Στα 4 λεπτά που άκουσα τα ακουστικά με τον δικό σου Trafomatic, άκουσα το ασαφές χαμηλό.
Πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι το df?
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
[Hands on] Final D8000 headphones
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Ναι. Οι λαμπατοι ενισχυτές δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά με τους solid state σε θέμα df, αν προσέξεις όλα τα προηγούμενα post μου θα δεις ότι αναφέρομαι πάντα για SS.
Παναγιώτης
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Κριτικές ακροάσεις...
- Attachments
-
- fullsizeoutput_499e.jpeg (1.07 MiB) Viewed 11048 times
Άγγελος
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Τη βλεπω υγιεστατη. Μαλλον δεν την κολλησες κανα μικροβιο!
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Κάπως έτσι γίνονται οι ζημιές και μένουν κουσούρια στα παιδιά. Και μετά χαλάνε ότι χαρτζιλίκι έχουν σε δίσκους και μηχανήματα
Παναγιώτης
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Με τις κριτικές ακροάσεις καθαρίσαμε. Το θέμα είναι τώρα πώς θα την κάνω να μην μου ζητάει Αριάνα Γκράντε!...
Άγγελος
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Καλοσυγκερασμενο κλειδοκυμβαλο, το ακούς εσύ μερικές φορές και της αποτυπώνεται στον εγκέφαλο για πάντα. Κάποια στιγμή θα το αναζητήσει και μετά once you go bach there's no turning back.
Παναγιώτης
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Της έχω βάλει ήδη τους καλικάντζαρους του Mussorgsky και τους έχει μάθει!
Άγγελος
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Γράφω ξανά γιατί μετά από αρκετή γυμανστική τα ακουστικά έχουν αρχίσει να δείχνουν κάποια σημάδια βελτίωσης. Τούτη την αλλαγή την παρατήρησα μόλις σήμερα, μετά από περίπου 60 ώρες πάνω στον Lehmann ο οποίος μάλλον έχει αδικηθεί στην κριτική που του κάναμε με τον Αντώνη από την πρώτη φορά που τον ακούσαμε με τα D8000. Θυμίζω ότι τα ακουστικά έχουν παίξει και περίπου άλλες τόσες ώρες στον ενισχυτή του Παναγιώτη.
Παρ' ότι παρατήρησα την αλλαγή σε διάφορα δικά μου άλμπουμ, την επιβεβαίωσα και πάνω στα New Audio Tracks και τα Perenial Test Tracks του Παναγιώτη που είχαν χρησιμοποιηθεί και στην ακρόαση που κάναμε μαζί με τον Αντώνη. Η έκταση στα ψηλά, οι φυσικές και καθαρές μεσαίες και τα σφιχτά και δυναμικά χτυπήματα στα μπάσα παραμένουν ένα από τα ατού των ακουστικών, κάτι που είναι ιδιαίτερα φανερό σε λιγότερο περίπλοκα κομμάτια από διάφορα είδη μουσικής (ροκ, μουσική δωματίου, ηλεκτρονική, ακουστική). Εκείνο που έχει αρχίσει και συνέρχεται είναι το θόλωμα που παρατηρούσαμε στα μεσοχαμηλά, ιδίως σε μεγάλα ορχηστρικά σύνολα κλασσικής μουσικής. Χωρίς να είμαστε ακόμα σε επίπεδα ανάλυσης που να ξεχωρίζεις όλα τα όργανα ένα προς ένα, εκείνο που φαίνεται να εκλείπει σιγά σιγά είναι ένα μπέρδεμα που γινόταν στο πέρασμα από τις χαμηλές προς τις μεσαίες. Επίσης φαίνεται να εκλείπει και εκείνο το κάποιο μάζεμα στις μεσαίες, αν και ακόμα κρατάω κάποιες επιφυλάξεις.
Διαβάζοντας περισσότερο προσεκτικά τις διάφορες κριτικές παρουσιάσεις στο διαδίκτυο και στα σχετικά fora διαπιστώνω πολλούς κοινούς τόπους με τα σχόλια που κάναμε κι εδώ. Ένα από αυτά είναι ότι αρέσουν σε όσους έπαιξαν τα D8000 με χαμηλοέξοδους ενισχυτές, DAC/amp ή ακόμα και DAP (!), ενώ το άλλο είναι πως αρέσουν ιδιαίτερα σε όσους ακούν περισσότερο σε όσους ακούν μουσική με ιδιαίτερη έμφαση στα άκρα χωρίς σύνθετα περάσματα, δηλαδή εκεί που μπορούν να αναδειχθούν ιδιαίτερα τα πολύ σφιχτά και δυνατά drum kicks, οι κιθάρες, οι φωνές, κ.λπ..
