high standard that we demand and want to offer to our customers This means that we aren't happy with the product but fortunately we came up (and testet) a new developed component that will fix the issue we are experiencing.
The supplier has already the drawings to manufacture the new parts and we hope to be able to start assembling and shipping the kits in two to three weeks time.
We know that it is frustrating to all of you (and us) but we rather delay it for a bit longer then ship a product that is not as perfect as we want it to be.
Hope that you are all able to find that bit more patience. We are trying hard to deliver the Easy VTA asap.
Regards
The Easy VTA team.
Hi to all of you
Thanks for the waiting. It's taking longer then we were expecting because of the tight tolerances we are working with to get a soft and at the same time ridgid up/down movement. For that purpose, we are relying on very accurate tolerances that are difficult to achieve by the CNC manufacturer. Even as it is at the moment, the Easy VTA is working rather well, but not to the high standard that we demand and want to offer to our customers This means that we aren't happy with the product but fortunately we came up (and testet) a new developed component that will fix the issue we are experiencing.
The supplier has already the drawings to manufacture the new parts and we hope to be able to start assembling and shipping the kits in two to three weeks time.
We know that it is frustrating to all of you (and us) but we rather delay it for a bit longer then ship a product that is not as perfect as we want it to be.
Hope that you are all able to find that bit more patience. We are trying hard to deliver the Easy VTA asap.
Regards
The Easy VTA team.
Re: Garrard 301 από την αρχή
AthanasiosL wrote:Θα με βάλετε να το κάνω τετραώροφο στο τέλος...
Μάγος είσαι;
Παναγιώτης
- AthanasiosL
- Posts: 388
- Joined: Mon Jan 22, 2018 5:00 pm
Re: Garrard 301 από την αρχή
Σκέφτομαι να εφαρμόσω άλλα 2 layers πάχους 2,5εκ κόντρα πλακέ σημύδα ανάμεσα στα 2 layers του panzerholtz και να πάω σε κλειστό πλίνθο πάχους 10εκ (συνολικό ύψος 17εκ μαζί με τα πόδια).
Χρήστο στις βαφές αυτοκινήτου δεν πρέπει πριν το αστάρωμα να γίνει στοκάρισμα στις ενώσεις των στρώσεων του ξύλου να μην ρουφήξουν μέσα το αστάρι και το χρώμα και κάνει γραμμές?
Χρήστο στις βαφές αυτοκινήτου δεν πρέπει πριν το αστάρωμα να γίνει στοκάρισμα στις ενώσεις των στρώσεων του ξύλου να μην ρουφήξουν μέσα το αστάρι και το χρώμα και κάνει γραμμές?