Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #331 by angpsi » Thu Jun 06, 2019 5:01 pm

Σύστημα σιδηρόδρομος! Σιγά σιγά μου σχηματίζεται η εντύπωση πως ο Παναγιώτης έχει διαλέξει τα μηχανήματά του για αισθητικούς λόγους πρωτίστως, κι έπειτα για ηχητικούς... :-D Πάντως το μαύρο βουρτσισμένο αλουμίνιο πάνω στην κερασιά τα σπάει, ενώ τα βινύλια δίνουν κύρος!
IMG_2749.JPG
IMG_2749.JPG (961.56 KiB) Viewed 5711 times
Άγγελος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #332 by angpsi » Thu Jun 06, 2019 5:13 pm

Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος: πειραγμένος Croft Micro25R προενισχυτής με passive ρυθμιστικά τύπου Hattor, τροφοδοτούσε τα δύο Croft + Series7R monoblocks. Αν μη τι άλλο, για τα custom παραθυράκια που χρειάστηκε να κοπούν στην πρόσοψη η ποιότητα του φινιρίσματος είναι εξαιρετική!
IMG_2756.JPG
IMG_2756.JPG (1.06 MiB) Viewed 5708 times

Ο Στέλιος παρακολουθεί προσεκτικά τις εξηγήσεις του Παναγιώτη καθώς έχει ζήσει το project της αναβάθμισης από την αρχή με αλεπάλληλες ακροάσεις.
IMG_2740.JPG
IMG_2740.JPG (1.03 MiB) Viewed 5708 times

Τα σωθικά του Croft αν και λίγο εκτός focus... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να τραβήξω καλά και από την πλευρά του ποτενσιόμετρου, μου βγήκαν κουνημένες.
IMG_2732.JPG
IMG_2732.JPG (986.1 KiB) Viewed 5708 times
Άγγελος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #333 by angpsi » Thu Jun 06, 2019 5:31 pm

Κατά τα λοιπά συνοδά, το μεγαλύτερο μέρος των ακροάσεων έγινε με το Roksan Xerxes του Παναγιώτη πάνω στον ASR Mini Basis Exclusive ενώ μεσολαβεί και το SUT του Στέλιου. Βραχίονας Audiomods και κεφαλή η Denon DL103R με Namiki boron στέλεχος και microridge διαμάντι, πάνω σε αλουμινένιο σώμα. Ξεχνώ τι ήταν το πορτοκαλί ματ. Το micro-tuning καλά κρατεί...
IMG_2738.JPG
IMG_2738.JPG (868.01 KiB) Viewed 5701 times
IMG_2743.JPG
IMG_2743.JPG (890.87 KiB) Viewed 5701 times

Μια εποπτική εικόνα του συστήματος και πάλι. Διακρίνεται και το εξαιρετικό DAC 1 SE της Lab12, δηλαδή ακόμα μια εταιρεία με την οποία ο Παναγιώτης έχει βρεθεί σε προσωπική επικοινωνία προκειμένου να πειράξει τα σωθικά των μηχανημάτων της! :lol:
IMG_2750.JPG
IMG_2750.JPG (910.25 KiB) Viewed 5701 times
Άγγελος
spyhar66
Posts: 189
Joined: Sun Apr 17, 2016 10:53 pm

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #334 by spyhar66 » Thu Jun 06, 2019 5:38 pm

Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να ευχαριστήσω τον Παναγιώτη για την, ακόμη μια φορά, άψογη φιλοξενία του και την ηχητική εμπειρία που μας προσέφερε. Έγιναν πολλές αλλαγές και συγκρίσεις, ενεργός/παθητικός προενισχυτής, Harbeth/Falcon ηχεία και όλοι οι πιθανοί μεταξύ τους συνδυασμοί. Κι εκεί που κάπου πηγαίναμε να καταλήξουμε, ο Παναγιώτης έκανε την κίνηση "ματ" αλλάζοντας δυο λάμπες στον "πειραγμένο" προενισχυτή του Croft και κάναμε reset !!! Τελικά καταλήξαμε στο ό,τι ο κάθε συνδυασμός είχε τα δικά του χαρακτηριστικά και ήταν θέμα προσωπικού γούστου η επιλογή του επιθυμητού set up. Προσωπικά πιστεύω ότι ο προενισχυτής του Croft είναι πιο ολοκληρωμένος κι ας χάνει λίγο σε καθαρότητα σε σχέση με τον Hattor ο οποίος υστερεί κάπως σε σώματα. Για ακροάσεις σε χαμηλές εντάσεις θα προτιμούσα τα Falcon, όμως για πιο δυνατές καταστάσεις τα Harbeth είναι μάλλον μονόδρομος. Μια ακόμα super βραδιά !!!
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #335 by angpsi » Thu Jun 06, 2019 5:45 pm

Μερικές ακόμα φωτογραφίες από την ακρόαση. Η περισυλλογή είναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των συμμετεχόντων, ενώ κυοφορούνται μεταφορές/μετακομίσεις...

