Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

DIY rack - αξίζει τον κόπο;

User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2075
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #31 by angpsi » Wed Jun 13, 2018 12:03 pm

fullsizeoutput_490f.jpeg
fullsizeoutput_490f.jpeg (605.6 KiB) Viewed 4093 times
fullsizeoutput_490d.jpeg
fullsizeoutput_490d.jpeg (472.17 KiB) Viewed 4093 times
Χμμ, κι ότι ανέβαζα σκιτσάκι... Η λογική είναι να υπάρχει ένας σκελετός και να μπορώ να πειραματιστώ με την κατασκευή / στήριξη των ραφιών μεμονωμένα. Ωστόσο καταλαβαίνω ότι το σχέδιο της Burmester βασίζεται στο δέσιμο, όπως και του Χρήστου;

Btw το παραπάνω σκίτσο μάλλον θα χρειαστεί και κεντρική κολώνα.
Άγγελος
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2075
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #32 by angpsi » Wed Jun 13, 2018 12:18 pm

IMG_7750.jpg
IMG_7750.jpg (502.24 KiB) Viewed 4091 times
IMG_7750 copy.jpg
IMG_7750 copy.jpg (558.06 KiB) Viewed 4091 times


Επίσης υπάρχει κι ένα άλλο ζήτημα που με απασχολεί: αν στο σημείο ένωσης με την κατακόρυφη επιφάνεια κάνω ανάρτηση με αποκοπή (κόκκινο), ή επιδιώκω κάποιο δέσιμο του όλου συστήματος με προένταση, π.χ. με ντίζα (πράσινο). Στην δεύτερη περίπτωση μπορώ να κρατήσω και την αποκοπή, π.χ. με κάποιο λάστιχο ανάμεσα στις επιφάνειες.
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9530
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #33 by Dr Pan K » Wed Jun 13, 2018 12:20 pm

Το πάνω πανω σχέδιο είναι στην ουσία το rack μου, απλά δεν έχω βάλει επιπρόσθετα επίπεδα μόνωσης. Άπαξ και τι φτιάξεις προσθέτεις και ότι άλλο θες μετά από δοκιμές (και ανάλογα με την συσκευή και τις ανάγκες της)

20180613_121727.jpg
20180613_121727.jpg (757.45 KiB) Viewed 4090 times
Παναγιώτης
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9530
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #34 by Dr Pan K » Wed Jun 13, 2018 12:25 pm

Είμαι κάθετα αντίθετος στην χρήση μετάλλων και ειδικά μεγάλου μήκους όπως οι ντιζες για την αδρανοποίηση του σχεδίου. Συστέλλονται και διαστελλονται παρά πολύ στην Ελλάδα λόγω θερμοκρασιών, ποτέ δεν αποδίδουν. Καλύτερα κατασκευή από ξύλο, χοντρά μασιφ δοκαρακια και τέλος.
Παναγιώτης
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2075
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #35 by angpsi » Wed Jun 13, 2018 12:27 pm

Άρα όσο πιο μασιφ πλαίσιο να εργάζεται σαν ένα σώμα, και από εκεί και πέρα ό,τι κάνουν τα ράφια, έτσι;
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9530
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #36 by Dr Pan K » Wed Jun 13, 2018 12:33 pm

Κάπως έτσι. Δλδ έτσι ακριβώς.. Που και στα ράφια πολλοί κατασκευαστές απλά βάζουν κάποιο "εξωτικο" ξύλο (pernambuco, σφενδαμο)
Παναγιώτης
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2075
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #37 by angpsi » Wed Jun 13, 2018 12:45 pm

Έχεις άποψη για τι τι ξύλο να μπει στον σκελετό; Λογικά θα πρέπει να είναι σκληρό ξύλο... Επίσης στους συνδέσμους θα κάνουν την δουλειά ξύλινα στοιχεία, (π.χ. ξύλινες καβίλιες, 'μπισκότα' συν κόλλα) ή θα χρειαστούν πιο heavy duty μεταλλικά (π.χ. μεταλλικές καβίλιες ή σύνδεσμοι τύπου βιδωτής προέντασης);
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9530
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #38 by Dr Pan K » Wed Jun 13, 2018 12:57 pm

Μεταλλικές καβιλιες έχω βάλει στο λευκό σύνθετο που έδειξα πιο πριν αλλά δεν θα τις συνιστούσα για rack. Αν ο μάστορας ξέρει την δουλειά του και είναι μερακλής ζήτησε του χελιδονοουρες αλλιως ξυλινες καβιλιες και φυσικά κόλλα

(Btw εγώ έχω χρησιμοποιήσει μια custom κόλλα για ξύλα που φτιάχνει χημικός μηχανικός για την βιοτεχνία που ανέλαβε το rack. Την ίδια κόλλα έχω βάλει και στον πλίνθο του Garrard)
Παναγιώτης
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2075
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #39 by angpsi » Wed Jun 13, 2018 1:41 pm

Χελιδονοουρές όντως είναι μπελαλίδικο και δεν ξέρω αν θέλω να επιβαρύνω τόσο πολύ το κόστος... Θα δείξει.

Κατά τα άλλα, ποιο να είναι το ελάχιστο φάρδος για ράφι; Γεωμετρικά θα με βόλευε το 45εκ γιατί η αναλογία του επίπλου είναι περίπου 1:3 (45 Χ 135 εκ), αλλά υποψιάζομαι ότι με λιγότερο από 55εκ δεν πάω πουθενά!
Άγγελος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9530
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;

Unread post #40 by Dr Pan K » Wed Jun 13, 2018 1:57 pm

Υπολόγισε ότι μια τυπική συσκευή είναι 45 πόντους φαρδιά, καλό θα ήταν να έχεις τουλάχιστον 55 για να μην σε περιορίζει σε μελλοντικές αλλαγές μηχανημάτων.

Επίσης στον κάθετο άξονα καλό είναι να έχουμε λίγο αέρα για λόγους ψύξης και τυχών αλλαγές σε συσκευές, ποδαράκια κτλ.

Τσέκαρε τα rack της Timbernation

http://timbernation.com/index.html

FullSizeRender.jpg
FullSizeRender.jpg (819.12 KiB) Viewed 4069 times
Παναγιώτης

Return to “Καλώδια - Αξεσουάρ”



Login · Register