Η δική μου αίσθησή μέχρι τώρα είναι πως τα ακουστικά αυτά είναι κάπως αδικημένα, καθώς οι επιδόσεις που μπορεί να διακρίνει κανείς αμέσως από την αρχή δημιουργούν προσδοκίες για τις περιοχές εκείνες που φαίνονται να υπολείπονται συγκριτικά, που μάλλον χρειάζονται πολύ προσεκτικό στρώσιμο και ματσάρισμα με συνοδά για να επιτευχθούν. Εμένα πάντως ακόμα και άστρωτα μου άρεσαν πολύ περισσότερο από τα LCD X του Θανάση (που επίσης μπορεί να αδικούνται από τις λάμπες, έστω και του Primavera), θυμίζοντάς μου την τονική ισορροπία των Susvara (των €6000, των τρελών απαιτήσεων ενίσχυσης, και των 200 ωρών στρωσίματος, ας μην ξεχνιώματε). Επίσης αναρωτιέμαι αν και τι μπορεί να δίνει παραπάνω το super-duper extra επάργυρο OFC καλώδιο που πουλάει η Final, όπως και τι διαφορά μπορεί να κάνει η balanced οδήγηση.
Οψόμεθα.
Παρ' ότι παρατήρησα την αλλαγή σε διάφορα δικά μου άλμπουμ, την επιβεβαίωσα και πάνω στα New Audio Tracks και τα Perenial Test Tracks του Παναγιώτη που είχαν χρησιμοποιηθεί και στην ακρόαση που κάναμε μαζί με τον Αντώνη. Η έκταση στα ψηλά, οι φυσικές και καθαρές μεσαίες και τα σφιχτά και δυναμικά χτυπήματα στα μπάσα παραμένουν ένα από τα ατού των ακουστικών, κάτι που είναι ιδιαίτερα φανερό σε λιγότερο περίπλοκα κομμάτια από διάφορα είδη μουσικής (ροκ, μουσική δωματίου, ηλεκτρονική, ακουστική). Εκείνο που έχει αρχίσει και συνέρχεται είναι το θόλωμα που παρατηρούσαμε στα μεσοχαμηλά, ιδίως σε μεγάλα ορχηστρικά σύνολα κλασσικής μουσικής. Χωρίς να είμαστε ακόμα σε επίπεδα ανάλυσης που να ξεχωρίζεις όλα τα όργανα ένα προς ένα, εκείνο που φαίνεται να εκλείπει σιγά σιγά είναι ένα μπέρδεμα που γινόταν στο πέρασμα από τις χαμηλές προς τις μεσαίες. Επίσης φαίνεται να εκλείπει και εκείνο το κάποιο μάζεμα στις μεσαίες, αν και ακόμα κρατάω κάποιες επιφυλάξεις.
Διαβάζοντας περισσότερο προσεκτικά τις διάφορες κριτικές παρουσιάσεις στο διαδίκτυο και στα σχετικά fora διαπιστώνω πολλούς κοινούς τόπους με τα σχόλια που κάναμε κι εδώ. Ένα από αυτά είναι ότι αρέσουν σε όσους έπαιξαν τα D8000 με χαμηλοέξοδους ενισχυτές, DAC/amp ή ακόμα και DAP (!), ενώ το άλλο είναι πως αρέσουν ιδιαίτερα σε όσους ακούν περισσότερο σε όσους ακούν μουσική με ιδιαίτερη έμφαση στα άκρα χωρίς σύνθετα περάσματα, δηλαδή εκεί που μπορούν να αναδειχθούν ιδιαίτερα τα πολύ σφιχτά και δυνατά drum kicks, οι κιθάρες, οι φωνές, κ.λπ..
Η δική μου αίσθησή μέχρι τώρα είναι πως τα ακουστικά αυτά είναι κάπως αδικημένα, καθώς οι επιδόσεις που μπορεί να διακρίνει κανείς αμέσως από την αρχή δημιουργούν προσδοκίες για τις περιοχές εκείνες που φαίνονται να υπολείπονται συγκριτικά, που μάλλον χρειάζονται πολύ προσεκτικό στρώσιμο και ματσάρισμα με συνοδά για να επιτευχθούν. Εμένα πάντως ακόμα και άστρωτα μου άρεσαν πολύ περισσότερο από τα LCD X του Θανάση (που επίσης μπορεί να αδικούνται από τις λάμπες, έστω και του Primavera), θυμίζοντάς μου την τονική ισορροπία των Susvara (των €6000, των τρελών απαιτήσεων ενίσχυσης, και των 200 ωρών στρωσίματος, ας μην ξεχνιώματε). Επίσης αναρωτιέμαι αν και τι μπορεί να δίνει παραπάνω το super-duper extra επάργυρο OFC καλώδιο που πουλάει η Final, όπως και τι διαφορά μπορεί να κάνει η balanced οδήγηση.
Οψόμεθα.
Άγγελος
Re: [Hands on] Final D8000 headphones
Btw σχετικά με το θέμα των αλλαγών χαρακτήρα ανάλογα με τα καλώδια μια σειρά από ενδιαφέρουσες δοκιμές και παρατηρήσεις έχουν γίνει εδώ: http://www.6moons.com/audioreviews2/final6/4.html
Άγγελος