IMG_2748.JPG
IMG_2748.JPG (965.1 KiB) Viewed 5699 times
Άγγελος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #336 by angpsi » Thu Jun 06, 2019 5:53 pm

Κριτικές ακροάσεις χωρίς συγκρίσεις δεν γίνεται. Το βάλε-βγάλε έμελε να γίνει το χαρακτηριστικό της βραδιάς, κάτι σαν το "this is your left channel" της ακρόασης στον Χρήστο!

Εδώ η συζήτηση οδηγεί τον Παναγιώτη (άλλο που δεν ήθελε) να βγάλει τον original Hattor για να συγκρίνουμε με τον ντεμέκ που βρισκόταν μέσα στον Croft...
IMG_2766.JPG
IMG_2766.JPG (1.12 MiB) Viewed 5693 times
IMG_2764.JPG
IMG_2764.JPG (1.03 MiB) Viewed 5693 times
IMG_2760.JPG
IMG_2760.JPG (1.11 MiB) Viewed 5693 times
IMG_2768.JPG
IMG_2768.JPG (1.03 MiB) Viewed 5693 times
Άγγελος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #337 by angpsi » Thu Jun 06, 2019 6:06 pm

Κατά την γνώμη μου οι δύο σκιώδεις πρωταγωνιστές της βραδιάς: τα Harbeth SHL5 Plus 40th Anniversary και τα Falcon Acoustics LS3/5a. Τα μικρά έκαναν ένα τρικ εξαφάνισης που δεν έμοιαζε με τίποτα άλλο, αλλά φυσικά δεν κατέβαιναν χαμηλά παρά μόνο με την βοήθεια του πατώματος. Επίσης μου φάνηκαν λίγο σκληρά στις ψηλές συχνότητες. Τα μεγάλα τα ξέραμε, εγώ νομίζω ότι χρειάζονται κάτι άλλο πίσω τους αντί για τα Croft. Σημειωτέον ότι ο οικοδεσπότης μας ενημέρωσε ότι τοποθέτησε τα ηχεία πιο πίσω για χάρη μας! Τα Falcon ήταν μια χαρά στα 2μ (μετρημένα με laser) από το αυτί στην θέση ακρόασης. Τα Harbeth του τα κουνήσαμε κι άλλο όταν ήρθε η ώρα τους να παίξουν...

IMG_2727.JPG
IMG_2727.JPG (1015.49 KiB) Viewed 5693 times
IMG_2759.JPG
IMG_2759.JPG (1.12 MiB) Viewed 5693 times
Άγγελος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2077
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #338 by angpsi » Thu Jun 06, 2019 6:20 pm

Συνολικά θα συμφωνήσω με τον Σπύρο ότι με τον Hattor μόνο του, τόσο τα Harbeth όσο και τα Falcon έπαιξαν πιο καθαρά αλλά τους έλειπε το σώμα. Με τον Croft τα πράγματα φάνηκαν να γεμίζουν, αλλά εγώ δεν προτίμησα αυτόν τον ήχο.

Προσωπικά πιστεύω ότι για να επιτευχθεί ο συνδυασμός των δύο θα χρειαστεί μια συνολική αλλαγή στο στάδιο της ενίσχυσης, ή, έστω, στο στάδιο της προενίσχυσης. Θυμάμαι ότι είχα και την ίδια αντίδραση την πρώτη φορά που είχα ακούσει τα Harbeth του Παναγιώτη όταν βάλαμε πάνω τους τον Hegel του Jim. Το ίδιο ισχύει και όταν αλλάξαμε πηγή για λίγο βάζοντας το DAC1 SE, που επίσης μου φάνηκε να περιορίζεται από τους Croft.

Φυσικά περί ορέξεως ουδείς λόγος γίνεται, αλλά ο ιδιοκτήτης τους μίλησε επανειλημμένα για αέναους κύκλους ανανεώσεως του συστήματός του... Και φαίνεται να συντηρεί μια ανεξάντλητη διάθεση σε τούτη την Οδύσσεια χωρίς Ιθάκη στην οποία έχει βαλθεί να ταξιδεύει! [blueobey]

Cheers, κι εις το επανακούειν!

IMG_2777.JPG
IMG_2777.JPG (1.03 MiB) Viewed 5685 times
Άγγελος
User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1642
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #339 by pankon » Thu Jun 06, 2019 6:34 pm

Ευχαριστώ όλους τους φίλους για την παρουσία τους κατά τη χθεσινή ακρόαση. Ο Άγγελος κάποια στιγμή είπε ότι έκλεισε ένας κύκλος στη δική του ηχητική αναζήτηση, αλλά εγώ νομίζω ότι ο κύκλος ποτέ δεν κλείνει, δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, καθώς ο χρόνος προχωράει και ο κύκλος γίνεται σπείρα.
Νομίζω ότι προχωράμε με τη δοκιμή λυχνιών. Ξεκινάμε από τις 12ΒΗ7Α και συνεχίζουμε με τις ECC83.
User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1642
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2

Unread post #340 by pankon » Thu Jun 06, 2019 7:17 pm

Ιδιαίτερες ευχαριστίες και στον Άγγελο για τη φωτογραφική και γενικότερη δημοσιογραφική κάλυψη του event [blueobey]

Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”



Login · Register