Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Παρουσίαση του συστήματός μου

User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2160
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #421 by Chris1967 » Mon Feb 09, 2026 1:05 pm

Είναι μεγάλη κουβέντα το αν έχει ή δεν έχει χαρακτήρα ένα καλώδιο.

Βασικά όλα έχουν κάποια ηχητική υπογραφή, καλύτερα είναι εκείνα που δεν έχουν πολύ μεγάλη, αλλά και αυτό είναι υποκειμενικό και system dependent, δηλαδή πόσοι έχουν συστήματα αναφοράς που γνωρίζουν ακριβώς το σύστημα τους και οι επιλογές γίνονται βάση "αντικειμενικών" δοκιμών?

Συμφωνώ ότι ο χώρος και η τοποθέτηση είναι πάρα πολύ σημαντικά αλλά δυστυχώς και τα καλώδια "τιουνάρουν" επίσης τον ήχο.

Επίσης υπάρχει η νοοτροπία ότι όσο πιο ακριβό το καλώδιο τόσο καλύτερο. Αυτό δεν μπορεί να αποδειχθεί ούτε επιστημονικά ούτε βάση λογικής. Γιατί ένα φτηνό "ουδέτερο" καλώδιο είναι φτηνό, ενώ ένα ακριβό "ουδέτερο" καλώδιο είναι καλύτερο και εδώ μπορεί να μιλάμε για χιλιάδες ευρώ διαφορά.

Τρανό παράδειγμα είναι η δική μου περίπτωση με το Sahara vs 3220 ποιό είναι καλύτερο? δεν μπορώ να πω, αυτό που λέω με σιγουριά ότι το ένα έχει 10 πλάσια τιμή από το άλλο και δεν απαληθεύεται με κανένα τρόπο εάν αυτή η διαφορά τιμής έχει αντίστοιχής αξίας ηχητική "βελτίωση".

Βασικά ισχύει το "'όσο λιγότερο μπλέξεις με καλώδια τόσο το καλύτερο"
Χρήστος
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2160
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #422 by Chris1967 » Tue Jun 23, 2026 9:50 pm

¨Εφτασε η ώρα να ολοκληρωθεί και το "μικρό" σύστημα στο γραφείο.

Προσθήκη πηγής το Rockna Wavelight.

Τέλος τα "συμπαθητικά" diy dac, και είσοδος ενός πολύ ικανού παίκτη.

Βασικά το ξέρουμε το Wavelight, σε όλα του σωστό, μελωδικό, ποτέ σκληρό, με πολύ καλό staging imaging, με λεπτομέρεια με έκταση χωρίς να κουράζει, αλλά μερικά κλικ πιο κάτω από ένα Wavedream.

Στο σύστημα με τον 300Β ταιριάζει γάντι και μου δίνει αυτόν τον ρομαντικό ήχο που έψαχνα όλα αυτά τα χρόνια χωρίς έκπτωση στην σαφήνεια, λεπτομέρεια και δυναμικά.

Οι πλανήτες ευθυγραμμίστηκαν και ο Κώστας μπόρεσε να κάνει την δική του αναβάθμιση αλλά και εγώ συνάμα!

IMG_20260623_213600.jpg
IMG_20260623_213600.jpg (1.2 MiB) Viewed 102 times


IMG_20260623_213616.jpg
IMG_20260623_213616.jpg (1.21 MiB) Viewed 102 times


Έβαλα επάνω και τον Mjolnir που καθόταν παραπονεμένος αρκετό καιρό. Τώρα μάλιστα παίζει full balanced με το Wavelight.

Οπότε ταυτόχρονα έχει ολοκληρωθεί και το σύστημα ακουστικών, με δυνατότητα ακρόασης και από τον Cary300B (single ended) αλλά και από τον Mjolnir (balanced) επειδή το Wavelight είναι balanced και λειτουργούν ταυτόχρονα και οι balanced και οι single ended έξοδοι του.
Χρήστος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #423 by Dr Pan K » Tue Jun 23, 2026 11:43 pm

Ουσιαστική αναβαθμιση, σχεδον υπερβολική για δευτερο σύστημα. Πολυτέλεια θα ελεγα αλλα σιγουρα εχεις ανέβει πολυ. Για σύστημα ακουστικων μιλαμε για κορυφαίο πια.
Παναγιώτης
kmyl
Posts: 156
Joined: Thu Apr 06, 2017 4:52 pm

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #424 by kmyl » Wed Jun 24, 2026 10:43 am

Ωραία πράγματα. Μια σωστή υλοποίηση της 300Β η της 211 μαζί με μια σοβαρή πηγή είναι τελικός προορισμός για πολύ απαιτητικούς και έμπειρους ακροατές! Συγχαρητήρια για το δεύτερο σύστημα!
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2160
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #425 by Chris1967 » Wed Jun 24, 2026 1:20 pm

[wavegreen] Ευχαριστώ!! [wavegreen]
Χρήστος
MILES
Posts: 283
Joined: Mon May 29, 2017 11:10 pm

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #426 by MILES » Wed Jun 24, 2026 1:33 pm

Ο ολοκληρωμένος της CARY 300B (τον είχα για ένα διάστημα), είναι πολύ καλός ενισχυτής αν συνδυαστεί με τα κατάλληλα ηχεία, που όπως βλέπω έχεις. Οπότε το αποτέλεσμα φαντάζομαι θα είναι πολύ ωραίο, ειδικά τώρα με το Wavelight.

Μια ερώτηση μόνο. Τι ακριβώς είναι αυτά τα μεταλλικά βάρη που έχεις πάνω σε κάποια μηχανήματα?
User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1642
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #427 by pankon » Wed Jun 24, 2026 1:35 pm

Αυτό που ο Χρήστος ονομάζει "δεύτερο σύστημα" είναι σημαντικά καλύτερο από πολλά "πρώτα συστήματα", γιατί είναι ισορροπημένο και μουσικό. Είμαι σίγουρος ότι με το Rockna έχει πάει κάποια σκαλιά ψηλότερα ακόμα.
Χρήστο, enjoy!
User avatar
kostas6a3
Posts: 763
Joined: Sat Mar 28, 2020 6:35 pm
Location: Maroussi

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #428 by kostas6a3 » Wed Jun 24, 2026 1:48 pm

Αν και τα είπαμε από κοντά, κατά την ευθυγράμμιση των πλανητών, καλές ακροάσεις.
Βλέπω να περνάς περισσότερο χρόνο στο "δεύτερο σύστημα". [beer] [thumbup] [wavegreen]
Κώστας
DomieMic65
Contributor
Posts: 1433
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #429 by DomieMic65 » Wed Jun 24, 2026 6:12 pm

καλορίζικο Χρήστο!!!!
User avatar
Στέλιος Περγιουδάκης
Posts: 245
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:01 pm

Re: Παρουσίαση του συστήματός μου

Unread post #430 by Στέλιος Περγιουδάκης » Wed Jun 24, 2026 6:59 pm

Μπράβο Χρήστο! Καλά μουσικά ταξίδια!

Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”



Login · Register