Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
- Στέλιος Περγιουδάκης
- Posts: 245
- Joined: Mon Apr 18, 2016 11:01 pm
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
Και βέβαια θ' έρθω!
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
Θα ρίξουμε κανένα σουβλάκι στο σύστημα και οι εντυπώσεις θα είναι καλές 
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
Ευγενική υπενθύμιση στους φίλους ότι η συνάντηση είναι προγραμματισμένη για σήμερα (Τετάρτη) στις 19:00 στη γνωστή διεύθυνση στου Παπάγου. Φέρτε δίσκους και δισκάκια. Όλα τα καλά τα παίζουμε.
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
Δυστυχώς δε θα τα καταφέρω λόγω μίας προθεσμίας υποβολής προτάσεων που υπάρχει αύριο. Σας στέλνω θετική ενέργεια για να κελαηδήσει το σύστημα
![hello [wavegreen]](./images/smilies/wavegreen.gif)
![hello [wavegreen]](./images/smilies/wavegreen.gif)
Δημήτρης
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
Καλό βόλι στην πρόταση! Κι εμείς κάτι αντίστοιχο κάνουμε, αλλά αφήνουμε τους πελάτες να περιμένουν, αφού έχουμε σοβαρή ενασχόληση εδώ...
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
καλά, νόμιζα οτι ηταν την προηγούμενη τετάρτη (ου γαρ)
θα έρθω λίγο αργότερα :)
θα έρθω λίγο αργότερα :)
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
άντε, άντε, θα σε περιμένουμε. Κι αν έχεις κανένα καλό δισκάκι, φέρε πράμα
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα #2
Ας είμαι λοιπόν ο πρώτος που θα ευχαριστήσω και δημοσίως ξανά τον Παναγιώτη για την πολύ όμορφη βραδιά χθες. Κατά πως συνηθίζεται στην παρέα του Audiohub η ομήγυρις ήταν εξαιρετική και ο οικοδεσμότης μας καταϋποχρέωσε με την φιλοξενία του!
Προς τέρψιν των υπολοίπων παραθέτω και τα σχετικά φωτογραφήματα!
Προς τέρψιν των υπολοίπων παραθέτω και τα σχετικά φωτογραφήματα!
Άγγελος
Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”