Ποτης wrote:Πάντως μου φαίνεται σαν εφιάλτης να έχω τα 40 δίχως τα καλώδια μου.Πιθανολογω πως το αποτέλεσμα που θα εφθανε στ' αυτιά μου θα ήταν χειρότερο απ' αυτό που φθάνει τώρα.
Εδω θα διαφωνησω. Τις μεγαλυτερες, πιο χειροπιαστες βελτιωσεις τις εχουμε απο αλλαγες ηχειων. Εντωμεταξύ εγω ειχα ATC SCM 40 (1η γενια) και μετα ATC SCM 100 (παθητικα) και για πολυ καιρο επαιζα με απλα εισαγωγικα και στουντιακα καλωδια. Δεν λεω πως αυτα που εχω τωρα δεν ειναι καλυτερα αλλα η διαφορα απο την αλλαγη του ηχειου ειναι σαφεστατα πολυ πιο ουσιαστικη.