Ακούσαμε ή μάλλον θαυμάσαμε το δευτερο Studer A80 του Γιωργου. Μιλαμε για την απόλυτη πηγή? σε κατασταση near mint με ελάχιστες ωρες λειτουργιας. Ακούσαμε 3 ταινίες απο την συλλογή που οσο πάει και αυξάνεται, η τριτη κατά σειρα (Decca, Peer Gynt, Fjeldstad) ηταν για ανατριχίλες.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Παναγιώτης
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Καταπληκτική η τελευταία φωτο. Αποτυπώνει την εκτίμηση και την αγαπη του geovar για το studer!
Δημήτρης
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1433
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Ε ρε γλέντια!!!!!!
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Φανταστικο εργαλειο το studer. Καθηλωτικο.
Τρομερη ευκολια στην αναπαραγωγη των ορχηστρικων κομματιων που μας εβαλε ο θειος Γιωργος.
Ενας ευγενης ανθρωπος που βλεποντας τον πως απολαμβανει να "φορτωνει" τις μπομπινες στο Studer, ενοιωσα σαν να βλεπω τον Τζεπετο να σκαλιζει τον Πινοκιο. Υπεροχος.
Υγ. Απολαυσα σαν χανος το Rite of Spring. Ετσι και με "μολυνετε" θα σας κοψω και θα το ξαναριξω στα μηχανακια ρε πστ μ...
Τρομερη ευκολια στην αναπαραγωγη των ορχηστρικων κομματιων που μας εβαλε ο θειος Γιωργος.
Ενας ευγενης ανθρωπος που βλεποντας τον πως απολαμβανει να "φορτωνει" τις μπομπινες στο Studer, ενοιωσα σαν να βλεπω τον Τζεπετο να σκαλιζει τον Πινοκιο. Υπεροχος.
Υγ. Απολαυσα σαν χανος το Rite of Spring. Ετσι και με "μολυνετε" θα σας κοψω και θα το ξαναριξω στα μηχανακια ρε πστ μ...
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Heterozygomatic's ( Panos knows) ready
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Το δεξί μάλλον το BBC το τάιζε βιταμίνες και ψήλωσε πιο πολύ..
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
geovar wrote:Το δεξί μάλλον το BBC το τάιζε βιταμίνες και ψήλωσε πιο πολύ..
Αχαχαχα Caotonic και το Studer μεγαλώνει
Παναγιώτης
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Dr Pan K wrote:geovar wrote:Το δεξί μάλλον το BBC το τάιζε βιταμίνες και ψήλωσε πιο πολύ..
Αχαχαχα Caotonic και το Studer μεγαλώνει
Μάλλον έχεις δίκιο Πάνο, το Caotonic είναι υπεύθυνο και για το ότι το σωστό Hetero zygotic το έκανε Heterozygomatic.
Θα κάνω κάποιες δοκιμές αντιγραφής από το ένα στο άλλο. Θα ξεκινήσω από το "παλιό" μου να διαβάζει και το νέο να γράφει.
Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)
Αυτό μάλιστα, ειναι ενδιαφερον. 15 ips stereo φαντάζονται, αν πετυχει το πειραμα ισως ενδιαφερθουν και αλλοι από την παρέα.
Παναγιώτης