Είναι μεγάλη κουβέντα το αν έχει ή δεν έχει χαρακτήρα ένα καλώδιο.
Βασικά όλα έχουν κάποια ηχητική υπογραφή, καλύτερα είναι εκείνα που δεν έχουν πολύ μεγάλη, αλλά και αυτό είναι υποκειμενικό και system dependent, δηλαδή πόσοι έχουν συστήματα αναφοράς που γνωρίζουν ακριβώς το σύστημα τους και οι επιλογές γίνονται βάση "αντικειμενικών" δοκιμών?
Συμφωνώ ότι ο χώρος και η τοποθέτηση είναι πάρα πολύ σημαντικά αλλά δυστυχώς και τα καλώδια "τιουνάρουν" επίσης τον ήχο.
Επίσης υπάρχει η νοοτροπία ότι όσο πιο ακριβό το καλώδιο τόσο καλύτερο. Αυτό δεν μπορεί να αποδειχθεί ούτε επιστημονικά ούτε βάση λογικής. Γιατί ένα φτηνό "ουδέτερο" καλώδιο είναι φτηνό, ενώ ένα ακριβό "ουδέτερο" καλώδιο είναι καλύτερο και εδώ μπορεί να μιλάμε για χιλιάδες ευρώ διαφορά.
Τρανό παράδειγμα είναι η δική μου περίπτωση με το Sahara vs 3220 ποιό είναι καλύτερο? δεν μπορώ να πω, αυτό που λέω με σιγουριά ότι το ένα έχει 10 πλάσια τιμή από το άλλο και δεν απαληθεύεται με κανένα τρόπο εάν αυτή η διαφορά τιμής έχει αντίστοιχής αξίας ηχητική "βελτίωση".
Βασικά ισχύει το "'όσο λιγότερο μπλέξεις με καλώδια τόσο το καλύτερο"
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Παρουσίαση του συστήματός μου
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
¨Εφτασε η ώρα να ολοκληρωθεί και το "μικρό" σύστημα στο γραφείο.
Προσθήκη πηγής το Rockna Wavelight.
Τέλος τα "συμπαθητικά" diy dac, και είσοδος ενός πολύ ικανού παίκτη.
Βασικά το ξέρουμε το Wavelight, σε όλα του σωστό, μελωδικό, ποτέ σκληρό, με πολύ καλό staging imaging, με λεπτομέρεια με έκταση χωρίς να κουράζει, αλλά μερικά κλικ πιο κάτω από ένα Wavedream.
Στο σύστημα με τον 300Β ταιριάζει γάντι και μου δίνει αυτόν τον ρομαντικό ήχο που έψαχνα όλα αυτά τα χρόνια χωρίς έκπτωση στην σαφήνεια, λεπτομέρεια και δυναμικά.
Οι πλανήτες ευθυγραμμίστηκαν και ο Κώστας μπόρεσε να κάνει την δική του αναβάθμιση αλλά και εγώ συνάμα!
Έβαλα επάνω και τον Mjolnir που καθόταν παραπονεμένος αρκετό καιρό. Τώρα μάλιστα παίζει full balanced με το Wavelight.
Οπότε ταυτόχρονα έχει ολοκληρωθεί και το σύστημα ακουστικών, με δυνατότητα ακρόασης και από τον Cary300B (single ended) αλλά και από τον Mjolnir (balanced) επειδή το Wavelight είναι balanced και λειτουργούν ταυτόχρονα και οι balanced και οι single ended έξοδοι του.
Προσθήκη πηγής το Rockna Wavelight.
Τέλος τα "συμπαθητικά" diy dac, και είσοδος ενός πολύ ικανού παίκτη.
Βασικά το ξέρουμε το Wavelight, σε όλα του σωστό, μελωδικό, ποτέ σκληρό, με πολύ καλό staging imaging, με λεπτομέρεια με έκταση χωρίς να κουράζει, αλλά μερικά κλικ πιο κάτω από ένα Wavedream.
Στο σύστημα με τον 300Β ταιριάζει γάντι και μου δίνει αυτόν τον ρομαντικό ήχο που έψαχνα όλα αυτά τα χρόνια χωρίς έκπτωση στην σαφήνεια, λεπτομέρεια και δυναμικά.
Οι πλανήτες ευθυγραμμίστηκαν και ο Κώστας μπόρεσε να κάνει την δική του αναβάθμιση αλλά και εγώ συνάμα!
Έβαλα επάνω και τον Mjolnir που καθόταν παραπονεμένος αρκετό καιρό. Τώρα μάλιστα παίζει full balanced με το Wavelight.
Οπότε ταυτόχρονα έχει ολοκληρωθεί και το σύστημα ακουστικών, με δυνατότητα ακρόασης και από τον Cary300B (single ended) αλλά και από τον Mjolnir (balanced) επειδή το Wavelight είναι balanced και λειτουργούν ταυτόχρονα και οι balanced και οι single ended έξοδοι του.
Χρήστος
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
Ουσιαστική αναβαθμιση, σχεδον υπερβολική για δευτερο σύστημα. Πολυτέλεια θα ελεγα αλλα σιγουρα εχεις ανέβει πολυ. Για σύστημα ακουστικων μιλαμε για κορυφαίο πια.
Παναγιώτης
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
Ωραία πράγματα. Μια σωστή υλοποίηση της 300Β η της 211 μαζί με μια σοβαρή πηγή είναι τελικός προορισμός για πολύ απαιτητικούς και έμπειρους ακροατές! Συγχαρητήρια για το δεύτερο σύστημα!
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
Ο ολοκληρωμένος της CARY 300B (τον είχα για ένα διάστημα), είναι πολύ καλός ενισχυτής αν συνδυαστεί με τα κατάλληλα ηχεία, που όπως βλέπω έχεις. Οπότε το αποτέλεσμα φαντάζομαι θα είναι πολύ ωραίο, ειδικά τώρα με το Wavelight.
Μια ερώτηση μόνο. Τι ακριβώς είναι αυτά τα μεταλλικά βάρη που έχεις πάνω σε κάποια μηχανήματα?
Μια ερώτηση μόνο. Τι ακριβώς είναι αυτά τα μεταλλικά βάρη που έχεις πάνω σε κάποια μηχανήματα?
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
Αυτό που ο Χρήστος ονομάζει "δεύτερο σύστημα" είναι σημαντικά καλύτερο από πολλά "πρώτα συστήματα", γιατί είναι ισορροπημένο και μουσικό. Είμαι σίγουρος ότι με το Rockna έχει πάει κάποια σκαλιά ψηλότερα ακόμα.
Χρήστο, enjoy!
Χρήστο, enjoy!
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
Αν και τα είπαμε από κοντά, κατά την ευθυγράμμιση των πλανητών, καλές ακροάσεις.
Βλέπω να περνάς περισσότερο χρόνο στο "δεύτερο σύστημα".
![hello [wavegreen]](./images/smilies/wavegreen.gif)
Βλέπω να περνάς περισσότερο χρόνο στο "δεύτερο σύστημα".
![hello [wavegreen]](./images/smilies/wavegreen.gif)
Κώστας
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1433
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
καλορίζικο Χρήστο!!!!
- Στέλιος Περγιουδάκης
- Posts: 245
- Joined: Mon Apr 18, 2016 11:01 pm
Re: Παρουσίαση του συστήματός μου
Μπράβο Χρήστο! Καλά μουσικά ταξίδια!
Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”